Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Dat sluit toch niet uit dat het enkel Los Santos is? Het is inderdaad bevestigd...

Zegt natuurlijk niets, volgende trailer zal wel de bevestiging brengen, daar zal de knoop worden doorgehakt qua omgeving. Ondertussen blijft het dus enkel LS =3

Delen op andere websites

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg dat we alleen Los Santos als enigste stad krijgen, als je alleen al kijkt hoe gedetailleerd het Liberty City uit IV is, moet je nagaan hoe deze variant van Los Santos dat wel niet zal zijn. Het is goed dat ze zich op één grote stad richten met wellicht wat kleinere stedelijke omgevingen. En vergeet vooral niet het natuur en berggebied. Hoe groot dit allemaal wel niet mogen zijn kunnen we ons alleen nog maar blijven afvragen tot de volgende trailer(s) verschijnen.

En wees niet getreurd, Las Venturas en San Fiero komen gerust nog wel een keertje terug in de volgende GTA's.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Delen op andere websites

Stja... En stel we konden vliegen... Waarheen dan?

De map zou 5 keer die van RDR zijn en 12.5 keer die van GTA IV. Je hebt dus echt wel ruimte zat om te vliegen.

Misschien daarom ook dat die map me wat weinig lijkt, hij doet alsof Los Santos in een dal ligt en dat er niet meer is.

Delen op andere websites

De map zou 5 keer die van RDR zijn en 12.5 keer die van GTA IV. Je hebt dus echt wel ruimte zat om te vliegen.

Misschien daarom ook dat die map me wat weinig lijkt, hij doet alsof Los Santos in een dal ligt en dat er niet meer is.

Ik heb het niet over ruimte, maar er is niet meer zoals in SA een ander vliegveld ( neem ik aan althans ).

Ik zou denk ik die woestijn enzo wel gaan missen hoor :puh: Maarja, laat maar komen die GTA!

Delen op andere websites

Ik heb het niet over ruimte, maar er is niet meer zoals in SA een ander vliegveld ( neem ik aan althans ).

Ik zou denk ik die woestijn enzo wel gaan missen hoor :puh: Maarja, laat maar komen die GTA!

Dan land je toch gewoon in het midden van een drukke autoweg? Da's tenminste een vlieguitdaging, na een tijd land je op die luchthavens met je ogen dicht.

Delen op andere websites

Ik hoop dat het formaat wat groter is dan die map van die Fransman anders is het zo klein... Als dat zo is wordt het wel gecompenseerd door de vele details die er in zitten en gewoon de ronduit schitterende omgeving.

Delen op andere websites

De map 5 keer die van Red Dead Redemption? Als dat echt zo is vraag ik me af hoe ze dat gaan doen, Red Dead Redemption is al enorm met zijn uitgestreken vlaktes. En als dit gerucht waar is (wat ik overigens niet denk), kan het nooit zijn dat het spel alleen bestaat uit Los Santos, wat bossen en een deel woestijn eromheen.

Delen op andere websites

De map 5 keer die van Red Dead Redemption? Als dat echt zo is vraag ik me af hoe ze dat gaan doen, Red Dead Redemption is al enorm met zijn uitgestreken vlaktes. En als dit gerucht waar is (wat ik overigens niet denk), kan het nooit zijn dat het spel alleen bestaat uit Los Santos, wat bossen en een deel woestijn eromheen.

Iemand had het hier gepost dat het 5x RDR ging zijn, en aangezien RDR 2.5 keer IV is...

Delen op andere websites

Iemand had het hier gepost dat het 5x RDR ging zijn, en aangezien RDR 2.5 keer IV is...

Omgekeerd, RDR is 5x groter dan IV en de map voor V wordt 2.5 keer groter dan die van RDR ;)

Het punt is: V is 12.5x groter dan IV ;p Wat dus sowieso veel verkennen zal worden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...