Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

En heeft één van jullie een bron voor die uitspraken? Ik geloof er namelijk niet echt in..

Edit: High five, Jacky. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wel, ik geloof het ook niet helemaal, maar aangezien het het enige is dat al is vermeldt omtrent de afmetingen hou ik dit gewoon even als referentie.

Het komt van een tweet van Gary Forman (schijnt, hoewel ik hem niet als betrouwbare bron beschouw, maarja)

Geplaatst:

Ik bedenk me net: stel dat Los Santos inderdaad wordt omringd door water en bergen, en dat die bergen te hoog zouden zijn om omheen te vliegen. Maar denk eens goed na: via het water zou je toch alsnog altijd rond/langs die bergen kunnen komen..? Dan zouden we dus ofwel oneindige bergen die zich herhalen ofwel een onzichtbare muur boven het water moeten maken. Hm..

Geplaatst:

Wel, ik geloof het ook niet helemaal, maar aangezien het het enige is dat al is vermeldt omtrent de afmetingen hou ik dit gewoon even als referentie.

Het komt van een tweet van Gary Forman (schijnt, hoewel ik hem niet als betrouwbare bron beschouw, maarja)

Van die tweets van Gary Forman ben ik niet echt overtuigd. Eén medewerker die zowel een verwachte release-datum als de grootte van de map naar buiten brengt, dat kan gewoon niet kloppen...

Ik geloof het ook niet helemaal. Maar Rockstar heeft gezegd dat het hen grootste game ooit ging worden, dus het zal sowieso indrukwekkend zijn, of het nu 12.5 keer LC is of maar 12.4 keer ;p

Neosyp Dat had ik ook al ergens gezien. Nog een reden waarom ik niet geloof dat de map half door bergen en half door water zal worden omgeven. Misschien gaan de bergen gewoon helemaal geen grens vormen.

Bewerkt: door thebig

Ik bedenk me net: stel dat Los Santos inderdaad wordt omringd door water en bergen, en dat die bergen te hoog zouden zijn om omheen te vliegen. Maar denk eens goed na: via het water zou je toch alsnog altijd rond/langs die bergen kunnen komen..? Dan zouden we dus ofwel oneindige bergen die zich herhalen ofwel een onzichtbare muur boven het water moeten maken. Hm..

Of een bermudadriehoek waardoor je voertuig ineens ontploft wanneer je die zone betreedt. Maar wel een leuke bedenking... Dit maakt me zelfs nog benieuwder naar wat R* van de map (en zijn randen) gaat maken ;P

Bewerkt: door Hearv94

Er is al 10x gezegd dat dat gewoon een bever is.

Waarom blijft iedereen dat als een map beschouwen?

Trouwens: de achteruitkijkspiegels van die politiewagen geven echt een reflectie. Echt gedetailleerd.

Bewerkt: door thebig

Of een bermudadriehoek waardoor je voertuig ineens ontploft wanneer je die zone betreedt. Maar wel een leuke bedenking... Dit maakt me zelfs nog benieuwder naar wat R* van de map (en zijn randen) gaat maken ;P

Of dat het gewoon een echte stad word, niet echt een eiland. Goed voorbeeld is L.A. Noire met nog straten ernaast waar je eigenlijk niet in kan. Klik.

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

Ok, door het vermoeden dat de spelwereld misschien kon ophouden door een maximale hoogte dacht ik, ja kan niet anders, je zal de bergen niet over kunnen.

Maar inderdaad, goed opgemerkt het KAN niet anders :D Rond de berg is water, en kan je niet langs daar rond de berg zal je daar wel 'in een hoek' gedreven worden met een onzichtbare muur. Dus het kan niet anders, achter de bergen is nog een toegankelijke plaats :D

Je kan ook denken 'kan je wel vliegen?', maar dat kan niet anders, in de trailer laten ze duidelijk zien dat dat aanwezig is door tal van vliegtuigen te gebruiken.

Dus aangezien je over de bergen kan zal hier een stad zijn, en waarom zouden ze het ineens veranderen? Dat doen ze niet, dus blijft hier San Fierro. Als ze San Fierro en Los Santos gebruiken, gaan ze zeker en vast Las Venturas ook gebruiken. Want in het Noorden ligt alleszins ook een stad, want je ziet er een vliegtuig naartoe vliegen (F18) en een vliegtuig terugkomen (Shamal). Het zou inderdaad kunnen dat 'je met een vliegtuig over het platteland vliegt en dan Zuidelijke richting Los Santos downtown vliegt', maar dit gaan ze zeker niet doen in een trailer. Het kan dus niet anders dat daar ook nog 'leven' is.

Geplaatst:

Hihi, hij blijft toch maar volhouden ;p

We zullen gewoon moeten wachten op de map. Maar de meest aannemelijke reden om een plotse muur te vermijden, is inderdaad door heel SA weer terug te laten keren.

ik heb een beetje research gedaan en ben hiermee uitgekomen, een betere versie van de waarschijnlijke map.

*Bangs head against the wall*

Ja sorry, maar dat is dus een bever (gebaseerd op de beer in de zegel van LA) en niet de map. Goed geprobeerd, maar 'waarschijnlijk' is dat het dus niet :3

@MostWantedKid: Laat het dat in godsnaam niet zijn, dan heb ik liever een heuveltje met een Invisible Wall vanboven waar ik me op kan doodvliegen met me Hydra...

Goed gevonden hoor, maar dit zou ik echt niet willen... :7

@OG-J: zijn we weer terug met het optimisme? :7

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

ok ik heb weer wat research gedaan ten eerste heb ik mijn waarschijnlijke map verbeterd.

...

Het is een bever, geen map. Waarom heb je nu nog eens perfect dezelfde fotos gepost? xd

Geplaatst:

is het nog niemand opgevallen waarom er zoveel mist gebruikt wordt in de trailer :?

Om de lichtjes van de uitstekende wolkenkrabers van de andere steden te verbergen natuurlijk ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...