Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Normaal ben ik niet een voorstander van deze vergezochte theorieën, maar de mist/het zand wat je linksboven ziet is inderdaad wel opvallend dicht... De windmolen die daarvoor staat is prima zichtbaar, terwijl vlak daarachter toch wel een opvallende waas zit van mist/zand. Hoeft niks te betekenen, maar het lijkt me in ieder geval geen smog en het lijkt erop dat het nog redelijk dichtbij is ook.

gallery_145_317133.jpg

Bewerkt: door Die Hard
  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mogelijke map?

UjsAz.jpg

>>> Door Jacky-2007: In spoiler geplaatst omdat de afbeelding zo enorm lang is, en omdat het mogelijk een spoiler is. hier gaat het ook al over dit gerucht, en hebben we 'm ontkrachtigd. :) <<<

Geplaatst:

Ik zag ook dat de mannen in ongedierte bestrijdingspakken met wapens een bank gingen beroven,als je hem op het juiste moment op pauze zet zie je het logo van Fleeca op de deur en nog wat andere logos.

Geplaatst:

Ik zag ook dat de mannen in ongedierte bestrijdingspakken met wapens een bank gingen beroven,als je hem op het juiste moment op pauze zet zie je het logo van Fleeca op de deur en nog wat andere logos.

:7

OT: In bergen is toch meestal mist?

Normaal ben ik niet een voorstander van deze vergezochte theorieën, maar de mist/het zand wat je linksboven ziet is inderdaad wel opvallend dicht... De windmolen die daarvoor staat is prima zichtbaar, terwijl vlak daarachter toch wel een opvallende waas zit van mist/zand. Hoeft niks te betekenen, maar het lijkt me in ieder geval geen smog en het lijkt erop dat het nog redelijk dichtbij is ook.

Ja, maar echt vergezocht is het toch niet? Waarom moet de camera zo laag hangen als er een vliegtuig over Vinewood vliegt? Ik denk dat ze gewoon veel moeite gedaan hebben om énkel Los Santos te laten zien.

EDIT: Op deze foto zie je in de lucht sporen van vliegtuigen in een bepaalde richting.

gallery_145_9914.jpg

Wie denkt er nog dat het énkel Los Santos is zonder meerdere steden met luchthavens?

Bewerkt: door OG-J

Je ziet volgens mij aan elke kant wel bergen, en die grote berg (mt Chilliad) ziet er wel erg steil uit. Denk dat Rockstar afstapt van het eilanden idee en nu alles omringt door bergen waar je niet overheen kan, net zoals bij RDR. Uiteraard nog wel een oceaan, want we hebben ook een strand :dans:

Denk overigens wel dat we alleen Los Santos krijgen + omringende gebieden, geen SF en LV, heeft Rockstar toch ook al wel bevestigd?

Bewerkt: door KenRosenburg
Geplaatst:

Je ziet volgens mij aan elke kant wel bergen, en die grote berg (mt Chilliad) ziet er wel erg steil uit. Denk dat Rockstar afstapt van het eilanden idee en nu alles omringt door bergen waar je niet overheen kan, net zoals bij RDR. Uiteraard nog wel een oceaan, want we hebben ook een strand :dans:

Denk overigens wel dat we alleen Los Santos krijgen + omringende gebieden, geen SF en LV, heeft Rockstar toch ook al wel bevestigd?

Ze hebben idd bevestigd wat we énkel in de trailer zien :puh: Ze gaan niet zeggen 'We're heading back to Los Santos and the surounding cities' als je die ook niet ziet in de trailer...

Maar er zijn vliegtuigen dus beschouw het maar als onmogelijk dat een gebergte het einde is van de spelwereld. Je kan niet plots met je vliegtuig tegen een muur botsen hé, of een F18 die niet over een gebergte kan...

Ze hebben idd bevestigd wat we énkel in de trailer zien :puh: Ze gaan niet zeggen 'We're heading back to Los Santos and the surounding cities' als je die ook niet ziet in de trailer...

Maar er zijn vliegtuigen dus beschouw het maar als onmogelijk dat een gebergte het einde is van de spelwereld. Je kan niet plots met je vliegtuig tegen een muur botsen hé, of een F18 die niet over een gebergte kan...

http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Lijkt me toch duidelijk, denk niet dat ze nog zo'n groot gebied (als San Fierro, Las Venturas) Helemaal gedetailleerd ook nog in die game kunnen stoppen. Daarnaast moet er ook nog wat overblijven voor nieuwere GTA's :sigaar:

Bewerkt: door KenRosenburg
Geplaatst:

Dan klopt er wéér iets niet.. Als er een zee is, en de rest omringt door bergen , dan kijk:

Dan kan je ook om de berg heen vliegen/zwemmen... Oneindig berg lijkt me minder realistisch dan oneindig zee.

Geplaatst:

Daarom denk ik ook niet dat het half berg, en half zee zal zijn. Ofwel zijn er inderdaad nog andere steden/dorpen achter de bergen en daar weer water, ofwel heeft Rockstar nog iets anders bedacht, hopelijk iets realistisch (twijfel ik niet aan), zodat alles klopt.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Lijkt me toch duidelijk, denk niet dat ze nog zo'n groot gebied (als San Fierro, Las Venturas) Helemaal gedetailleerd ook nog in die game kunnen stoppen. Daarnaast moet er ook nog wat overblijven voor nieuwere GTA's :sigaar:

Maar als je weet dat het altijd 'larger, bigger, better' wordt, lijkt het je dan niet logisch dat het een 'onmogelijk' effect moet hebben?

Als je in 2003 San Andreas had gezien had waarschijnlijk ook iedereen gezegd dat het 'onmogelijk' was om zo veel land te hebben, of 'onmogelijke' dat je op MT Chilliad kon.

EDIT: in mijn logica is het gewoon een feit dat je daadwerkelijk die berg op kan en dat er achter het gebergte nog plaatsen zijn én ook achter Vinewood.

Bewerkt: door OG-J
Geplaatst:

Ok, maar het is dan moeilijk om grenzen aan te duiden, alsware onzichtbare muur, eindeloze oceaan.

Of Rockstar gaat nu voor een oneindig berglandschap, generic gebieden waar niks is, zoals je wel eens bij andere games ziet. Maar zou dat wel jammer vinden.

Geplaatst:

Tja zou ook kunnen het blijft gissen in ieder geval.

Maar man wat zou ik blij zij als we straks opeens die Gant brug in een tweede trailer te zien krijgen,

GTASA_PC_City_View_San_Fierro_Gant_Bridge.jpg

+ geheel San Fierro, en dan een derde trailer: Woestijn + Las Venturas. Rockstar zou dan wel iedereen wegblazen op free roaming gebied (wat ze sowieso al doen)

Geplaatst:

Ok, maar het is dan moeilijk om grenzen aan te duiden, alsware onzichtbare muur, eindeloze oceaan.

Of Rockstar gaat nu voor een oneindig berglandschap, generic gebieden waar niks is, zoals je wel eens bij andere games ziet. Maar zou dat wel jammer vinden.

Oneindig berglandschap? :puh:

Maarnee, zoieso als de volgende trailer komt dat iedereen zijn eigen uitlacht om dat persbericht zo letterlijk te nemen :puh:

Alez denk nu eens zonder dat persbericht :puh: Gebergte dat gaat beklommen worden door mensen (dan kan je er wel daadwerkelijk op), een vliegtuig komt richting LV maar het zou er niet zijn? + Het gebergte is van uit hoogte zéér mistig, dus geen eindeloos gebergte en geen oceaan er achter... maar, jawel San Fierro :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...