Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Dat is de eerste keer dat ik mensen Frankrijk met Los Angeles heb zien vergelijken (that's just a no go...) Met veel verbeelding, ja... maar ja, met veel verbeelding lijkt het dan ook echt op alles. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dat is de eerste keer dat ik mensen Frankrijk met Los Angeles heb zien vergelijken (that's just a no go...) Met veel verbeelding, ja... maar ja, met veel verbeelding lijkt het dan ook echt op alles. Frankrijk? Reageren
The_Protagonist Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dat stukje in de trailer, waarin je een gezin ziet en dat hele grote berg erachter. Oh man moet je eens voorstellen als je zes sterren hebt en je vliegt met je helikopter daarheen, een mooi plekje uitzoeken en elk politie - marinier weg knallen Ben overigens wel erg benieuwd naar de map (grootte). Reageren
Strefano Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Weet iemand eigenlijk hoelang het duurde bij GTA 4 voor trailer 2? hoeveel weken tussen trailer 1 en 2 dus. Volgens mij is dit al gevraagd en beantwoord maar kan nergens vinden. Ik krijg trouwens, zoals meerdere hier, sterk de indruk dat het idd alleen om een huge LS gaat en vet veel bergen. Maar niet al die andere steden waar we zo op hoopte. Maar Rockstar kennende zal gta 5 echt geen teleurstelling worden. Greets. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Frankrijk? Die papierscheur heeft toch de vorm van de westkust van Frankrijk? Net omdat hij op Frankrijk leek waren er veel mensen die ineens dachten dat de volgende GTA zich in Frankrijk zou afspelen... @Strefano: zo'n 3 maanden ongeveer. Reageren
VivenDi Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Omgeving ziet er echt gaaf uit, dat mistte ik echt in IV. Gelukkig is het ook een stuk kleurrijker dan IV. Af en toe werd je er depri van, alles grauw en grijs. Ps. Phoenyxar, is het ook mogelijk een zin niet af te sluiten met ' ' ? Erger me er helemaal kapot aan namelijk, na het lezen van elk V topic met om de 10 posts een post van jou met die smiley erachter. Bewerkt: 15 november 2011 door VivenDi Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Weet iemand eigenlijk hoelang het duurde bij GTA 4 voor trailer 2? hoeveel weken tussen trailer 1 en 2 dus. Volgens mij is dit al gevraagd en beantwoord maar kan nergens vinden. Trailer 1: 29-03-2007 Trailer 2: 28-06-2007 12 weken dus, oftewel 3 maand. Als het bij GTA V hetzelfde gaat worden, wordt het dus 2 februari... Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat de volgende trailer al rond kerst uitkomt. Bewerkt: 15 november 2011 door _Night-Men_ Reageren
520860 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Weet iemand eigenlijk hoelang het duurde bij GTA 4 voor trailer 2? hoeveel weken tussen trailer 1 en 2 dus. Volgens mij is dit al gevraagd en beantwoord maar kan nergens vinden. Trailer 1: 29-03-2007 Trailer 2: 28-06-2007 12 weken dus, oftewel 3 maand. Als het bij GTA V hetzelfde gaat worden, wordt het dus 2 februari... Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat de volgende trailer al rond kerst uitkomt. Dat is te hopen, tot februari kan ik echt niet wachten. Liefst zou ik 'm nou al in de winkels zien. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Weet iemand eigenlijk hoelang het duurde bij GTA 4 voor trailer 2? hoeveel weken tussen trailer 1 en 2 dus. Volgens mij is dit al gevraagd en beantwoord maar kan nergens vinden. Trailer 1: 29-03-2007 Trailer 2: 28-06-2007 12 weken dus, oftewel 3 maand. Als het bij GTA V hetzelfde gaat worden, wordt het dus 2 februari... Maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat de volgende trailer al rond kerst uitkomt. Dat is te hopen, tot februari kan ik echt niet wachten. Liefst zou ik 'm nou al in de winkels zien. Ik denk hoogstens dat de releasedatum tegen die tijd bekend wordt gemaakt, vergeet niet dat Rockstar alleen heeft gezegd dat de game in ontwikkeling is hè. Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) Omgeving ziet er echt gaaf uit, dat mistte ik echt in IV. Gelukkig is het ook een stuk kleurrijker dan IV. Af en toe werd je er depri van, alles grauw en grijs. Ps. Phoenyxar, is het ook mogelijk een zin niet af te sluiten met ' ' ? Erger me er helemaal kapot aan namelijk, na het lezen van elk V topic met om de 10 posts een post van jou met die smiley erachter. Sorry voor deze offtopic, maar die emoticons zijn er niet voor niks , ze drukken je "gevoelens" () uit. @ Hierboven , Ik denk dat de release-datum in de 2e of 3e trailer bekend word gemaakt, misschien staat het wel spontaan op het einde, of misschien een hint in de trailer. Bewerkt: 15 november 2011 door Davedavy Reageren
sven0572 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Omgeving ziet er echt gaaf uit, dat mistte ik echt in IV. Gelukkig is het ook een stuk kleurrijker dan IV. Af en toe werd je er depri van, alles grauw en grijs. Ps. Phoenyxar, is het ook mogelijk een zin niet af te sluiten met ' ' ? Erger me er helemaal kapot aan namelijk, na het lezen van elk V topic met om de 10 posts een post van jou met die smiley erachter. Sorry voor deze offtopic, maar die emoticons zijn er niet voor niks , ze drukken je "gevoelens" () uit. @ Hierboven , Ik denk dat de release-datum in de 2e of 3e trailer bekend word gemaakt, misschien staat het wel spontaan op het einde, of misschien een hint in de trailer. Het is een beetje breezer en irritant als je elke keer je zin afsluit met zo'n smiley erachter. Reageren
Mestdagh11 Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 http://www.pu.nl/headlines/gta-v-map-gelekt Er zou een nieuwe map gelekt zijn... Ik weet echt niet of ik hem moet geloven of niet Het ziet er een samenraapsel uit van San Andreas en GTA IV maar toch, ik vind het redelijk toepasbaar op alles wat we al hebben geanalyseerd uit de trailer. Ik hoop dat het niet waar is want het ziet er naar mijn bescheiden mening toch nogal klein uit... Wat ik ook opmerk is dat er op deze kaart wel heel weinig plaats is voor die superberg uit de trailer. En sowieso wil ik weer wat leven in deze topic blazen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ja, jammer voor je dat het ondertussen al gekent is. Net zoals dat de algemene opinie is dat de map vals is, om je even gerust te stellen... de map zal groter zijn (hoop ik toch ) Reageren
thebig Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik geloof dat die vals is. Hij lijkt toch, volgens mij, op die andere zogezegde map, misschien heeft hij zich daarop gebaseerd? Al heeft de maker van die andere map ondertussen ook toegegeven dat het een troll was. Bovendien lijkt het me teveel op het oude SA zonder LV en SF. Het zou me verbazen als ze dezelfde vorm zouden behouden, want de map lijkt niet mooi met alleen LS. De structuur zal vast behouden blijven, maar de vorm zal helemaal anders zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Het probleem zit hem ook een beetje in de overdaad aan zee... R* gaat nooit zo'n grote map maken (zichtbaar bedoel ik) met zo'n enorme hoeveelheid water, ik geloof daarbij ook in de berggrenzen, die hier ontbreken wat het steeds minder en minder geloofwaardig maakt. Echter is er altijd de mogelijkheid dat ze echt is, maar zoals Jacky zei: ik wil het nog eens meemaken dat er informatie van R* ontsnapt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.