KenRosenburg Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ok, maar het is dan moeilijk om grenzen aan te duiden, alsware onzichtbare muur, eindeloze oceaan. Of Rockstar gaat nu voor een oneindig berglandschap, generic gebieden waar niks is, zoals je wel eens bij andere games ziet. Maar zou dat wel jammer vinden. LV maar het zou er niet zijn? + Het gebergte is van uit hoogte zéér mistig, dus geen eindeloos gebergte en geen oceaan er achter... maar, jawel San Fierro Waar zie je LV dan in de trailer? Maar na GTA IV is Rockstar er wel meester in geworden dingen exact te kopieren, NY was erg goed kopieerd, LA countyen omringende gebieden is een nog veel groter gebied, om dan ook nog S-F en L-V zo gedetailleerd te maken lijkt me gewoon onwerkelijk. Rockstar heeft gezegd "pursuit of the dollar in Southern California" Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Of een eindeloze woestijn? Zou nog het realistische zijn dat ze kunnen doen qua grens, na een oceaan. Dit zou nog zeer realistisch zijn, en je komt om wegens de temperaturen en water... Als er een dorp(en) bevind achter de bergen zullen er zeker tunnels zijn die daaronder (de berg) leiden. Die vliegtuigstrepen of te wel Condensspoor kunnen wel afkomstig zijn van vluchten die uitgevoerd worden. Maar dit kan ook versiering zijn, Rockstar houd het graag realistisch. Reageren
thebig Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ok, maar het is dan moeilijk om grenzen aan te duiden, alsware onzichtbare muur, eindeloze oceaan. Of Rockstar gaat nu voor een oneindig berglandschap, generic gebieden waar niks is, zoals je wel eens bij andere games ziet. Maar zou dat wel jammer vinden. LV maar het zou er niet zijn? + Het gebergte is van uit hoogte zéér mistig, dus geen eindeloos gebergte en geen oceaan er achter... maar, jawel San Fierro Waar zie je LV dan in de trailer? Maar na GTA IV is Rockstar er wel meester in geworden dingen exact te kopieren, NY was erg goed kopieerd, LA countyen omringende gebieden is een nog veel groter gebied, om dan ook nog S-F en L-V zo gedetailleerd te maken lijkt me gewoon onwerkelijk. Rockstar heeft gezegd "pursuit of the dollar in Southern California" Las Vegas is praktisch ook Southern California. San Francisco niet meer, maar goed. Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ok, maar het is dan moeilijk om grenzen aan te duiden, alsware onzichtbare muur, eindeloze oceaan. Of Rockstar gaat nu voor een oneindig berglandschap, generic gebieden waar niks is, zoals je wel eens bij andere games ziet. Maar zou dat wel jammer vinden. LV maar het zou er niet zijn? + Het gebergte is van uit hoogte zéér mistig, dus geen eindeloos gebergte en geen oceaan er achter... maar, jawel San Fierro Waar zie je LV dan in de trailer? Maar na GTA IV is Rockstar er wel meester in geworden dingen exact te kopieren, NY was erg goed kopieerd, LA countyen omringende gebieden is een nog veel groter gebied, om dan ook nog S-F en L-V zo gedetailleerd te maken lijkt me gewoon onwerkelijk. Rockstar heeft gezegd "pursuit of the dollar in Southern California" Ik zei dat er een vliegtuig uit de RICHTING van LV kwam! Of een eindeloze woestijn? Zou nog het realistische zijn dat ze kunnen doen qua grens, na een oceaan. Dit zou nog zeer realistisch zijn, en je komt om wegens de temperaturen en water... Als er een dorp(en) bevind achter de bergen zullen er zeker tunnels zijn die daaronder (de berg) leiden. Die vliegtuigstrepen of te wel Condensspoor kunnen wel afkomstig zijn van vluchten die uitgevoerd worden. Maar dit kan ook versiering zijn, Rockstar houd het graag realistisch. Maar dat is net het feit dat ik bedoel, in een trailer laten ze geen dingen zien die als 'versiering' lijken. Ze gaan geen F18 laten over vliegen als je er niet kan mee vliegen, evenals de Shamal. Ze gaan ook geen Shamal over Vinewood laten vliegen in rechte lijn... als er daar helemaal niets is? Ze gaan geen mensen onderaan de berg zetten als die daar staat voor versiering... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar in trailers wordt nagenoeg alleen maar "onzin" getoond. Denk aan de trailers van GTA IV, waardoor iedereen dacht dat je vingerloze handschoenen kon aantrekken, dat je van alles kon gaan doen met je kofferbak, en dat er vliegtuigen te besturen waren. In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen: Die zit echt niet in IV, hoor. Je mag al je vermoedens uitspreken, maar je moet geen zaken gaan verkondigen die volgens jou zeker zijn als dat niet het geval is. Begin dan je bericht duidelijk met "ik denk dat" maar niet met "in een trailer doen ze niet dit.." Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar in trailers wordt nagenoeg alleen maar "onzin" getoond. Denk aan de trailers van GTA IV, waardoor iedereen dacht dat je vingerloze handschoenen kon aantrekken, dat je van alles kon gaan doen met je kofferbak, en dat er vliegtuigen te besturen waren. In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen: Die zit echt niet in IV, hoor. Je mag al je vermoedens uitspreken, maar je moet geen zaken gaan verkondigen die volgens jou zeker zijn als dat niet het geval is. Begin dan je bericht duidelijk met "ik denk dat" maar niet met "in een trailer doen ze niet dit.." Ja, maar nu heb je het over kleine details zoals kleding en gebruik van een kofferbak en ergens een vliegtuig dat zichtbaar is. In deze trailer suggereren ze toch dat je kan vliegen? Daar kan je niet omheen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik denk dat het best zo kan zijn dat er een limiet aan de spelwereld is en je op een bepaald punt gewoon niet verder kunt. In Scarface: The World Is Yours (ook een freeroamer in de stijl van GTA) werd je verslonden door een haai als je te ver de zee op ging. Niet heel erg realistisch, maar wel een creatieve manier om om te gaan met de limieten. Hoe ze dat dan gaan uitwerken is me een raadsel, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat er méér is dan LS en de countryside. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (...) In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen (...) (...) In deze trailer suggereren ze toch dat je kan vliegen? Daar kan je niet omheen. Precies hetzelfde verhaal. Je mag best uitspreken dat je op bepaalde dingen hoopt, maar geloof nooit klakkeloos wat je ziet in een trailer. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar in trailers wordt nagenoeg alleen maar "onzin" getoond. Denk aan de trailers van GTA IV, waardoor iedereen dacht dat je vingerloze handschoenen kon aantrekken, dat je van alles kon gaan doen met je kofferbak, en dat er vliegtuigen te besturen waren. In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen: Die zit echt niet in IV, hoor. Je mag al je vermoedens uitspreken, maar je moet geen zaken gaan verkondigen die volgens jou zeker zijn als dat niet het geval is. Begin dan je bericht duidelijk met "ik denk dat" maar niet met "in een trailer doen ze niet dit.." Ik weet niet waar JIJ die onzin vandaan haalt, dit zijn namelijk de 3 officele trailers van GTA IV en alles wat je erin zit kon ook daadwerkelijk (cover zoeken, helicopters, nieuwe explosies, boten) daar zijn trailers ook voor. Ik zie trouwens geen privéjet: Reageren
Puma Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar in trailers wordt nagenoeg alleen maar "onzin" getoond. Denk aan de trailers van GTA IV, waardoor iedereen dacht dat je vingerloze handschoenen kon aantrekken, dat je van alles kon gaan doen met je kofferbak, en dat er vliegtuigen te besturen waren. In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen: Die zit echt niet in IV, hoor. Je mag al je vermoedens uitspreken, maar je moet geen zaken gaan verkondigen die volgens jou zeker zijn als dat niet het geval is. Begin dan je bericht duidelijk met "ik denk dat" maar niet met "in een trailer doen ze niet dit.." Ja, maar nu heb je het over kleine details zoals kleding en gebruik van een kofferbak en ergens een vliegtuig dat zichtbaar is. In deze trailer suggereren ze toch dat je kan vliegen? Daar kan je niet omheen. Ze suggereren niet, het enige dat je ziet is een vliegtuig, wil niet zeggen dat je erin kan vliegen. Nu is het vrij waarschijnlijk dat dat wel degelijk kan, maar het is in het verleden vaak genoeg gebeurd dat Rockstar op het laatste moment allerlei relatief grote zaken uit de game sloopt. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar in trailers wordt nagenoeg alleen maar "onzin" getoond. Denk aan de trailers van GTA IV, waardoor iedereen dacht dat je vingerloze handschoenen kon aantrekken, dat je van alles kon gaan doen met je kofferbak, en dat er vliegtuigen te besturen waren. In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen: Die zit echt niet in IV, hoor. Je mag al je vermoedens uitspreken, maar je moet geen zaken gaan verkondigen die volgens jou zeker zijn als dat niet het geval is. Begin dan je bericht duidelijk met "ik denk dat" maar niet met "in een trailer doen ze niet dit.." Ja, maar nu heb je het over kleine details zoals kleding en gebruik van een kofferbak en ergens een vliegtuig dat zichtbaar is. In deze trailer suggereren ze toch dat je kan vliegen? Daar kan je niet omheen. Ze suggereren niet, het enige dat je ziet is een vliegtuig, wil niet zeggen dat je erin kan vliegen. Nu is het vrij waarschijnlijk dat dat wel degelijk kan, maar het is in het verleden vaak genoeg gebeurd dat Rockstar op het laatste moment allerlei relatief grote zaken uit de game sloopt. Je ziet: een Shamal een Hydra een Skimmer/Dodo een Cropduster Allemaal nagenoeg identiek uit San Andreas, het lijkt me heel sterk dat ze dit eerst een trailer stoppen en daarna schrappen, daarnaast zou dit de grootste GTA game ooit worden dus vliegen lijkt me erg plausibel. Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (...) In één van de trailers zie je namelijk een kleine privéjet vliegen (...) (...) In deze trailer suggereren ze toch dat je kan vliegen? Daar kan je niet omheen. Precies hetzelfde verhaal. Je mag best uitspreken dat je op bepaalde dingen hoopt, maar geloof nooit klakkeloos wat je ziet in een trailer. Ok, dat is waar, en er worden ook dingen op het laatste moment er uitgehaald. Maar dit is nu echt niet te vergelijken met uw punten uit GTA IV, ok daar zullen ook zeer veel geruchten geweest zijn of je al dan niet kon vliegen, maar het enige vliegtuig dat er duidelijk in te zien was, was de staart van een groot passagiersvliegtuig... op de grond... Als je nu bij het zien van deze trailer er over twijfelt of het al dan niet mogelijk is om te vliegen, is dat toch wel zeer naïef hé (no offence). Maar hier zijn 3 vliegtuigen duidelijk te zien + nog een skimmer iets minder duidelijk. Ok, ik ben ook niet zo iemand die alle geruchten klakkeloos geloofd en élke 'leak' geloofd, ik ben ook 'a man of science'. Maar als ik iemand van achter een muurtje zie komen, zie ik ook niet of er nog iets achter is, maar ik wéét wel dat er iets is. Als ik nu zie dat er een F18 overvliegt en een Privéjét richting los Santos komt, dat er buiten Los Santos wel daadwerkelijk iets is, mét een luchthaven. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar JIJ die onzin vandaan haalt, dit zijn namelijk de 3 officele trailers van GTA IV en alles wat je erin zit kon ook daadwerkelijk (cover zoeken, helicopters, nieuwe explosies, boten) daar zijn trailers ook voor. Ik zie trouwens geen privéjet: Ten eerste zijn er 4 trailers geweest voor IV, waarvan onderstaande de laatste is. Ten tweede, weliswaar geen privéjet, mijn excuses, maar een jumbojet. Ik denk dat de opname van de jet in één van de episodische trailers zal zitten, of in één van de video's van de diverse personages die we hebben gezien. Enfin, die staan niet allemaal meer op rockstargames.com, dus dat kan ik even niet nazoeken. Klik voor trailer 4 Reageren
thebig Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Nu ik de trailers van IV eens gezien heb, moet ik toch wel zeggen dat Rockstar het hier veel spannender maakt. Bij IV wist je al meteen wie het hoofdpersonage was en waren er geen tips in verband met de omgeving. Nu tast iedereen in het duister over het hoofdpersonage, de storyline. Iedereen weet dat de map groot is en een paar tips kunnen je op weg zetten, maar helemaal zeker weet je het nooit. Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar JIJ die onzin vandaan haalt, dit zijn namelijk de 3 officele trailers van GTA IV en alles wat je erin zit kon ook daadwerkelijk (cover zoeken, helicopters, nieuwe explosies, boten) daar zijn trailers ook voor. Ik zie trouwens geen privéjet: Ten eerste zijn er 4 trailers geweest voor IV, waarvan onderstaande de laatste is. Ten tweede, weliswaar geen privéjet, mijn excuses, maar een jumbojet. Ik denk dat de opname van de jet in één van de episodische trailers zal zitten, of in één van de video's van de diverse personages die we hebben gezien. Enfin, die staan niet allemaal meer op rockstargames.com, dus dat kan ik even niet nazoeken. Klik voor trailer 4 Dat is waar, Rockstar Games laat wel eens iets zien waardoor er veel geruchten zijn en er uiteindelijk niets van waar is. Maar dat is dan weer een reden te meer om hun persbericht niet te letterlijk te nemen. Hier vind ge trouwens al de trailers van BoGT: http://www.youtube.com/user/RockstarGames#p/c/A11DBACB660B59D1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.