Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Het is al zeker dat Los Santos in de game zit. Het zou natuurlijk ook gaaf zijn als Las Venturas en San Fierro er meteen in zitten, maar zou het zeker niet erg vinden als ze LV en SF er later als DLC uitbrengen... Dan kunnen we eerst Los Santos goed verkennen en kunnen we later aan de slag met de andere 2 steden!

Bewerkt: door funnygangsta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is al zeker dat Los Santos in de game zit. Het zou natuurlijk ook gaaf zijn als Las Venturas en San Fierro er meteen in zitten, een andere optie is dat ze LV en SF later als DLC uitbrengen... Wat ik ook wel gaaf zou vinden, eerst Los Santos goed verkennen en later aan de slag met de andere 2 steden!

Dit is al verteld, in vervolg kun je beter eerst het topic doorlezen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al zeker dat Los Santos in de game zit. Het zou natuurlijk ook gaaf zijn als Las Venturas en San Fierro er meteen in zitten, een andere optie is dat ze LV en SF later als DLC uitbrengen... Wat ik ook wel gaaf zou vinden, eerst Los Santos goed verkennen en later aan de slag met de andere 2 steden!

Dit is al verteld, in vervolg kun je beter eerst het topic doorlezen...

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al zeker dat Los Santos in de game zit. Het zou natuurlijk ook gaaf zijn als Las Venturas en San Fierro er meteen in zitten, een andere optie is dat ze LV en SF later als DLC uitbrengen... Wat ik ook wel gaaf zou vinden, eerst Los Santos goed verkennen en later aan de slag met de andere 2 steden!

Dit is al verteld, in vervolg kun je beter eerst het topic doorlezen...

Hij geeft gewoon zijn mening, in mijn ogen niks mis mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al zeker dat Los Santos in de game zit. Het zou natuurlijk ook gaaf zijn als Las Venturas en San Fierro er meteen in zitten, een andere optie is dat ze LV en SF later als DLC uitbrengen... Wat ik ook wel gaaf zou vinden, eerst Los Santos goed verkennen en later aan de slag met de andere 2 steden!

Dit is al verteld, in vervolg kun je beter eerst het topic doorlezen...

Hij geeft gewoon zijn mening, in mijn ogen niks mis mee. :puh:

Is ook niet, maar vandaag lijkt het wel of iedereen elkaar herhaalt :{

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook niet, maar vandaag lijkt het wel of iedereen elkaar herhaalt :{

Aangezien dat een beetje een algemeen topic is, is het logisch dat iedereen daar zijn mening over kwijtkan, uiteraard dat meningen dan op mekaar gaan lijken.

Er zijn nu eenmaal maar 2 mogelijkheden, weet je... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook niet, maar vandaag lijkt het wel of iedereen elkaar herhaalt :{

Aangezien dat een beetje een algemeen topic is, is het logisch dat iedereen daar zijn mening over kwijtkan, uiteraard dat meningen dan op mekaar gaan lijken.

Er zijn nu eenmaal maar 2 mogelijkheden, weet je... :7

Ja ik doelde meer over dingen zoals "GTA V Map Leaked!" dat al 4X opnieuw is gepost :schater:

Maar laten we het hier over ophouden en OT gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendelijk verzoek om eerst de vorige pagina's een beetje door te lezen of in ieder geval vluchtig door te kijken. Deze map is nu al een aantal maal gepost.

Mischien was het als grap bedoelt? :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Is ook niet, maar vandaag lijkt het wel of iedereen elkaar herhaalt :{

Aangezien dat een beetje een algemeen topic is, is het logisch dat iedereen daar zijn mening over kwijtkan, uiteraard dat meningen dan op mekaar gaan lijken.

Er zijn nu eenmaal maar 2 mogelijkheden, weet je... :7

Ja ik doelde meer over dingen zoals "GTA V Map Leaked!" dat al 4X5X opnieuw is gepost :schater:

Maar laten we het hier over ophouden en OT gaan.

Is dit misschien de map?

May-May-Not-Be-The-GTA-Map..jpg

:duh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien was het als grap bedoelt? :7

Zo droog als het is, voor de mensen die iets nieuw in verband met de omgeving verwachten is dit alles behalve grappig -,-

Edit: excuses voor het offtopic...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...