Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Welk blad?

PSM3

30 minuten van de game gezien? De game is nog in development

30 minuten durende demo van GTA V heeft de journalist gespeeld.

En denk je als je 30 minuten GTA V kan spelen en de intentie hebt om te leaken dat je niet meer kan bekomen dan een goedkope zwart-wit foto van de map?

Nogmaals, de 'goedkope zwart-wit foto' is niet door de journalist die de demo zou hebben gespeeld gelekt, maar door een zogenaamde medewerker van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Welk blad?

PSM3

30 minuten van de game gezien? De game is nog in development

30 minuten durende demo van GTA V heeft de journalist gespeeld.

En denk je als je 30 minuten GTA V kan spelen en de intentie hebt om te leaken dat je niet meer kan bekomen dan een goedkope zwart-wit foto van de map?

Nogmaals, de 'goedkope zwart-wit foto' is niet door de journalist die de demo zou hebben gespeeld gelekt, maar door een zogenaamde medewerker van R*.

Maar wie of wat maakt toch allemaal niet uit? :puh: Als het een medewerker is, is het juist nog erger dat hij niet meer als dat zou kunnen vastkrijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welk blad?

PSM3

30 minuten van de game gezien? De game is nog in development

30 minuten durende demo van GTA V heeft de journalist gespeeld.

Ik luister nu een podcast van PSM3 van vrijdag en daar wordt er niks over gezegd, maar louter over de trailer gepraat.. Dus wat je zegt lijkt me bullshit, want ik kan er niks over vinden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf liever nog wat in spanning en discussiëren hier op het forum over hoe alles eruit gaat zien, dan dat een of andere idioot alles leakt en we een half jaar op onze kin zitten te kloppen tot de game uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

En denk je als je 30 minuten GTA V kan spelen en de intentie hebt om te leaken dat je niet meer kan bekomen dan een goedkope zwart-wit foto van de map?

Nogmaals, de 'goedkope zwart-wit foto' is niet door de journalist die de demo zou hebben gespeeld gelekt, maar door een zogenaamde medewerker van R*.

Maar wie of wat maakt toch allemaal niet uit? :puh: Als het een medewerker is, is het juist nog erger dat hij niet meer als dat zou kunnen vastkrijgen :puh:

Daarom ben ik het ook met je eens dat het waarschijnlijk niet de officiële map is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag willen weten of iemand het gebouw aan de rechterkant of in de verte van deze afbeelding herkent,

het lijkt namelijk op iets wat in Las Venturas zou kunnen staan.

med_gallery_145_18743.jpg

Ook lijkt het erop dat de "liquor store" op onderstaande afbeelding waarschijnlijk aan de rand van een dorpje in een woestijn of op de rand van een berg ligt.

Dit is zou dus een bevestiging kunnen zijn van een woestijn.

med_gallery_145_18078.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

hey iedereen

ik was deze video aan het bekijken die in de teken staat van BD3 en GTA V

en daar hebben ze verteld dat heel gta san andreas map terug komt met die andere 2 steden

maar de map word veel groter dan san anderas zelf ik ben benieuwd wat er bij komt

ze zeggen dat gta v te grootste map oot krijgt die gta ooit heeft gehad

bron. http://www.gamekings.tv/videos/fridaynight-live-de-grand-theft-auto-v-aflevering/

Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen

ik was deze video aan het bekijken die in de teken staat van BD3 en GTA V

en daar hebben ze verteld dat heel gta san andreas map terug komt met die andere 2 steden

maar de map word veel groter dan san anderas zelf ik ben benieuwd wat er bij komt

ze zeggen dat gta v te grootste map oot krijgt die gta ooit heeft gehad

bron. http://www.gamekings.tv/videos/fridaynight-live-de-grand-theft-auto-v-aflevering/

Ja, ze kunnen ook alleen maar gokken. Maar als je even de aanwezige elementen bekijkt en er even over nadenkt: er zijn echt tal van verschillende snelwegen, waar dan nog een INTERSTATE logo op te zien is. Waar zouden deze naartoe lopen? Naar een of ander boeren-dorpje in het platteland? Of naar de bergen waar je zo gezegd niet op kan? :puh:

En als je alle conclusies nu eens laat vallen en het gewoon puur pschylogisch bekijkt :puh: Als iedereen denkt dat Los Santos de enige stad gaat zijn omdat het zo gedetailleerd is en dat het haast onmogelijk is om dan nog een 2de-3de stad te hebben die óok zo gedetailleerd is. Zou het dan niet verschrikkelijke laag van niveau zijn van Rockstar Games om iets uit te brengen dat iedereen als normaal beschouwd? Is het niet de bedoeling van een nieuw spel, na 4 jaar om iedereen om ver te blazen? En zeker als het een Romeins cijfer krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen

ik was deze video aan het bekijken die in de teken staat van BD3 en GTA V

en daar hebben ze verteld dat heel gta san andreas map terug komt met die andere 2 steden

maar de map word veel groter dan san anderas zelf ik ben benieuwd wat er bij komt

ze zeggen dat gta v te grootste map oot krijgt die gta ooit heeft gehad

bron. http://www.gamekings.tv/videos/fridaynight-live-de-grand-theft-auto-v-aflevering/

Ja, ze kunnen ook alleen maar gokken. Maar als je even de aanwezige elementen bekijkt en er even over nadenkt: er zijn echt tal van verschillende snelwegen, waar dan nog een INTERSTATE logo op te zien is. Waar zouden deze naartoe lopen? Naar een of ander boeren-dorpje in het platteland? Of naar de bergen waar je zo gezegd niet op kan? :puh:

En als je alle conclusies nu eens laat vallen en het gewoon puur pschylogisch bekijkt :puh: Als iedereen denkt dat Los Santos de enige stad gaat zijn omdat het zo gedetailleerd is en dat het haast onmogelijk is om dan nog een 2de-3de stad te hebben die óok zo gedetailleerd is. Zou het dan niet verschrikkelijke laag van niveau zijn van Rockstar Games om iets uit te brengen dat iedereen als normaal beschouwd? Is het niet de bedoeling van een nieuw spel, na 4 jaar om iedereen om ver te blazen? En zeker als het een Romeins cijfer krijgt?

Wel, ik gok dat een interSTATE ook niet naar een stad loopt. Het verbindt normaal meerdere staten, maar we gaan nu niet teveel gaan hopen.

Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen

ik was deze video aan het bekijken die in de teken staat van BD3 en GTA V

en daar hebben ze verteld dat heel gta san andreas map terug komt met die andere 2 steden

maar de map word veel groter dan san anderas zelf ik ben benieuwd wat er bij komt

ze zeggen dat gta v te grootste map oot krijgt die gta ooit heeft gehad

bron. http://www.gamekings.tv/videos/fridaynight-live-de-grand-theft-auto-v-aflevering/

Ja, ze kunnen ook alleen maar gokken. Maar als je even de aanwezige elementen bekijkt en er even over nadenkt: er zijn echt tal van verschillende snelwegen, waar dan nog een INTERSTATE logo op te zien is. Waar zouden deze naartoe lopen? Naar een of ander boeren-dorpje in het platteland? Of naar de bergen waar je zo gezegd niet op kan? :puh:

En als je alle conclusies nu eens laat vallen en het gewoon puur pschylogisch bekijkt :puh: Als iedereen denkt dat Los Santos de enige stad gaat zijn omdat het zo gedetailleerd is en dat het haast onmogelijk is om dan nog een 2de-3de stad te hebben die óok zo gedetailleerd is. Zou het dan niet verschrikkelijke laag van niveau zijn van Rockstar Games om iets uit te brengen dat iedereen als normaal beschouwd? Is het niet de bedoeling van een nieuw spel, na 4 jaar om iedereen om ver te blazen? En zeker als het een Romeins cijfer krijgt?

Wel, ik gok dat een interSTATE ook niet naar een stad loopt. Het verbindt normaal meerdere staten, maar we gaan nu niet teveel gaan hopen.

Ik denk persoonlijk dat R* er niet meerdere steden in heeft gedaan want alleen met dat gedetailleerde Los Santos kunnen ze de concurrentie al ver overtreffen. Om het dan nog niet over de rest van de map te hebben. R* heeft altijd weer een enorme stap voorwaarts gedaan met de meeste Grand Theft Auto's en die vertrapten altijd weer de concurrentie. Dat is de traditie van R* en dat zal ook wel zo blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopte heel erg dat het tussen Vice City en San Andreas zou gaan. En gelukkig is het een van de twee geworden en niet een of andere nieuwe vreemde stad of het oude, saaie, donkere, Liberty City.

Dus wat het omgeving betreft heeft Rockstar zijn huiswerk prima gedaan! Hopelijk komen Las Venturas en San Fierro ook weer terug in het spel, dan krijgen we echt een gigantische map met buitengewoon veel mogelijkheden.

Daarnaast kan Rockstar ook nog eens in de toekomst weer wat uitbreidingen maken net zoals TLAD en TBOGT.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat gta V eigenlijk ook voor Vinewood? Of zit er gewoon toevallig een V in Vinewood en is V gewoon de romeinse getal 5? puh2.gif

WHAH! Kan niet wachten om die gta V te spelen. icon_mrgreen.gif:D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

@OG-J: je herinnert je vast wel nog San Andreas hè? Herinner je je ook de Noordelijke afrit van Las Venturas naar Bone County? Na welgeteld honderd ùeter veranderde die in een kleine woestijnweg :7

Ga niet, enkel op basis van de aanwezigheid van de interstates, er van uit dat er meerdere steden zijn. Laat je alsjeblieft toch niet teleurstellen...

Er is toch niets slecht om enkel Los Santos te hebben zeker? Waarom hou je dan zo hard vast aan het geloof in meerdere steden? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...