Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Juist opgemerkt er is een tramlijn is in Los Santos. Dat we deze kunnen gebruiken? :puh:

Dat is een metrolijn van het metronetwerk van Los Santos die er in het echt ook is. Het metronetwerk van Los Angeles is niet zo groot en uitgebreid als die in New York of Tokyo; er zijn maar vijf metrolijnen en 47 metrostations, minder dan het metronetwerk van Rotterdam die 62 stations telt.

Het zal dan denk ik wel zo zijn dan we gewoon kunnen reizen met de metro. Goed gevonden trouwens, het was me echter niet opgevallen. :)

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Damn ... dit word een gruwelijk vette game :) Op gamer.nl las ik al dat Rockstar zojuist heeft bevestigd dat dit de grootste GTA game ooit gaat worden. Ik hoopte dat het ging afspelen in Los Santos en Las Venturas want dat vond ik toch wel de mooist weergegeven steden in San Andreas. Werd er helemaal opgewonden van toen ik dit mijzelf kon bevestigen bij het zien van de trailer.

Ik kan echt niet wachten tot het spelen van de game. Persoonlijk denk ik dat deze in april 2012 gaat uitkomen (niet eind 2012) Dit was ook niet bij GTA IV het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto V is de grootste en meest ambitieuze GTA-game die Rockstar Games ooit gemaakt heeft.

http://www.gamer.nl/nieuws/163334/rockstar-gta-v-is-grootste-gta-ooit

Óf we hebben een heel groot gedeelte van LS nog niet gezien (terwijl het er in de trailer niet megagroot uitziet, vanaf het strand (sommige shots) kun je bijvoorbeeld de bergen al zien liggen op dezelfde afstand als LS in SA), óf er komt héél veel natuur, óf Rockstar houdt nog info achter over mogelijke andere steden :).

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Met "grootste GTA game ooit" hoeft het natuurlijk niet alleen te gaan over de grote van het landschap. Denk aan missies, gameplay, voertuigen, wapens en andere diverse mogelijkheden.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Met "grootste GTA game ooit" hoeft het natuurlijk niet alleen te gaan over de grote van het landschap. Denk aan missies, gameplay, voertuigen, wapens en andere diverse mogelijkheden.
"Missies, gameplay, voertuigen, wapens en andere diverse mogelijkheden", daar wordt waarschijnlijk op gedoeld met "meest ambitieuze". Met "grootste" denk ik wel degelijk dat ze het over de grootte van de map hebben. Durf te dromen :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Met "grootste GTA game ooit" hoeft het natuurlijk niet alleen te gaan over de grote van het landschap. Denk aan missies, gameplay, voertuigen, wapens en andere diverse mogelijkheden.
"Missies, gameplay, voertuigen, wapens en andere diverse mogelijkheden", daar wordt waarschijnlijk op gedoeld met "meest ambitieuze". Met "grootste" denk ik wel degelijk dat ze het over de grootte van de map hebben. Durf te dromen :puh:.

Ik droom gewoon van een lange storyline, een grote map en veel mogelijkheden qua voertuigen, wapens en zijmissies.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er meer mogelijkheden zijn om wat met je verdiende geld te doen, in GTA IV kon je je eigen volvreten eventueel kleding kopen en naar de hoeren.

GTA SA kon je huizen kopen, naar de kapper, auto's tunen, dat moeten ze echt terug brengen.

wat helemaal tof zou zijn is als je van je verdiende geld auto's kon kopen in de showroom!

Link to comment
Delen op andere websites

Los Santos met de Mount Chiliad, misschien wel heel San Andreas, maar dat is te cliché. Ze zullen wel San Fierro en Las Venturas en wie weet Vice City los in GTA's maken.

Die gozer lijkt op een makelaar. Misschien kun je net als in Assassins Creed Brotherhood heel wat shit kopen, gewoon voor de ''feeling''

Link to comment
Delen op andere websites

Die gozer lijkt op een makelaar. Misschien kun je net als in Assassins Creed Brotherhood heel wat shit kopen, gewoon voor de ''feeling''

Het zou inderdaad wel vet zijn als je, naar mate de game vordert, een imperium opbouwt in vastgoed en dergelijke. In AC is het echter wel je familievilla/burcht/whateverhoehetheet en het gaat hier om een moderne stad. Ik denk niet dat het in de geest van GTA past om als goed persoon een stad te helpen opklauteren uit het dal. Tot nu toe is het altijd andersom geweest: de hoofdpersoon maakt misbruik van dat dal om zichzelf omhoog te helpen in de onderwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Die gozer lijkt op een makelaar. Misschien kun je net als in Assassins Creed Brotherhood heel wat shit kopen, gewoon voor de ''feeling''

Het zou inderdaad wel vet zijn als je, naar mate de game vordert, een imperium opbouwt in vastgoed en dergelijke. In AC is het echter wel je familievilla/burcht/whateverhoehetheet en het gaat hier om een moderne stad. Ik denk niet dat het in de geest van GTA past om als goed persoon een stad te helpen opklauteren uit het dal. Tot nu toe is het altijd andersom geweest: de hoofdpersoon maakt misbruik van dat dal om zichzelf omhoog te helpen in de onderwereld.

Ja dit keer is hij al wat hoger, hij wilde pensioneren. Zou wel kunnen zijn dat hij een hoge crimineel is. Kijk naar de film Public Enemies, daar is de hoofdrolspeler een beroemde bankrover. Wie weet is hij ook iets in die richting, met nadruk op rover. Met een mooi pakkie aan in een mooie stad komt het goed. Zolang we maar die kerel spelen en niet zoals veel mensen denken een neger. Niks tegen ze, maar in GTA San Andreas vond ik de hoofdrolspeler niet zo veel aan. Claude en Tommy Vercetti zijn vetter. Vic Vance ging dan nog wel. Maar mensen, we hebben LOS SANTOS!

Hey this is Madd Dogg, on your radio listening to Radio Los Santos, the greatest Radio station in this world! Hala!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...