Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of jullie Gary forman kennen, een rockstar medewerker. Hij zei, niet schrikken, op zijn facebook dat GTA 5 2,5x de map is van RDR.

...

Je hebt me zojuist heel blij gemaakt. Ik ga echt goed slapen vannacht.

Me to :puh:

Maar het kan ook niet anders, ze laten het echt groot lijken, hoe zielig zou het zijn om alleen Los Santos te hebben? Voor wat anders de vliegtuigen, de snelwegen...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie Gary forman kennen, een rockstar medewerker. Hij zei, niet schrikken, op zijn facebook dat GTA 5 2,5x de map is van RDR.

Dat zou... euhm... f****** gigantisch zijn o.O

Dat zou iedereens honger naar grote GTA-maps wel even stillen, ik vond nog nieuwe plekjes in LC na 1.5 jaar, hier ga ik me nog 3 jaar mee amuseren dus xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie Gary forman kennen, een rockstar medewerker. Hij zei, niet schrikken, op zijn facebook dat GTA 5 2,5x de map is van RDR.

...

Je hebt me zojuist heel blij gemaakt. Ik ga echt goed slapen vannacht.

Klinkt sarcastisch

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou tof zijn als die gebouwen in aanbouw langzamerhand af komen naar mate je verder komt in het verhaal, ik weet zeker dat Rockstar dat in de game kan verwerken.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

*Images*

Ah de US Bank Tower - zo lelijk als de meeste hem misschien vinden, ik blijf het een prachtig gebouw vinden en perfect bij LA passen.

Was ook de eerste aanwijzing voor mij dat het Los Santos betrefde. Heb wel nog close-up pic gezien, maar ik hoop dat het er een stuk beter uitziet dan in SA ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een zeer interessante screen:

med_gallery_145_38301.jpg

Herkent iemand deze snelweg? Exact dezelfde loopt namelijk ook in GTA: San Andreas. Deze snelweg loopt van Las Venturas, door Red County naar Los Santos, in de verte zie je ook weer downtown liggen wat dus bevestigd dat het een snelweg is naar Los Santos. Best handig deze screencaps, bedankt voor deze Joriz.

Wat Megadreams hier zegt (en waar we met zijn allen een beetje overheen kijken) is echt enorm goed opgemerkt.. Als het echt de snelweg is - waar het overigens zeker naar uit ziet - moet deze richting Las Venturas lopen. Aangezien Rockstar tegenwoordig zo'n snelweg niet zomaar ergens op zal laten houden zou dit betekenen dat Las Venturas er ook weer bij zit, en logischerwijs San Fierro ook. Ik zat al met spanning af te wachten op deze allereerste trailer, maar kan nu ook niet meer wachten om de volgende te gaan bekijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een zeer interessante screen:

med_gallery_145_38301.jpg

Herkent iemand deze snelweg? Exact dezelfde loopt namelijk ook in GTA: San Andreas. Deze snelweg loopt van Las Venturas, door Red County naar Los Santos, in de verte zie je ook weer downtown liggen wat dus bevestigd dat het een snelweg is naar Los Santos. Best handig deze screencaps, bedankt voor deze Joriz.

Wat Megadreams hier zegt (en waar we met zijn allen een beetje overheen kijken) is echt enorm goed opgemerkt.. Als het echt de snelweg is - waar het overigens zeker naar uit ziet - moet deze richting Las Venturas lopen. Aangezien Rockstar tegenwoordig zo'n snelweg niet zomaar ergens op zal laten houden zou dit betekenen dat Las Venturas er ook weer bij zit, en logischerwijs San Fierro ook. Ik zat al met spanning af te wachten op deze allereerste trailer, maar kan nu ook niet meer wachten om de volgende te gaan bekijken!

Wel, die snelweg liep inderdaad naar Las Venturas, maar hij liep ook verder rond Los Santos. Het kan dus zijn dat ze dat stuk hebben weggedaan. Misschien hebben ze de snelweg zelfs een beetje veranderd...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft Pwned geupload in overige. Deze afbeelding staat op de politie wagen. Dit zou heel goed de map kunnen zijn. Wat denken jullie?

Er staat bij: City of Los Santos.

En daaronder nog 2 afbeeldingen misschien van andere steden.

post-60211-13202688872.png

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft Pwned geupload in overige. Deze afbeelding staat op de politie wagen. Dit zou heel goed de map kunnen zijn. Wat denken jullie?

Er staat bij: City of Los Santos.

En daaronder nog 2 afbeeldingen misschien van andere steden.

Dat is een bever boven een vlinder... Is gewoon gebaseerd op de echte Zegel van Los Angeles.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft Pwned geupload in overige. Deze afbeelding staat op de politie wagen. Dit zou heel goed de map kunnen zijn. Wat denken jullie?

Er staat bij: City of Los Santos.

En daaronder nog 2 afbeeldingen misschien van andere steden.

Dat is een bever boven een vlinder... Is gewoon gebaseerd op de echte Zegel van Los Angeles.

Oh haha nu zie ik het stom van me :bonk: Ik geloofde het ook nog 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...