Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trouwens, ik zie net: 0.25. Op een bordje achter de rode auto staat daar 'Piercings' te lezen.

Na tatoeages nu ook piercings (of was dit al mogelijk in IV)?

Goed gevonden man! Ik hoop het.

En, een achtbaan? :o

Had ik niet gezien. Het lijkt inderdaad verdacht veel op een achtbaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze een aannemelijke reden verzinnen of gewoon alles door water omringen. Dat was een minpuntje aan San Andreas: voordat San Fierro en Las Venturas openen, staan de bruggen versperd met zo'n blokken, zonder reden. Ze moeten die bruggen niet versperren, er is duidelijk gezegd dat je Los Santos niet mag verlaten. En ze moeten dat zeker niet doen als je gewoon naar de andere kant kan zwemmen...

Het verschil is wel dat als je ging zwemmen, je zo ongeveer al dood was als je aan de overkant aankwam en als je überhaupt al zover kwam, werd je 100 meter verder op de kant wel neergeknald of overgereden... Als jij in een auto de brug over crosst heb je zó heel de game gezien en dat is niet de bedoeling. Het is een simpel truucje van Rockstar om de mensen die alleen willen gaan freeroamen (zullen er niet veel zijn though) niet te snel uitgekeken raken op de game en ook de storyline gaan spelen om de hele map te unlocken :).

Wel, ik bleef toch eventjes levend aan de andere kant ;p

Trouwens, het is echt heel simpel om ergens een vliegtuig te stelen en dan eens een rondje te maken rond het eiland, je moet wel even trainen op het vliegen. Die hydra's halen je niet uit de lucht als je wat zig zagt

Ik heb trouwens gisteren gezien dat die hittezoekende raketten ook onder water werken ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze een aannemelijke reden verzinnen of gewoon alles door water omringen. Dat was een minpuntje aan San Andreas: voordat San Fierro en Las Venturas openen, staan de bruggen versperd met zo'n blokken, zonder reden. Ze moeten die bruggen niet versperren, er is duidelijk gezegd dat je Los Santos niet mag verlaten. En ze moeten dat zeker niet doen als je gewoon naar de andere kant kan zwemmen...

Het verschil is wel dat als je ging zwemmen, je zo ongeveer al dood was als je aan de overkant aankwam en als je überhaupt al zover kwam, werd je 100 meter verder op de kant wel neergeknald of overgereden... Als jij in een auto de brug over crosst heb je zó heel de game gezien en dat is niet de bedoeling. Het is een simpel truucje van Rockstar om de mensen die alleen willen gaan freeroamen (zullen er niet veel zijn though) niet te snel uitgekeken raken op de game en ook de storyline gaan spelen om de hele map te unlocken :).

Wel, ik bleef toch eventjes levend aan de andere kant ;p

Trouwens, het is echt heel simpel om ergens een vliegtuig te stelen en dan eens een rondje te maken rond het eiland, je moet wel even trainen op het vliegen. Die hydra's halen je niet uit de lucht als je wat zig zagt

Ik heb trouwens gisteren gezien dat die hittezoekende raketten ook onder water werken ;p

In San Andreas kreeg je geen vliegtuig vast als je alleen in Los Santos kon ze :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou goed kunnen.


Bron 25 oktober 2011:

http://www.computera...ally-announced/

Bron Wikipedia:

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Grand_Theft_Auto_V

In June, sources allegedly close to the developer said the title is "well under way", with final touches like mini-games already being applied.

Dit lijkt te kloppen, te zien aan de trailer (niet dat je de minigames ziet, maar dat de game "goed onderweg" is).

Repeated rumours have suggested the game will be set in real world Los Angeles.

Lijkt te kloppen...

"It's the big one," they also said of the game, noting that GTA V's scale is vast.[10]

Twee mogelijkheden: met "the big one" bedoelen ze dat de map groot wordt, óf ze doelen met "the big one" op "San Andreas", wat tot dan toe de GTA was met de grootste map.

In a July 2011 interview with PSM3, Team Bondi co-founder Brendan McNamara was asked if Rockstar was considering MotionScan for the next GTA game. McNamara replied, "Yeah, I think they're looking at it for every game. As much as L.A. Noire is a huge game, Grand Theft Auto is incredibly huge, so you've got all the problems of how big the cast would be and how many lines would you have to record and all that kind of stuff. Obviously we'd like them to, and they're more than welcome to use MotionScan, but if they decide it's not right for that and want to use it for another game, then that's fine too."[11]

De shot met de man die mogelijk Tommy Vercetti is, laat enigszins zien hoe subtiel en mooi de animaties en gezichtsuitdrukkingen zijn, dus dit zou best kunnen kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kreeg je geen vliegtuig vast als je alleen in Los Santos kon ze :puh:

Pak een willekeurige auto en rij naar LSX, er zijn meerdere plaatsen waar je je auto kan parkeren, dak op kan klimmen en zo over de muurgeraakt.

Er staan genoeg helikopters en als ik het goed heb ook een paar Dodo's... ;P

@Puma: het zou prachtig zijn als de releasedate zo dichtbij wordt als geloofd, het spel ziet er inderdaad ook al goed uit voor de eerste trailer.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kreeg je geen vliegtuig vast als je alleen in Los Santos kon ze :puh:

Pak een willekeurige auto en rij naar LSX, er zijn meerdere plaatsen waar je je auto kan parkeren, dak op kan klimmen en zo over de muurgeraakt.

Er staan genoeg helikopters en als ik het goed heb ook een paar Dodo's... ;P

@Puma: het zou prachtig zijn als de releasedate zo dichtbij wordt als geloofd, het spel ziet er inderdaad ook al goed uit voor de eerste trailer.

Inderdaad. Je hebt trouwens ook van die handige trucks die als een soort jump kunnen dienen. Plaats die tegen het hek, steel een andere auto en spring erover voordat je truck weer weg is

Link to comment
Delen op andere websites

zwks4y.jpg

en http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6189

Vast niet hetzelfde, maar ik dacht daar gewoon meteen aan.

Maar als je eens kijkt naar de toren in aanbouw van in de trailer en de scene hier:

http://www.gtaforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=6274

Dan lijken de werken toch al wat opgeschoten?

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma

Goed gevonden!

Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van L.A. Noire, en deze vergeleken met GTA V (die screenshot die jij geeft). En ik vind deze twee erg op elkaar lijken, maar het is lastig om te zien, omdat de personages niet praten in de trailer (althans niet wat je kan zien).

post-2212-1320317557,31.jpg

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kreeg je geen vliegtuig vast als je alleen in Los Santos kon ze :puh:

Pak een willekeurige auto en rij naar LSX, er zijn meerdere plaatsen waar je je auto kan parkeren, dak op kan klimmen en zo over de muurgeraakt.

Er staan genoeg helikopters en als ik het goed heb ook een paar Dodo's... ;P

@Puma: het zou prachtig zijn als de releasedate zo dichtbij wordt als geloofd, het spel ziet er inderdaad ook al goed uit voor de eerste trailer.

Ja, maar die vliegtuigen waren toch op slot? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht zag ik in "Het grote GTA V topic!" door Jacky-2007

In de source van de aankondiging is de naam "Bishop Ohara" gevonden. Hierop googlen geeft heel veel religieuze treffers, maar een daarvan is een rol uit de film Sister Act (Whoopy Goldberg, 1992) welke zich afspeelde in Las Vegas. Althans, volgens gtaforums.com user PacketOVerload_x64bit

Bron: http://i.imgur.com/AzmCs.png

Het is redelijk vergezocht maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat Las Venturas (aka Las Vegas) voorkomt in GTA5.

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma

Goed gevonden!

Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van L.A. Noire, en deze vergeleken met GTA V (die screenshot die jij geeft). En ik vind deze twee erg op elkaar lijken, maar het is lastig om te zien, omdat de personages niet praten in de trailer (althans niet wat je kan zien).

Deze techniek heeft niets met de modellen van de game te maken,

Het gaat er om hoe ze worden gebruikt.

Het kan wel hetzelfde poppetje zijn maar dat betekend nog niet dat ze ook deze lastige

techniek op het poppetje hebben toegepast!

Ik las ook dat het wellicht niet mogelijk was vanwege de schaal van de game, wat dus inhoud dat de game behoorlijk groot zou kunnen worden.

Nu was L.A. Noire ook geen klein landschap, wat dus weer kan duiden op het feit dat er achter de bergen zich wellicht meerdere steden worden verscholen

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

Dus toch maar 1 grote stad. :{

bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...