Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ehm... De map van RDR was groter dan die van San Andreas, dus ja, die game was erg groot...

Ik denk dat de stad iets groter is dan Liberty City in GTAIV en de omgeving ongeveer al het landschap bij elkaar van San Andreas is, behalve Las Venturas. De country around Los Santos in San Andreas..

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... De map van RDR was groter dan die van San Andreas, dus ja, die game was erg groot...

Ik denk dat de stad iets groter is dan Liberty City in GTAIV en de omgeving ongeveer al het landschap bij elkaar van San Andreas is, behalve Las Venturas. De country around Los Santos in San Andreas..

Als die zo klein zou zijn zou alles wel enorm op elkaar plakken ze, gaande uit wat we nu al gezien hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de stad iets groter is dan Liberty City in GTAIV en de omgeving ongeveer al het landschap bij elkaar van San Andreas is, behalve Las Venturas. De country around Los Santos in San Andreas..

Red County dus... :7

Ik denk ook dat het een (ruwe schatting) 8 op 8 KM gaat zijn (hoogstens)

Link to comment
Delen op andere websites

ver gezocht of niet :puh: maar wat zegt dit dan :puh:

10579241509951977495.jpg

Lijkt mij veel te ver gezocht... 2405 zal een huisnummer zijn, en daarnaast wordt 24 april in Amerika als 05/24 geschreven. knipoog.gif

Ik geloof echt niet dat Rockstar het huisnummer 2405 expres op de tijd 0:55/1:24 heeft geplaatst.. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei dat de golfbaan van SF erin zat, maar die golfbaan zal in LS zijn.

@ 0:18 kan je dat wel zien, hiermee bedoel ik het grote gebouw dat je ziet zit in LS.

Dus zal die golfbaan in LS zitten.

En hoe kan jij dat weten? Niemand weet of dit alleen beelden uit LS zijn en er is 1 grootte golf baan naar mijn weten en die zit in SF. (Hier beiden golfbanen in SF en LV)

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei dat de golfbaan van SF erin zat, maar die golfbaan zal in LS zijn.

@ 0:18 kan je dat wel zien, hiermee bedoel ik het grote gebouw dat je ziet zit in LS.

Dus zal die golfbaan in LS zitten.

En hoe kan jij dat weten? Niemand weet of dit alleen beelden uit LS zijn en er is 1 grootte golf baan naar mijn weten en die zit in SF. (Hier beiden golfbanen in SF en LV)

Hij heeft gelijk, hoor. De wolkenkrabbers op de achtergrond van de golfbaan zijn onmiskenbaar die uit Los Santos. De golfbaan lijkt trouwens niet uit die uit SF of LV

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

My linkDit is om even te laten zien hoe groot de Red Dead Redemption map in verhouding is met GTA 4

Mocht dit zo zijn, dan is de kans zeer groot dat het alle drie de steden zijn en dus het volledige San Andreas. Toch ga ik ervanuit dat het alleen Los Santos is.

Link to comment
Delen op andere websites

My linkDit is om even te laten zien hoe groot de Red Dead Redemption map in verhouding is met GTA 4

Mocht dit zo zijn, dan is de kans zeer groot dat het alle drie de steden zijn en dus het volledige San Andreas. Toch ga ik ervanuit dat het alleen Los Santos is.

Waarom zouden ze dan nog onderscheid maken tussen San Andreas en Los Santos? Dan hadden ze het net zo goed gewoon Los Santos kunnen noemen...

Hoeveel tijd na de release van de 1e GTA IV trailer werd eigelijk de map bekend gemaakt? Als R* inderdaad zo'n strak schema houdt weten we wanneer we ongeveer deze man kunnen verwachten.

Bewerkt: door gtaa
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...