Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    31

  • Phoenyxar

    29

  • Faenty.

    12

  • blackops

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verwacht maar niet een mega-skyline zoals in Liberty City in GTA IV. In het echt heeft New York ook een hele grote skyline die ze hebben proberen na te bootsen in GTA IV, maar het is in het spel nog kleinschalig vergelijken met de werkelijkheid. Los Angeles heeft niet bepaald een indrukwekkende skyline als New York, dus zal de skyline in ieder geval kleiner zijn dan die van Liberty City.

Dit is de skyline van Los Angeles:

2233960320_39e8d9cde7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Skyline van LA niet zo slecht hoor, noem maar eens een Europese stad die het beter doet dan Los Angeles qua skyline. Ik kan enkel Moskou opnoemen en dat is dan al een nipt gevalletje.

Maar ja, of die skyline die overweldigend mooi is, klein of groot, het maakt mij niet zoveel uit hoor, ik zal er evenveel van kunnen genieten 8)

Alleen gaat dat genieten nog wel even duren ;3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

noem maar eens een Europese stad die het beter doet dan Los Angeles qua skyline.

Frankfurt. :clown:

Maar je kan Amerikaanse skylines niet vergelijken met Europese skylines, want Europese binnensteden zijn al helemaal volgebouwd met oudere architerctuur, m.u.v. Frankfurt dat in de Tweede Wereldoorlog is platgebombardeerd en dus ruimte had voor 'nieuwere' architectuur.

Het maakt niet uit wat voor stad Los Santos wordt, maar ik hoop dat veel hetzelfde wordt als in Los Angeles. Ik hoop dus op een niet al te grote skyline, een rijker gedeelte (Hollywood) en lekker veel buitenwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

was iemand dit voertuig al opgevallen??@0.36 34oq4a8.jpg

San Andreas nummerbord? (volgens mij staat er iets anders) 11ilrmo.jpg

Nog een SA nummerbord 2cx7n75.jpg

Op het nummerbord van de bugstars-burrito(?) staat volgens mij iets anders dan San Andreas. Kan iemand met een HD-scherm dat even uitzoeken?

En op een andere site kwam ik deze tegen: ze zeggen dat Ned Luke van Law&Order de hoofdrol gaat spelen seys1g.jpg ( maar ik geloof het niet)

Bewerkt: door Poepchineesje
Link to comment
Delen op andere websites

Was allemaal al bekend, hoor. En waarschijnlijk staat gewoon op elke nummerplaat 'San Andreas', naar de gewoonte in de Verenigde Staten om de staat op het nummerbord te plaatsen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook al aan Frankfurt gedacht, maar ik vind Moskou het toch net iets beter doen :clown:

Ik wil ook wel dat Los Santos tot een bepaald niveau Los Angeles voorstelt, maar er moet wel wat vrijheid inzitten qua vormgeving. Daarnaast gewoon het motto: 'Hoe groter hoe beter :D '

Laten we London niet vergeten.

London_skyline_2012_large.jpg

En Parijs:

2125473770df3d0a4760oyv5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die foto van London klopt niet, aangezien het hoge gebouw in het midden (nog) niet bestaat. Parijs heeft wel een aardige skyline, alleen mis ik toch de hoge gebouwen die Frankfurt wel heeft.

En laten we maar weer ontopic gaan, anders ontspoort deze thread straks nog van het onderwerp af. :puh:

@Hieronder: Bwehehehe. :sigaar:

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je weet dat die foto van Londen een toekomstbeeld voor 2013-2014 is? Want die centrale toren is de Bishopsgate en die staat er dus nog lang niet hoor...

Ik ben zelf ook al in Londen geweest, je hebt de Canary Wharf, de City en de Shard, maar dat zijn telkens maar wat clustertjes van 3 gebouwen, wel mooi maar niet de echte skyline =3

Aan La Défense had ik ook al wel gedacht, maar is ook niet zo indrukwekkend als Frankfurt en Moskou (naar mijn mening dan)

Iets zegt me dat we een beetje aan het afdwalen zijn... >:3

Edit: ninja'd by Jesper ;O

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...