KenRosenburg Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik weet niet waar JIJ die onzin vandaan haalt, dit zijn namelijk de 3 officele trailers van GTA IV en alles wat je erin zit kon ook daadwerkelijk (cover zoeken, helicopters, nieuwe explosies, boten) daar zijn trailers ook voor. Ik zie trouwens geen privéjet: Ten eerste zijn er 4 trailers geweest voor IV, waarvan onderstaande de laatste is. Ten tweede, weliswaar geen privéjet, mijn excuses, maar een jumbojet. Ik denk dat de opname van de jet in één van de episodische trailers zal zitten, of in één van de video's van de diverse personages die we hebben gezien. Enfin, die staan niet allemaal meer op rockstargames.com, dus dat kan ik even niet nazoeken. Klik voor trailer 4 Oke 4 trailers wat maakt het uit, maar dan nog. Alles wat te zien is in die trailers zat uiteindelijk in de game (ragdoll systeem bijv. bij die laatste trailer) Iedereen was erg teleurgesteld toen er geen vliegtuigen aanwezig waren in IV, Rockstar luistert zeker wel naar zijn community, en aangezien we 4 verschillende soorten vliegtuigen zien in een trailer van een minuut, mag ik toch aannemen dat je kan vliegen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik zeg ook niet dat het niet aannemelijk kan zijn, want het wordt wel duidelijk gesuggereerd, maar als je iets niet 100% zeker weet, dan moet je het niet stellen alsof je het wel zeker weet, snap je? Dat was mijn punt. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ja oke, vind het in vergelijking met IV wel een betere trailer omdat je idd in het duister tast nu qua verhaal, setting, andere characters. Je hoort maar 1 stem, en krijgt eigenlijk alleen cinematische beelden te zien. Ben erg benieuwd naar een volgende trailer Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Als je nu bij het zien van deze trailer er over twijfelt of het al dan niet mogelijk is om te vliegen, is dat toch wel zeer naïef hé (no offence). Maar hier zijn 3 vliegtuigen duidelijk te zien + nog een skimmer iets minder duidelijk. Eigelijk... is het naïef van jou om er direct van uit te gaan dat je kan vliegen? Dat werkt zo in een richting, de andere richting noemt kritisch (misschien té kritisch) denken. Wat Jacky (en Puma) probeert te zeggen: Ga niet van dingen uit die je alleen kan vermoeden en echt nergens op kan baseren. Het is niet verboden natuurlijk, je bent vrij om te denken wat je wilt. Maar ga je eigen theoriën niet op een forum verkondigen onder het motto: 'Ik heb het gevonden' - want het zijn enkel maar wankele theöriën... [Geen persoonlijke aanval] Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Als je nu bij het zien van deze trailer er over twijfelt of het al dan niet mogelijk is om te vliegen, is dat toch wel zeer naïef hé (no offence). Maar hier zijn 3 vliegtuigen duidelijk te zien + nog een skimmer iets minder duidelijk. Eigelijk... is het naïef van jou om er direct van uit te gaan dat je kan vliegen? Dat werkt zo in een richting, de andere richting noemt kritisch (misschien té kritisch) denken. Wat Jacky (en Puma) probeert te zeggen: Ga niet van dingen uit die je alleen kan vermoeden en echt nergens op kan baseren. Het is niet verboden natuurlijk, je bent vrij om te denken wat je wilt. Maar ga je eigen theoriën niet op een forum verkondigen onder het motto: 'Ik heb het gevonden' - want het zijn enkel maar wankele theöriën... [Geen persoonlijke aanval] Ja inderdaad, begrijp ik volledig en zo wou ik ook niet overkomen Het lijkt inderdaad iets te verkondigend Maar ik denk gewoon, waar rook is, is vuur En het is toch ook praktisch onmogelijk om met zo veel vliegtuigen één stad te hebben met één luchthaven Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Dat ligt eraan. Het zou kunnen zijn dat het vliegveld hetzelfde werkt als in IV, alleen heli's en verder alleen decoratieve vliegtuigen. Die Shamal kan een cutscene zijn van iemand die naar de stad komt, en de straaljager een eenmalig genot voor een bepaalde missie, zoals de Swift en de Skylift in TBOGT. EDIT @ Hieronder: Ja oké, hij is voor een beperkte periode beschikbaar, zo had ik 'm moeten verwoorden. Je hebt gelijk hoor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) De Swift is niet éénmalig Jacky, je kan hem op het Westelijke Heli-pad in Algonquin vinden, tot de Golden Buzzard er staat natuurlijk. Sorry Jacky, ik moest deze onenigeheid toch even rechttrekken. Anderzijds hoop ik en ik denk dat ik voor iedereen spreek dat de Airport in V interactief gaat zijn en hopelijk geen verboden terrein. Met interactief duid ik natuurlijk op de aanwezigheid van enkele leuke luchtspeeltjes en mogelijk een Incheckbalie waar we in geval van een 2de-Xde stad een vliegtuig kunnen nemen ;P Bewerkt: 5 november 2011 door Hearv94 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 En wat als Rockstar nou beide dingen doet? Decoratieve vliegtuigen, en vliegtuigen waar je in kan vliegen? Dat lijkt mij in ieder geval een stuk logischer. Want als er weer geen vliegtuigen in deze GTA zitten, maar wel in de trailer, dan heeft Rockstar niet van zijn fouten geleerd. Want in deel IV was iedereen daar ook teleurgesteld over. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Het is mogelijk ja, dat er inderdaad decoratieve vliegtuigen bij staan. Daar zou normaal niemand een probleem mee hebben denk ik :3 Reageren
kloppo Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Bij het stukje met dat te koop bord(0:56) staat er onder in beeld 2405 als huisnummer. Maat toeval of niet, het liedje van de trailer is ook uitgegeven op 24-05. Zou het een tip zijn voor de release datum? Reageren
thebig Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Bij het stukje met dat te koop bord(0:56) staat er onder in beeld 2405 als huisnummer. Maat toeval of niet, het liedje van de trailer is ook uitgegeven op 24-05. Zou het een tip zijn voor de release datum? Is al ettelijke keren gezegd. Het antwoord is waarschijnlijk nope Reageren
OG-J Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Bij het stukje met dat te koop bord(0:56) staat er onder in beeld 2405 als huisnummer. Maat toeval of niet, het liedje van de trailer is ook uitgegeven op 24-05. Zou het een tip zijn voor de release datum? Dat is al 'bekend' sinds 30 minuten na de trailer... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Bij het stukje met dat te koop bord(0:56) staat er onder in beeld 2405 als huisnummer. Maat toeval of niet, het liedje van de trailer is ook uitgegeven op 24-05. Zou het een tip zijn voor de release datum? Voorjaar 2012 komt Max Payne 3 ook uit, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Rockstar twee grote titels zo snel na elkaar gaat releasen. Ik kan het niet hard maken, maar ik verwacht dat het eerder ergens in het najaar gaat worden. Bewerkt: 5 november 2011 door Silverbyte Reageren
thebig Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Bij het stukje met dat te koop bord(0:56) staat er onder in beeld 2405 als huisnummer. Maat toeval of niet, het liedje van de trailer is ook uitgegeven op 24-05. Zou het een tip zijn voor de release datum? Voorjaar 2012 komt Max Payne 3 ook uit, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Rockstar twee grote titels zo snel na elkaar gaat releasen. Ik kan het niet hard maken, maar ik verwacht dat het eerder ergens in het najaar gaat worden. Heb je wel een punt. Reageren
Faenty. Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik denk dat auto's in dit spel alleen decoratief dienen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.