Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Welke screen ik persoonlijk heel interessant vind:

med_gallery_145_93797.jpg

Je kan hier veel van de Los Santos uit GTA: San Andreas herkennen. Zo zie je bijvoorbeeld overduidelijk downtown en in de verte ligt Red County en Vinewood meer bergachtiger dan in GTA: San Andreas, ook zie je het "sterrengebouw" uit GTA: San Andreas mooi op deze screen (het grootste gebouw). Naast dat gebouw zie je ook een zeppelin vliegen misschien dat je daar iets mee zal kunnen of anders is het puur voor "decoratie". Ook zie je nog een mooi beeld van een vliegtuig dat heel hard lijkt op de shamal uit GTA: San Andreas wat het hoogstwaarschijnlijk ook hier weer zal zijn. Voor de rest herken ik ook nog een stukje van het politiebureau van los Santos of anders het er sterk op lijkende gebouw dat er in de buurt van staat in GTA: San Andreas.

Nog een zeer interessante screen:

med_gallery_145_38301.jpg

Herkent iemand deze snelweg? Exact dezelfde loopt namelijk ook in GTA: San Andreas. Deze snelweg loopt van Las Venturas, door Red County naar Los Santos, in de verte zie je ook weer downtown liggen wat dus bevestigd dat het een snelweg is naar Los Santos. Best handig deze screencaps, bedankt voor deze Joriz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat het niet alleen Los Santos, maar heel San Andreas zal zijn. Dat golfterrein: alleen in San Fierro en Las Venturas, niet in Los Santos.

En inderdaad die oliepomper. Ben zeer blij dat het weer in San Andreas is.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze zoals jij het noemt "oliepomper" uit de screen hier beneden staat niet op de plaats waar jij het denkt. Want sinds wanneer kan je vanuit daar downtown in Los Santos zien? En het is dan ook nog eens op een andere plaats dan in bv GTA: San Andreas. Dus volgens mij is er nog minstens 1 gebied dat erbij is gekomen en dat zich ten zuidenoosten van los Santos bevind.

med_gallery_145_145025.jpg

EDIT: Correctie het bevind zich ten oosten van Los Santos, Basssss heeft mij ook weer iets interessant verteld dat in LA zelf daar ook nog een heel stuk is en dat ze dat bij GTA V er dus wel in hebben gezet wat ze bij GTA: San Andreas niet hadden gedaan.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Oke miss heb je gelijk, op dat plaatje van je kan je wel redelijk goed zien hoe het er een beetje uitziet. (ookal weet ik niet wat er achter die bergen zit)

Dus misschien is er wel maar 1 stad, met bergen, woestijnen en een zee eromheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand zei dat de golfbaan van SF erin zat, maar die golfbaan zal in LS zijn.

@ 0:18 kan je dat wel zien, hiermee bedoel ik het grote gebouw dat je ziet zit in LS.

Dus zal die golfbaan in LS zitten.

Inderdaad, vond ik al een beetje raar, want bij SF en LV waren er geen van die wolkenkrabbers in de buurt van het golfterrein

Link to comment
Delen op andere websites

Terug ontopic graag. ^_^

Ik verwacht er echt wel veel van... Qua oppervlakte. Moeten natuurlijk niet te vroeg juichen, maar ik krijg het gevoel erbij dat het ongeveer de oppervlakte van de RDR map is. Gewoon een gevoel, nergens op berust. Zo hebben ze het ook laten lijken in de trailer, dat is wel duidelijk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...