Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

I don't believe squad of it :puh:

Ze hebben nooit gezegd dat het énkel Los Santos is. Ze hebben het gewoon over Los Santos omdat dat ook enkel in de trailer te zien is :puh:

Als het dan toch zo gaat over de almighty dollar, waarom zouden ze dan de gokstad weglaten? Waarom zouden er dan vliegtuigen zijn, waar zou de F18 naartoe gaan en van waar komt de Shamal? :puh:

Stubborness pays off... (koppigheid loont)

Ik snap je punten wel, maar het lijkt eerder een wanhopig vergrijp naar wat je wilt, wacht gewoon af, die Shamal is op zich niks bewijs hoor :7

Haha ja, eigenlijk wel :puh: Ik hoop dat gewoon verschrikkelijk hard en daarom grijp ik me vast op die punten.

En je hebt gelijk Los Santos alleen al zou enorm de moeite zijn, maar mijn intuitie zegt dat Rockstar nooit alles zou prijsgeven via de eerste trailer. We weten nu dat Los Santos er is en via het persbericht dat er ook gebergtes en platteland zijn. Dus iedereen weet min of meer dat er nog wel ergens plaatsen zijn dat we nog niet weten (mogelijke steden/eilanden). Dus waarom zou dit niet LV en SF zijn? Liberty City hebben ze ook opnieuw gemaakt en zich min of meer ook gehouden aan de oorspronkelijke eilanden.

Moest het énkel Los Santos zijn lijkt het me ook dat het niet de naam 'GTA V' zou hebben maar 'GTA Los Santos'. Mijn gevoel zegt dat GTA V de naam van '5' ook écht waardig is. GTA III was het waard omdat het volledig in 3D was. Vice City en San Andreas hoorde min of meer bij GTA III. GTA IV was terug een volledige hernieuwing. BoGT was een 'episode' en had dus ook geen nieuwe naam. Moest GTA V meer een vervolg zijn zou het denk niet GTA V noemen en volgens mij sneller zijn uitgekomen.

Als het nu april 2012 is, is het VIER jaar geleden sinds er een nieuwe GTA is uitgekomen. GTA SA was maar 2 jaar na Vice City en was echt een gigantisch verschil.

We weten ondertussen ook dat de map gigantisch wordt, als het dan toch mogelijk is om zoveel ruimte te gebruiken, waarom zouden ze dan niet meerde steden gebruiken? Wat is het leuskte, één grote stad of meerdere steden die één groot geheel vormen?

We weten ondertussen min of meer dat er wel nog iets moet zijn achter de bergen (de map kan daar niet ophouden), dus waarom zouden ze plots een andere stad hebben als ze al door Liberty City te nemen beslist hebben dat ze remakes maken van hun oude steden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op hierboven: Even iets rechtzetten in je uitleg, interstate 2 bestaat wel. Alleen loopt hij niet door Los Angeles, dat heb ik ook niet beweerd.

Ik heb de Angeles Crest Highway de 2-weg genoemd, omdat hij op de kaart ook met een 2 wordt aangeduid. Ik weet alleen niet welk soort weg het is, maar ik heb nooit beweerd dat het een interstate is.

Het valt mij gewoon op dat een interstate 5 door Los Angeles loopt in het echt en de Angeles Crest Highway, die met een twee wordt aangeduid in California. En dat er toevallig ook twee interstates door Los Santos gaan lopen die met 5 en 2 worden aangeduid, die ook van Noord naar Zuid of van West naar Oost lopen.

Heb het net opgezocht trouwens. We hebben het hier over de Interstate 5 en de State Route 2, Angeles Crest Highway, die door Los Angeles lopen in het echt.

Wat nog interessant is: de State Route 2 loopt naar een berg, zoals ik al had gezegd. Maar aan de andere kant gaat hij naar Santa Monica. En daar is de Santa Maria Beach op gebasseerd.

Nee, interstate 2 bestaat niét. Voor een lijst van alle interstates kun je hier terecht. De enige interstates die het nummer 2 dragen zijn de H-2, A-2 en PR-2. Deze liggen echter respectievelijk in Hawaii, Alaska en Puerto Rico. Lijkt me dus sterk dat ze die weg bedoelen.. En dan zou er altijd nog bijvoorbeeld H-2 ofzo staan, nooit alleen '2'.

De State Route 2 bestaat wel ja, maar deze heeft verder niets met I-2 te maken, aangezien dat helemaal geen interstate is. Interstate lopen, zoals de naam al aangeeft, door meerdere staten en State Routes doen dat niet. Daarbij is het symbool voor interstates en state routes heel verschillend.

Als I-2 zou bestaan zou het symbool er zo uit zien (zoals dus in de trailer):

interstate-2_design.png

Terwijl het symbool van de State Route 2 als volgt is:

67px-California_2.svg.png

Heel anders dus..

Het is natuurlijk wel mogelijk dat deze zogenaamde I-2 gebaseerd is op de State Route 2 aangezien deze laatste wel door Los Angeles loopt. En interessanter nog: deze weg loopt daarna door naar de bergen.. Het ziet er echter wel uit als een redelijk onbelangrijke route en daarom twijfel ik nog zeer of deze weg erin komt.

Daarbij ziet de California 2 er in het echt zo uit:

california2.png

Lijkt me nou niet echt logisch om daar het label 'interstate aan te hangen, zeker als je je beseft dat de interstates ook wel de "supersnelwegen van de VS" worden genoemd.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

En je hebt gelijk Los Santos alleen al zou enorm de moeite zijn, maar mijn intuitie zegt dat Rockstar nooit alles zou prijsgeven via de eerste trailer. We weten nu dat Los Santos er is en via het persbericht dat er ook gebergtes en platteland zijn. Dus iedereen weet min of meer dat er nog wel ergens plaatsen zijn dat we nog niet weten (mogelijke steden/eilanden). Dus waarom zou dit niet LV en SF zijn? Liberty City hebben ze ook opnieuw gemaakt en zich min of meer ook gehouden aan de oorspronkelijke eilanden.

Niet dat we alles al hebben gezien van LS hoor, we hebben amper enkele beeldjes gezien. Maar ergesn hoop ik wel dat het wel klopt... dat de map nog uitgebreider is dan nu al wordt aangenomen. Maar zoals ik zei, ik ga het niet erg vinden mocht SF en LV aparte GTA's worden - ze moeten toch in ieder geval geïntroduceerd worden in de IV-canon, anders is het vermelden van die steden overbodig, ik wil weten hoe ze eruitzien :puh:

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had me al verbeterd. Interstate 2 bestaat inderdaad niet, maar iemand anders zei dat die in het noorden van de VS liep en ik dacht dat ik het gezien had, daarom.

Trouwens, nog een leuk feitje: Route State 1 bestaat ook. En loopt door - je voelt het al aankomen - door California, Los Angeles. Langs de kust van het Noord naar Zuid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had me al verbeterd. Interstate 2 bestaat inderdaad niet, maar iemand anders zei dat die in het noorden van de VS liep en ik dacht dat ik het gezien had, daarom.

Trouwens, nog een leuk feitje: Route State 1 bestaat ook. En loopt door - je voelt het al aankomen - door California, Los Angeles. Langs de kust van het Noord naar Zuid.

Dat klopt, maar daar moet ik je helaas teleurstellen: op de hulpwegen na kan elk nummer bij interstates slechts één keer gebruikt worden. Er is dus bijvoorbeeld maar één Interstate 5. State Routes zijn echter wegen die enkel door één bepaalde staat lopen. Hierdoor kunnen in verschillende staten 'dezelfde' wegen bestaan. Zo bestaat er in California inderdaad de California/State Route 1, bestaat er in Tennessee de Tennessee/State Route 1, in Indiana de Indiana/State Route 1, etc.. oftewel, in vrijwel elke staat heb je wel een State Route 1, zoals je in Europa ook in meerdere landen een A-1 hebt :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had me al verbeterd. Interstate 2 bestaat inderdaad niet, maar iemand anders zei dat die in het noorden van de VS liep en ik dacht dat ik het gezien had, daarom.

Trouwens, nog een leuk feitje: Route State 1 bestaat ook. En loopt door - je voelt het al aankomen - door California, Los Angeles. Langs de kust van het Noord naar Zuid.

Dat klopt, maar daar moet ik je helaas teleurstellen: op de hulpwegen na kan elk nummer bij interstates slechts één keer gebruikt worden. Er is dus bijvoorbeeld maar één Interstate 5. State Routes zijn echter wegen die enkel door één bepaalde staat lopen. Hierdoor kunnen in verschillende staten 'dezelfde' wegen bestaan. Zo bestaat er in California inderdaad de California/State Route 1, bestaat er in Tennessee de Tennessee/State Route 1, in Indiana de Indiana/State Route 1, etc.. oftewel, in vrijwel elke staat heb je wel een State Route 1, zoals je in Europe ook in meerdere landen een A-1 hebt :)

Je stelt me niet teleur. Want in GTA V gaat het alleen om Los Santos, gebasseerd op Los Angeles. Had de State Route 1 California in het Noorden van California gelopen en niet door Los Angeles, dan zou dat mijn vermoeden weerleggen dat Rockstar Los Angeles bijna geografisch perfect wil nabouwen.

Maar nu blijkt dat Interstate 5 en Route State 1 en 2 door Los Angeles lopen en op GTA V de Interstates 1,2 en 5 gaan bestaan, kan mijn vermoeden dus nog waar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had me al verbeterd. Interstate 2 bestaat inderdaad niet, maar iemand anders zei dat die in het noorden van de VS liep en ik dacht dat ik het gezien had, daarom.

Trouwens, nog een leuk feitje: Route State 1 bestaat ook. En loopt door - je voelt het al aankomen - door California, Los Angeles. Langs de kust van het Noord naar Zuid.

Dat klopt, maar daar moet ik je helaas teleurstellen: op de hulpwegen na kan elk nummer bij interstates slechts één keer gebruikt worden. Er is dus bijvoorbeeld maar één Interstate 5. State Routes zijn echter wegen die enkel door één bepaalde staat lopen. Hierdoor kunnen in verschillende staten 'dezelfde' wegen bestaan. Zo bestaat er in California inderdaad de California/State Route 1, bestaat er in Tennessee de Tennessee/State Route 1, in Indiana de Indiana/State Route 1, etc.. oftewel, in vrijwel elke staat heb je wel een State Route 1, zoals je in Europe ook in meerdere landen een A-1 hebt :)

Je stelt me niet teleur. Want in GTA V gaat het alleen om Los Santos, gebasseerd op Los Angeles. Had de State Route 1 California in het Noorden van California gelopen en niet door Los Angeles, dan zou dat mijn vermoeden weerleggen dat Rockstar Los Angeles bijna geografisch perfect wil nabouwen.

Maar nu blijkt dat Interstate 5 en Route State 1 en 2 door Los Angeles lopen en op GTA V de Interstates 1,2 en 5 gaan bestaan, kan mijn vermoeden dus nog waar zijn.

Da's natuurlijk ook weer waar, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom ze de California 2 ingame zouden zetten als een Interstate.. Het zou dan veel logischer zijn geweest als het gewoon de 'San Andreas 2' zou zijn geweest ofzo. Wat ik me trouwens afvraag: waar had jij überhaupt een bordje voor een weg met '1' gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Da's natuurlijk ook weer waar, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom ze de California 2 ingame zouden zetten als een Interstate.. Het zou dan veel logischer zijn geweest als het gewoon de 'San Andreas 2' zou zijn geweest ofzo. Wat ik me trouwens afvraag: waar had jij überhaupt een bordje voor een weg met '1' gezien?

Die staat naast het bord met de Interstate 2 op. Iemand had er wat op ingezoomd en je kan eruit concluderen dat dat de interstate 1 wordt.

Laat ik jou vraag beantwoorden/bemoeilijken door een andere vraag te stellen. Als San Andreas niet aan het vasteland hangt, hoe kan er dan een interstate doorlopen?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hooop reuzeveel dat er heel veel dorpjes tussen het grote platteland zitten, en dan dat het ook goed uitgewerkt is, dus dat je dezelfde dingen er kan doen als in LS.

En af en toe een vliegveld/groot veld om te landen met een vliegtuig zou ook mooi zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Da's natuurlijk ook weer waar, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom ze de California 2 ingame zouden zetten als een Interstate.. Het zou dan veel logischer zijn geweest als het gewoon de 'San Andreas 2' zou zijn geweest ofzo. Wat ik me trouwens afvraag: waar had jij überhaupt een bordje voor een weg met '1' gezien?

Die staat naast het bord met de Interstate 2 op. Iemand had er wat op ingezoomd en je kan eruit concluderen dat dat de interstate 1 wordt.

Laat ik jou vraag beantwoorden/bemoeilijken door een andere vraag te stellen. Als San Andreas niet aan het vasteland hangt, hoe kan er dan een interstate doorlopen?

Ik heb dat ingezoomde plaatje even bekeken en ik vind het niet héél duidelijk dat er een 1 staat, maar dat zou eventueel kunnen.

Als antwoord op je vraag: een interstate duidt er inderdaad op dat deze door meerdere staten moet lopen, de naam 'Interstate' is immers niet voor niets gekozen.

Dan hebben we dus twee opties:

1) Er zijn meerdere staten te vinden in het spel. Één daarvan is dan natuurlijk San Andreas en de andere zou bijvoorbeeld een GTA versie van Nevada kunnen zijn. Of ze verzinnen er gewoon een geheel nieuwe staat bij..

2) De interstate eindigt zoals in GTA 3: bij een tunnel die om een of andere reden is afgesloten. Stel dát je deze tunnel zou kunnen volgen dan 'zou' je in een andere staat terecht komen. Dat zou dus betekenen dat San Andreas niet door water wordt omringd, maar dat de noord- en oostgrens bijvoorbeeld door bergen worden gevormd. Dit zou echter aardig apart zijn aangezien je er in principe overheen zou kunnen vliegen. Misschien een hoogtelimiet zodat je er niet overheen kunt vliegen? Hoewel dit wel raar zou zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ingezoomde plaatje even bekeken en ik vind het niet héél duidelijk dat er een 1 staat, maar dat zou eventueel kunnen.

Als antwoord op je vraag: een interstate duidt er inderdaad op dat deze door meerdere staten moet lopen, de naam 'Interstate' is immers niet voor niets gekozen.

Dan hebben we dus twee opties:

1) Er zijn meerdere staten te vinden in het spel. Één daarvan is dan natuurlijk San Andreas en de andere zou bijvoorbeeld een GTA versie van Nevada kunnen zijn. Of ze verzinnen er gewoon een geheel nieuwe staat bij..

2) De interstate eindigt zoals in GTA 3: bij een tunnel die om een of andere reden is afgesloten. Stel dát je deze tunnel zou kunnen volgen dan 'zou' je in een andere staat terecht komen. Dat zou dus betekenen dat San Andreas niet door water wordt omringd, maar dat de noord- en oostgrens bijvoorbeeld door bergen worden gevormd. Dit zou echter aardig apart zijn aangezien je er in principe overheen zou kunnen vliegen. Misschien een hoogtelimiet zodat je er niet overheen kunt vliegen? Hoewel dit wel raar zou zijn..

Ik vind de 1 ook niet heel duidelijk, maar er staat niet meer dan 1 cijfer, dus meer dan een 1 eventueel een 4 kan het niet zijn.

Ben er dus gewoon van uitgegaan dat het een 1 is en heb eens opgezocht of die State Route bestaat en door Los Angeles loopt, wat het geval was.

Het zou wat raar zijn dat er een weer een tunnel zou zijn waar je niet door kan. Ten eerste omdat je er niet door kan en dat is iets wat veel mensen dom vonden bij GTA III. Ten tweede omdat ze dan het San Andreas uit GTA:SA veel te drastisch veranderen. Je kan het landschap wel veranderen, maar als je de eerste keer zei dat San Andreas door water was omgeven, kan het niet dat er opeens een tunnel komt. Tenzij die onder water loopt, maar dan zit je nog met het eerste probleem.

Misschien bedoelt Rockstar wel helemaal geen Interstate, maar bedoelen ze eigenlijk een State Route en hebben ze een fout teken gekozen, wat me zeer vreemd zou lijken, of hebben ze een teken genomen dat er op lijkt. Of bedoelen ze dan toch echt een interstate en hebben ze er niet over nagedacht dat hij dan door meerdere staten zou moeten lopen? We zullen wel zien als de map wordt bekend gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat deze GTA trouwens voor de gebeurtenissen uit GTA San Andreas afspelen, aangezien in de trailer te zien is dat de Mile High Club gebouwd moet worden, en in San Andreas deze al staat?

Bron:

http://ps3life.nl/nieuws/10990-vergelijk-het-gta-san-andreas-van-op-de-ps2-met-gta-v/

Ik denk dat dat niet de Mile High Club is. De meesten, waaronder ik, denken dat het zich in het heden gaat afspelen, dus na GTA SA.

Trouwens, nu ze alles vergelijken van GTA SA met GTA V zie je echt wat een 'slechte' graphics GTA SA heeft en dat ze niet veel op details hebben gelet. Als je goed kijkt naar de simulatie van de Mile High Club op de poster en het gebouw in San Andreas, zie je dat de Mile High Club zo goed als helemaal bedekt gaat zijn met glas. Wat bij dat ander gebouw niet het geval is.

Trouwens, ze hebben gelijk neon reclame gezet op het Coronabuilding (zo noem ik het)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ingezoomde plaatje even bekeken en ik vind het niet héél duidelijk dat er een 1 staat, maar dat zou eventueel kunnen.

Als antwoord op je vraag: een interstate duidt er inderdaad op dat deze door meerdere staten moet lopen, de naam 'Interstate' is immers niet voor niets gekozen.

Dan hebben we dus twee opties:

1) Er zijn meerdere staten te vinden in het spel. Één daarvan is dan natuurlijk San Andreas en de andere zou bijvoorbeeld een GTA versie van Nevada kunnen zijn. Of ze verzinnen er gewoon een geheel nieuwe staat bij..

2) De interstate eindigt zoals in GTA 3: bij een tunnel die om een of andere reden is afgesloten. Stel dát je deze tunnel zou kunnen volgen dan 'zou' je in een andere staat terecht komen. Dat zou dus betekenen dat San Andreas niet door water wordt omringd, maar dat de noord- en oostgrens bijvoorbeeld door bergen worden gevormd. Dit zou echter aardig apart zijn aangezien je er in principe overheen zou kunnen vliegen. Misschien een hoogtelimiet zodat je er niet overheen kunt vliegen? Hoewel dit wel raar zou zijn..

Ik vind de 1 ook niet heel duidelijk, maar er staat niet meer dan 1 cijfer, dus meer dan een 1 eventueel een 4 kan het niet zijn.

Ben er dus gewoon van uitgegaan dat het een 1 is en heb eens opgezocht of die State Route bestaat en door Los Angeles loopt, wat het geval was.

Het zou wat raar zijn dat er een weer een tunnel zou zijn waar je niet door kan. Ten eerste omdat je er niet door kan en dat is iets wat veel mensen dom vonden bij GTA III. Ten tweede omdat ze dan het San Andreas uit GTA:SA veel te drastisch veranderen. Je kan het landschap wel veranderen, maar als je de eerste keer zei dat San Andreas door water was omgeven, kan het niet dat er opeens een tunnel komt. Tenzij die onder water loopt, maar dan zit je nog met het eerste probleem.

Misschien bedoelt Rockstar wel helemaal geen Interstate, maar bedoelen ze eigenlijk een State Route en hebben ze een fout teken gekozen, wat me zeer vreemd zou lijken, of hebben ze een teken genomen dat er op lijkt. Of bedoelen ze dan toch echt een interstate en hebben ze er niet over nagedacht dat hij dan door meerdere staten zou moeten lopen? We zullen wel zien als de map wordt bekend gemaakt.

Ik zou het ook niet zeker weten, maar wat ik wél weet is dat Rockstar bewust heeft gekozen er interstates van te maken. Kijk hier maar eens goed:

gallery_145_190047.jpg

Er staat, net als in het echt, 'interstate' in het rode deel van het symbool, boven de '5'. Daarbij zoomen ze in dit shot wel érg in op dit bord, wat aangeeft dat er echt wel goed over is nagedacht, en dat het dus niet slechts een 'bijzaak' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ingezoomde plaatje even bekeken en ik vind het niet héél duidelijk dat er een 1 staat, maar dat zou eventueel kunnen.

Als antwoord op je vraag: een interstate duidt er inderdaad op dat deze door meerdere staten moet lopen, de naam 'Interstate' is immers niet voor niets gekozen.

Dan hebben we dus twee opties:

1) Er zijn meerdere staten te vinden in het spel. Één daarvan is dan natuurlijk San Andreas en de andere zou bijvoorbeeld een GTA versie van Nevada kunnen zijn. Of ze verzinnen er gewoon een geheel nieuwe staat bij..

2) De interstate eindigt zoals in GTA 3: bij een tunnel die om een of andere reden is afgesloten. Stel dát je deze tunnel zou kunnen volgen dan 'zou' je in een andere staat terecht komen. Dat zou dus betekenen dat San Andreas niet door water wordt omringd, maar dat de noord- en oostgrens bijvoorbeeld door bergen worden gevormd. Dit zou echter aardig apart zijn aangezien je er in principe overheen zou kunnen vliegen. Misschien een hoogtelimiet zodat je er niet overheen kunt vliegen? Hoewel dit wel raar zou zijn..

Ik vind de 1 ook niet heel duidelijk, maar er staat niet meer dan 1 cijfer, dus meer dan een 1 eventueel een 4 kan het niet zijn.

Ben er dus gewoon van uitgegaan dat het een 1 is en heb eens opgezocht of die State Route bestaat en door Los Angeles loopt, wat het geval was.

Het zou wat raar zijn dat er een weer een tunnel zou zijn waar je niet door kan. Ten eerste omdat je er niet door kan en dat is iets wat veel mensen dom vonden bij GTA III. Ten tweede omdat ze dan het San Andreas uit GTA:SA veel te drastisch veranderen. Je kan het landschap wel veranderen, maar als je de eerste keer zei dat San Andreas door water was omgeven, kan het niet dat er opeens een tunnel komt. Tenzij die onder water loopt, maar dan zit je nog met het eerste probleem.

Misschien bedoelt Rockstar wel helemaal geen Interstate, maar bedoelen ze eigenlijk een State Route en hebben ze een fout teken gekozen, wat me zeer vreemd zou lijken, of hebben ze een teken genomen dat er op lijkt. Of bedoelen ze dan toch echt een interstate en hebben ze er niet over nagedacht dat hij dan door meerdere staten zou moeten lopen? We zullen wel zien als de map wordt bekend gemaakt.

Ik zou het ook niet zeker weten, maar wat ik wél weet is dat Rockstar bewust heeft gekozen er interstates van te maken. Kijk hier maar eens goed:

Er staat, net als in het echt, 'interstate' in het rode deel van het symbool, boven de '5'. Daarbij zoomen ze in dit shot wel érg in op dit bord, wat aangeeft dat er echt wel goed over is nagedacht, en dat het dus niet slechts een 'bijzaak' is.

Inderdaad. Dan zou dat er toch op moeten wijzen dat er op zijn minst 2 staten zijn? Of duid het op een plots ophouden van het speelveld?

Trouwens, wat zou die Little Seoul beduiden? Little Mexico kenden we al, maar Little Seoul? We kunnen concluderen dat we met een Zuid-Koreaanse maffia te maken gaan hebben. Daarbij lijkt Seoul me, volgens foto's op wikipedia, een echt lichtstad. En Little Seoul bestaat blijkbaar echt in Orange County in California...

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...