Miek Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 (bewerkt) Na drie dagen herhaaldelijke zaadlozingen agv het bekijken van de trailer, moest ik toch even naar de dokter. Bleek dat ik GTA-ero ben (iemand die zich seksueel aangetrokken voelt tot GTA games). Na al het witte spul op mijn slaapkamermuren met Kleenex te hebben opgekuist zou ik graag mijn interpretaties van de trailer met jullie delen. 1. We keren terug naar Los Santos. Volgens mij wordt het gewoon een gi-gan-tisch Los Santos met veel binnensteden, natuurgebieden waarin je net als in SA in verdwaald en platteland. Toen ik eerst dacht dat het alleen maar om Los Santos zou gaan in GTAV , was ik wat sceptisch omdat ik Los Santos wat klein vond in SA in vergelijking met andere steden. Maar nu ben ik gewoon in extase, want dit spel wordt gewoon gigantisch! 2. Er komen 3 speelbare hoofdpersonages volgens mij, want R* heeft aangekondigd dat het met missies en verhaallijn wil innoveren. Volgens mij wordt het die oudere man, die in de eerste trailer zijn verhaal doet. Oudere man: een man die van Europa naar LS is verhuisd en een succesvolle zakenman was aldaar die met louche zaken bezig was. Rond zijn 45ste stop hij met werken in Europa en wil hij geniet van het leven in het zonnige Los Santos. Maar voor hij het weet komt hij weer in de criminaliteit terecht. Ook die man die op CJ lijkt en de man met zijn zonnebril in die auto en op die berg zullen misschien speelbaar zijn. 3. Zoals algemeen geweten komen er nieuwe voertuigen, en doen vliegtuigen weer hun intrede. Zo, dit was het zo een beetje in grote lijnen. Bewerkt: 5 november 2011 door Miek Reageren
Dippie Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik wacht eerst de systeemeisen af, ga dan zelf onderdelen voor een pc bestellen die deze systeemeisen heel makkelijk aan kunnen, ga dan de pc zelf in elkaar zetten en daarna koop ik hoe dan ook GTA V Dit voorkomt een miskoop van een computer, hahaha. Met andere woorden, ik ga sowieso GTA V kopen. Als het een nieuwe San Andreas wordt, maar ook als het alleen maar een Los Angeles + omgeving is. Reageren
Dippie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 (bewerkt) Hier een filmpje van iemand die veel dingen ontdekt in GTA V. D'r zaten dingen tussen die ik nog niet had gezien. Bewerkt: 6 november 2011 door Doemar Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Is al eerder gepost op het forum, maar het is inderdaad een handig filmpje waar dingen in staan die nog niet eerder opgemerkt zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Er zat niets tussen wat nog niet genoemd was in deze fora, op die gok van Bigfoot na. Reageren
thebig Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Er zat niets tussen wat nog niet genoemd was in deze fora, op die gok van Bigfoot na. Jup, misschien dat kopje koffie op de pier nog, maar voor de rest zal alles al genoemd zijn, geloof ik. Reageren
Dippie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Er zat niets tussen wat nog niet genoemd was in deze fora, op die gok van Bigfoot na. Jup, misschien dat kopje koffie op de pier nog, maar voor de rest zal alles al genoemd zijn, geloof ik. Haha, okee Ik had het alleen nog niet allemaal opgemerkt (veel wel), maar heb ook nog niet alles gelezen hier op het forum Reageren
thebig Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Er zat niets tussen wat nog niet genoemd was in deze fora, op die gok van Bigfoot na. Jup, misschien dat kopje koffie op de pier nog, maar voor de rest zal alles al genoemd zijn, geloof ik. Haha, okee Ik had het alleen nog niet allemaal opgemerkt (veel wel), maar heb ook nog niet alles gelezen hier op het forum Nja, er zijn ook al 2500 berichten gepost over GTA V, dus we kunnen niet verwachten dat je dat allemaal had gezien. >>> Door Jacky-2007: Niet aan jou om over te oordelen, zie je PB inbox.<<< Reageren
ishkiller Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 9 mei, en dan nog 4 keer uitstellen. Eind 2012 zal het vast worden. ik las net op intertoys dat GTA V te koop is op 31 dec. 2012 en het komt uit voor de PS3 en de Xbox360 Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 9 mei, en dan nog 4 keer uitstellen. Eind 2012 zal het vast worden. ik las net op intertoys dat GTA V te koop is op 31 dec. 2012 en het komt uit voor de PS3 en de Xbox360 Zoals al eerder vermeld moet je niet vertrouwen op wat bepaalde websites als bol.com en Intertoys plaatsen als releasedatum, betrouwbaar is dit namelijk niet. Bol.com heeft bijvoorbeeld 26 april 2013 neergezet, maar zet erbij dat ze het veranderen zodra de officiële releasedatum bekend is gemaakt. Dit zal bij Intertoys ook wel het geval zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Haha, okee Ik had het alleen nog niet allemaal opgemerkt (veel wel), maar heb ook nog niet alles gelezen hier op het forum Altijd even globaal er doorheen lezen, dan weet je een beetje waar het over is gegaan. In dit geval zaten er nog wel een paar kleine dingen in, dus niet helemaal onnodige bijdrage. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Even een waarschijnlijke *fake* gameplay video plaatsen(Fake want: radar draait niet mee met de camera zoals in alle andere GTA's, en in GTA zou je niet zo makkelijk een off-road gebied in rijden, en je zou in een handling-test versie niet met volle armor spelen... Daarbij zijn de graphics heel anders. http://www.youtube.com/watch?v=-8IrwR4AWD0 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Nee, zo gaat het er sowieso niet uitzien, dat zal R* niet doen. Reageren
blackops Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Nee, lijkt er niet op En als het echt zou zijn, zou het al lang van youtube af zijn gehaald.. Reageren
PimFRFC Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Het is uiteraard niet hoe GTA V eruit komt te zien, maar het zou best wel eens een test kunnen zijn van de besturing van voertuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.