Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

35: alle auto's rijden op banden van Atomic ( geen idee wat ik hiermee wil aangeven)... haha

Dat was ook al zo in GTA IV ;P

@OG-J: laten we het anders zeggen, waarom zouden ze wél een 2de of 3de stad naast Los Santos maken? Los Santos is al groot genoeg op zichzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb zo'n gevoel we alleen Los Santos krijgen met een stuk natuur en daarachter wat bergen. En waar ik het meest voor vrees is dat het spel eindigt ergens op de top van die bergen.

Want zeg nu zelf.. die berg met die kampeerders, die is egt wel huge! Aan de andere kant, moest de gamewereld niet zo bruusk eindigen dan kan het toch gewoonweg niet dat er achter al die bergen alleen maar zee is? Is zeker voor discussie vatbaar!

Los puerta is iets nieuws dus ik denk dat er ten zuidoosten van Los Santos een stuk zal bijkomen die gebaseerd is op San Diego..

Link to comment
Delen op andere websites

35: alle auto's rijden op banden van Atomic ( geen idee wat ik hiermee wil aangeven)... haha

Dat was ook al zo in GTA IV ;P

@OG-J: laten we het anders zeggen, waarom zouden ze wél een 2de of 3de stad naast Los Santos maken? Los Santos is al groot genoeg op zichzelf.

ah ok, niet op gelet. never mind.

1 stad hebben ze al gehad met GTA 4. Nu hebben ze de mogelijkheid om verschillende steden bij elkaar te betrekken, vooral omdat SF en LV en evt San Diego best interessant is om te maken. Maar misschien kiezen ze wel voor 1 stad idd met enorm veel landschap en dorpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n gevoel we alleen Los Santos krijgen met een stuk natuur en daarachter wat bergen. En waar ik het meest voor vrees is dat het spel eindigt ergens op de top van die bergen.

Want zeg nu zelf.. die berg met die kampeerders, die is egt wel huge! Aan de andere kant, moest de gamewereld niet zo bruusk eindigen dan kan het toch gewoonweg niet dat er achter al die bergen alleen maar zee is? Is zeker voor discussie vatbaar!

Los puerta is iets nieuws dus ik denk dat er ten zuidoosten van Los Santos een stuk zal bijkomen die gebaseerd is op San Diego..

La Puerta ligt aan het eind van route 5 in San Diego. Dus ik ga met je mee hierin. Buiten dat moet het wel iets belangrijks zijn omdat deze zo expliciet in beeld komt. Rockstar kennende doen ze niks toevallig.....

Link to comment
Delen op andere websites

35: alle auto's rijden op banden van Atomic ( geen idee wat ik hiermee wil aangeven)... haha

Dat was ook al zo in GTA IV ;P

@OG-J: laten we het anders zeggen, waarom zouden ze wél een 2de of 3de stad naast Los Santos maken? Los Santos is al groot genoeg op zichzelf.

Omdat GTA SA een zeer groot succes was door die 3 steden :D

En nogmaals, bekijk nog eens de trailer :puh: Die Shamal dat over Vinewood vliegt, van waar zou die nu komen? :puh:

Ik denk dat iedereen gewoon snel alles opgeeft. Iedereen wist in het begin toch direkt: "Ja, terug San Andreas: Los Santos, dus ook San Fierro en Las Ventuas". Rockstar Games wist dat wij direkt die 2 andere steden er bij gingen denken, dus lieten ze ons nog even fantaseren. En dan nu door dat persbericht geven ze nog de nadruk op Los Santos en plots vergeet iedereen de andere steden :puh:

Ze maken een hele trailer over Los Santos (waarin we écht al veel zien van Los Santos), ze gaan echt niet alles ineen keer prijs geven. Als Los Santos er alleen was hadden we zeker nooit die prachtige bergen mogen zien in de trailer.

De trailer laat ons alleen Los Santos zien, dan gaan ze zeker niet in een persbericht één dag later zeggen dat de andere steden er ook zijn :puh:

EDIT: in het persbericht hebben ze het dan ook nog eens over het platteland en de bergen rond Los Santos. Waarom zouden ze alles direkt prijsgeven?

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n gevoel we alleen Los Santos krijgen met een stuk natuur en daarachter wat bergen. En waar ik het meest voor vrees is dat het spel eindigt ergens op de top van die bergen.

Want zeg nu zelf.. die berg met die kampeerders, die is egt wel huge! Aan de andere kant, moest de gamewereld niet zo bruusk eindigen dan kan het toch gewoonweg niet dat er achter al die bergen alleen maar zee is? Is zeker voor discussie vatbaar!

Los puerta is iets nieuws dus ik denk dat er ten zuidoosten van Los Santos een stuk zal bijkomen die gebaseerd is op San Diego..

La Puerta ligt aan het eind van route 5 in San Diego. Dus ik ga met je mee hierin. Buiten dat moet het wel iets belangrijks zijn omdat deze zo expliciet in beeld komt. Rockstar kennende doen ze niks toevallig.....

ja idd. Ik heb ook net gezien dat er bij die shot met die zwerver met zijn plakaat ook zo'n verkeersbord hangt met de daarop 'Del Perro' interstate 2... Heeft iemand hier een idee over?

Link to comment
Delen op andere websites

35: alle auto's rijden op banden van Atomic ( geen idee wat ik hiermee wil aangeven)... haha

Dat was ook al zo in GTA IV ;P

@OG-J: laten we het anders zeggen, waarom zouden ze wél een 2de of 3de stad naast Los Santos maken? Los Santos is al groot genoeg op zichzelf.

Omdat GTA SA een zeer groot succes was door die 3 steden :D

En nogmaals, bekijk nog eens de trailer :puh: Die Shamal dat over Vinewood vliegt, van waar zou die nu komen? :puh:

Ik denk dat iedereen gewoon snel alles opgeeft. Iedereen wist in het begin toch direkt: "Ja, terug San Andreas: Los Santos, dus ook San Fierro en Las Ventuas". Rockstar Games wist dat wij direkt die 2 andere steden er bij gingen denken, dus lieten ze ons nog even fantaseren. En dan nu door dat persbericht geven ze nog de nadruk op Los Santos en plots vergeet iedereen de andere steden :puh:

Ze maken een hele trailer over Los Santos (waarin we écht al veel zien van Los Santos), ze gaan echt niet alles ineen keer prijs geven. Als Los Santos er alleen was hadden we zeker nooit die prachtige bergen mogen zien in de trailer.

De trailer laat ons alleen Los Santos zien, dan gaan ze zeker niet in een persbericht één dag later zeggen dat de andere steden er ook zijn :puh:

Ik ben het echt volledig met je eens. Ze laten echt niet al het volledige speelveld zien. Dus er staat nog iets te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

"Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches"

Ik heb deze zin nu 100 keer gelezen. Het is maar hoe je het interpreteert. Er staat in ieder geval niet, dat GTA V alleen bestaat uit LS.

Ik lees het maar als: GTA V brengt je naar de stad van LS en omliggende heuvels, platteland en stranden... Wat we nog meer te bieden hebben vertellen we je nog niet. Ijdele hoop doet leven!

Link to comment
Delen op andere websites

"Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches"

Ik heb deze zin nu 100 keer gelezen. Het is maar hoe je het interpreteert. Er staat in ieder geval niet, dat GTA V alleen bestaat uit LS.

Ik lees het maar als: GTA V brengt je naar de stad van LS en omliggende heuvels, platteland en stranden... Wat we nog meer te bieden hebben vertellen we je nog niet. Ijdele hoop doet leven!

Idd, ze gaan niet alles in trailer 1 laten zien, het persbericht bevestigd gewoon wat ze AL hebben vrijgegeven :puh:

En nogmaals ik kan het niet genoeg zeggen, de snelweg met het brandend voertuig moet nog naar een stad gaan. En op het einde zie je de privé-jet over Vinewood.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat GTA SA een zeer groot succes was door die 3 steden :D

En nogmaals, bekijk nog eens de trailer :puh: Die Shamal dat over Vinewood vliegt, van waar zou die nu komen? :puh:

Ik denk dat iedereen gewoon snel alles opgeeft. Iedereen wist in het begin toch direkt: "Ja, terug San Andreas: Los Santos, dus ook San Fierro en Las Ventuas". Rockstar Games wist dat wij direkt die 2 andere steden er bij gingen denken, dus lieten ze ons nog even fantaseren. En dan nu door dat persbericht geven ze nog de nadruk op Los Santos en plots vergeet iedereen de andere steden :puh:

Ze maken een hele trailer over Los Santos (waarin we écht al veel zien van Los Santos), ze gaan echt niet alles ineen keer prijs geven. Als Los Santos er alleen was hadden we zeker nooit die prachtige bergen mogen zien in de trailer.

Pfff, moeilijk om jou iets te vertellen hè? Waar komt dat vliegtuig vandaan? Van ergens anders, dat jij zozeer weet dat die van Las Venturas komt is een beetje goedgelovig in mijn mening.

Ik had daarbij helemaal niet iets van: 'Oh yee, Los Santos dus direct SF en LV erbij! Nee, ik dacht, oh geweldig, enkel LS! Eindelijk die stad eens wat verfijnder in plaats van alle ruimte opgeven om er 3 onafgewerkte steden van te maken. Ik zou blij zijn mochten er mogelijk extra steden bij komen, maar ik ga er niet minder blij op worden als dat niet zo is.

Denk maar wat je wilt hoor, je bent er vrij in, maar mij ga je niet kunnen overtuigen, ik wacht wel gewoon af tot de volgende trailer en denk er ondertussen het mijne van.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee.

Even wat anders: Skimmer is al eerder gespot, maar ik haal 'm even terug. Screenie:

2lke7pf.jpg

Er is een Skimmer, dus ik denk dat we dan wel kunnen concluderen dat er een redelijke partij water aanwezig is. Misschien iets in de richting van een of meerdere binnenmeren?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zo'n gevoel we alleen Los Santos krijgen met een stuk natuur en daarachter wat bergen. En waar ik het meest voor vrees is dat het spel eindigt ergens op de top van die bergen.

Want zeg nu zelf.. die berg met die kampeerders, die is egt wel huge! Aan de andere kant, moest de gamewereld niet zo bruusk eindigen dan kan het toch gewoonweg niet dat er achter al die bergen alleen maar zee is? Is zeker voor discussie vatbaar!

Los puerta is iets nieuws dus ik denk dat er ten zuidoosten van Los Santos een stuk zal bijkomen die gebaseerd is op San Diego..

Op het bord waar Las Puerto opstond staat ook 'North'. Wat dus zou willen zeggen dat het in het noorden van Los Santos ligt.

Tenminste, als het stukje autosnelweg vanuit Los Santos vertrekt, dat weten we niet zeker.

Hierboven: Del Perro is te bereiken met de 2-weg. In het echt loopt deze weg door Hollywood, Vinewood in GTA dus. 2-weg begint in het westen en loopt richting noord-oost naar boven tot West-Hollywood en loopt dan nog heel ver door naar het oosten, waar hij overgaat in de 138-weg. Leuk detail: dat is net op de top van een berg. Bovendien loopt hij ook door de Angeles National Forest.

Ik zie hier echt heel veel herkenbare dingen uit de trailer komen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...