thebig Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 wil iemand mijn uitleggen wat easteregg betekent ? Easter Egg zijn een soort grapjes, verwijzingen die ze wegstoppen in de game. Zoek anders eens 'Easter Eggs' op op gtagames. Dan zal je er een paar vinden uit de verschillende gta's Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 hahaha wat op deze site staat http://ps3life.nl/nieuws/10998-gta-v-komt-alleen-voor-de-xbox-360-kinect-en-is-een-familiegame/ geloof ik totaal niet Reageren
Svenie Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Tijdens werkzaamheden aan WikiGTA, volgende EE ontdekt: Je ziet een bordje met daarop Pump Buddy, maar als je goed kijkt zie je dat de laatste P van pump is uitgevaagd en dat de eerste vervangen is door een b, waardoor je bum buddy krijgt. Als je wilt weten wat dat is, zoek je het maar even op. Je moet wel goed kijken. hehe goed gevonden, vraag me toch af hoe je het weet Je oog moet er opvallen. Uit voorgaande GTA's weet je namelijk dat graffiti op een bordje of affiche meestal wel een (verborgen) grapje bevat. En als je het hebt over het woord bum buddy: ik wist niet wat het betekende, maar uit het woord zelf kan je al veel afleiden. Als je het dan nog eens opzoekt, besef je maar al te goed dat het een grapje is dat Rockstar er wel zou instoppen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Niet elke parodie is een easteregg... google glory holes maar eens . ik zou niet naar afbeeldingen skippen! Reageren
Puma Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Natuurlijk weet ik wat dat is, maar het feit dat ze geregeld "fuck" zeggen is toch ook niet elke keer een easteregg? Ik bedoel, als we elk dergelijk grapje van Rockstar als 'easteregg' gaan bestempelen, dan zijn er meer eastereggs dan niet-eastereggs... Deze net even in elkaar geflanst: Reageren
blackops Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) wil iemand mijn uitleggen wat easteregg betekent ? Letterlijk paasei Maar in games en films zijn het grapjes die de makers erin hebben gestopt @ svenie, ik dacht al dat je er geheime hobby's aan overhield... Ohja, ik las net op wikigta bij de GTa5 eastern eggs http://nl.wikigta.org/wiki/Easter_eggs_(GTA_V) bij de Mile High Club is het bouwbedrijf STD, wat natuurlijk een soa is Bewerkt: 4 november 2011 door blackops Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) wil iemand mijn uitleggen wat easteregg betekent ? Dit is eigenlijk een verstopte grap van de makers in een spel. Meer informatie vind je hier. EDIT : blackops was me hierboven net iets voor Bewerkt: 4 november 2011 door MostWantedKid Reageren
blackops Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 wil iemand mijn uitleggen wat easteregg betekent ? Dit is eigenlijk een verstopte grap van de makers in een spel. Meer informatie vind je hier. EDIT : blackops was me hierboven net iets voor jaa blackops was voor je!!! Een eastern egg is bijvoorbeeld een groot billbord met high mile club erop (als je sex hebt gehad in een vliegtuig) van het bedrijf STD (soa) Reageren
danny24 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 ah zo bedankt voor uitleg Reageren
blackops Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Als je kijkt naar de oude man in pak uit de trailer en naar de collectors CLAUDE edition die R* zelf uitgaf voor het 10 jarige gta 3 jubileum Wat denken jullie [edit [plaatje vervangen] Als je kijkt naar bijvoorbeeld de mondhoeken enzo.. Bewerkt: 4 november 2011 door blackops Reageren
Flydog Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Welke platform komt de trailer vandaan is het een pc of een console ik vind het er mooi uit zien iemand een idee? En zou de game hooge systeem eisen hebben het lijkt me een zwaar spel worden. Reageren
blackops Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Meestal is het een opgepoestste gameplay van de pc... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Meestal is het een opgepoestste gameplay van de pc... Waarschijnlijk niet. Tijdens de GTA IV trailer was er nog niet eens sprake van een PC versie. Zoals met heel veel nieuwe games denk ik dat GTA 5 ook eerst alleen op de Xbox 360 en PS3 uitkomt en pas veel later op de PC. Ik denk eerder dat het gewoon PS3 gameplay is(aangezien de PS3 een stuk nieuwer is zullen de graphics hierop misschien wat beter zijn?), eventueel gerendert en nabewerkt op de PC(Of héél misschien met een soort emulator, al weet ik niet of dat mogelijk is) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 ..en systeem-eisen weten we pas wat over wanneer Rockstar Games die vrijgeeft. Nieuws hierover kan je bijhouden door regelmatig de nieuwssite gtagames.nl te bekijken, of door onze forum versie van gtagames.nl in de gaten te houden. Een tip: Je kan je met je gebruikersaccount abonneren op een bepaalde index, zodat je op de algemene forum-index rechts een melding krijgt wanneer er een nieuw topic of nieuwe reactie is geplaatst in het forum waar je je op hebt geabonneerd. Hierbij kan je zelf kiezen of je hier ook -email notificaties bij wil ontvangen, of niet. @ Claude speculatie van Blackops: Dat lijkt me al meer plausibel dan het gezever over Tommy Vercetti, al lijken die twee (Tommy en Claude) ook wel erg veel op elkaar. Reageren
blackops Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Meestal is het een opgepoestste gameplay van de pc... Waarschijnlijk niet. Tijdens de GTA IV trailer was er nog niet eens sprake van een PC versie. Zoals met heel veel nieuwe games denk ik dat GTA 5 ook eerst alleen op de Xbox 360 en PS3 uitkomt en pas veel later op de PC. Ik denk eerder dat het gewoon PS3 gameplay is(aangezien de PS3 een stuk nieuwer is zullen de graphics hierop misschien wat beter zijn?), eventueel gerendert en nabewerkt op de PC(Of héél misschien met een soort emulator, al weet ik niet of dat mogelijk is) je weet op wat voor soort systeem games worden gemaakt hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.