Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Meerdere bronnen (al dan niet betrouwbaar), maar ook R* die ergens zei dat het de grootste en meest ambitieuze GTA ooit wordt.

Als je de trailer ziet zie je plaatsen die je nog niet eerder hebt gezien.

• Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

97

• thebig

70

• OG-J

57

• $NeoSyp$

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wel, ik vond Liberty City ook wel al groot aanvoelen, ergens heb ik gelezen dat Los Santos 4 (-5) maal groter wordt dan het huidige Liberty City en de omgeving rond LS is 11 keer groter dan LC.

Maar geen van die getallen zijn echt echt bevestigt, het blijven speculaties... het blijft wachten op de tweede trailer.

De omgeving rond Los Santos 11 keer groter dan Liberty City? Dat worden eindeloze bergwandelingen, joh. Het is The Elder Scrolls niet. :puh:

Geplaatst:

Het zou best de echte map kunnen zijn hoor, GTA V is op dezelfde engine als GTA IV

Meestal geven ze een GTA een cijfernaam als ze een andere engine gebruiken, GTA 2 was een andere engine dan GTA 3, na GTA 3 kwamen VC en SA op dezelfde engine als GTA 3, toen kwam GTA 4 op een nieuwe engine, en nu GTA 5 , die waarschijnlijk ook op een andere engine runt.

Geplaatst:

Het zou best de echte map kunnen zijn hoor, GTA V is op dezelfde engine als GTA IV

Meestal geven ze een GTA een cijfernaam als ze een andere engine gebruiken, GTA 2 was een andere engine dan GTA 3, na GTA 3 kwamen VC en SA op dezelfde engine als GTA 3, toen kwam GTA 4 op een nieuwe engine, en nu GTA 5 , die waarschijnlijk ook op een andere engine runt.

Goed opgemerkt! btw valt het niemand op dat er geen pieren te zien zijn op de kaart. Daarbij komt nog dat het enige echte stuk strand dan nog eens tegen het vliegveld ligt... dat lijkt me ook niet ideaal. Ik doe hem alleszins al af als fake!

Geplaatst:

Goed opgemerkt! btw valt het niemand op dat er geen pieren te zien zijn op de kaart.

Hoe hebben we daar nu kunnen over heenkijken? o.O

Dat is misschien wel gewoon het beste argument om te kunnen sluiten dat dit een valse kaart is, goed nagedacht =3

Geplaatst:

Ja interessant, maar opdat dat zou kloppen zouden die wijnranken in centrum LS moeten liggen en dat lijkt me zeer onlogisch, daarbij heeft de maker van de map zijn excuses aangeboden om een valse map te verspreiden.

Geplaatst:

Ja interessant, maar opdat dat zou kloppen zouden die wijnranken in centrum LS moeten liggen en dat lijkt me zeer onlogisch, daarbij heeft de maker van de map zijn excuses aangeboden om een valse map te verspreiden.

Bron?

Geplaatst: (bewerkt)

Die gelekte zwart-wit map is volgens R* nep.

Link

Hier is je bron...! :3 (van exempletree)

Normaal zou men eerst een bron nodig hebben om het gerucht te geloven in de eerste plaats, maar kom.

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Ik hoop echt dat je in missies samen werkt met CJ.

Als het zo is hopen maar dat we hem niet uiteindelijk moeten vermoorden zoals met veel andere vrienden in meerdere GTA'S. Bijv GTA:SA uiteindelijk vermoord je Ryder, OG Loc en Big Smoke. IV Playboy, of Dwayne. Francis of die andere broer naam vergeten :$

Geplaatst: (bewerkt)

Vijf disks lijken me onmogelijk speelbaar en daar komt zelfs R* niet mee weg... Misschien en ik zeg misschien is GTA V voorzien voor de volgende generatie consoles en zitten we te wachten op hun release...

Maar wachten zie ik in geen geval zitten :3

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

5 schijfjes da's dan 4,7x5 = 23,5 GB, ik denk dat ze dat bij de pc sneller dan op 1 Blu-ray schijfje doen :puh:

mocht het op dvd-schijfjes komen ( zoals xbox ) , dan denk ik dat er niet meer dan 4 worden.

Geplaatst:

Op de 360 worden geen 4,7GB schijven gebruikt, maar 7.95 GB schijven, zeg maar 8GB. Van die 8GB gaat bij de nieuwe schijven maximaal 0,5GB naar de standaard beveiligingsprotocollen e.d., wat betekent dat er 7,5GB per schijf vrij is voor de game.

LANoire stond op drie discs, wat betekent dat daarvoor maximaal 22,5 GB aan ruimte voor is gebruikt. Voor de PS3 worden singlelayer BluRays gebruikt, deze hebben een capaciteit van maximaal 25GB. Wat het verhaal staaft dat Rockstar nog maar net de game op één BluRay kon proppen (PS3) en de game amper op de 3 discs voor de xbox 360 kon frommelen. Ik denk dat de grootte van de game iets boven de 20GB heeft gezeten, en dat er op de PS3 alvast wat cases voor de DLC op stonden, weliswaar nog niet toegankelijk. We moeten natuurlijk niet vergeten dat LANoire niet zo groot was vanwege de map, maar deze was zo groot vanwege al die uren aan high def cutscenes.

Lang verhaal kort, 5 schijfjes zou de volgende som geven: 5 x 7,5 = 37,5 GB. Aangezien voor de PS3 niet vaak een beroep wordt gedaan op de dual layer capaciteit van 50GB wanneer een game niet PS3-exclusive is (zie RDR, LANoire, etc. etc.), kan je er vanuit gaan dat GTA V net als IV gewoon op een single layer BluRay komt te staan, capaciteit van 25GB.

Deze theorie volgend denk ik dat GTA V hooguit zoals LANoire op een maximaal aantal GB's van ongeveer 20GB zal uitkomen, maar dat lijkt me niet. Ik denk eerder dat het spel voor de 360 op maximaal twee discs verschijnt (7,5GB voor de singleplayer, nog eens 7,5 GB voor de multiplayer) en voor de PS3 op een enkele BluRay.

En dan heb je alsnog genoeg ruimte voor een hele grote map, hoor.. Ligt eraan hoe je met de ruimte omgaat. RAGE is verbeterd, code wordt korter, efficiënter. ^_^

Geplaatst:

Wist niet dat X-box en PS3 gebruik maakten van meerdere disks voor een game (heb dan ook maar amper x-box gespeeld en voor mijn ps3 heb ik momenteel slechts 1 game). Is het dan de bedoeling dat je de disks installeert en dan met de laatste disk speelt of is het echt dat je soms gewoon van disk moet wisselen om verder te doen?

Kan een stomme vraag klinken, maar zoals ik zei weet ik amper van die dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...