thebig Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik vind het er wel nice uitzien Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 7 november 2011 Rapport Geplaatst: 7 november 2011 Ik hoop zo dat er ook veel van die fun cheats komen, bijv dat je mensen heel ver kunt slaan, autos naar je toe rijden (Leuk met vrienden, kijken wie het langs blijft leven) en ragdoll activeren zou ook leuk zijn, dan ga je op de top van een berg staan, doe je ragdoll aan en rol je naar beneden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik vond de Sucker Punch-cheat uit TBoGT geweldig, gebruikte ik veel om eens voor de lol mensen ergens vanaf te duwen, vliegen ze toch wel even hoor Uiteraard samengaand met de Explosive Sniper is dat super... Beste cheat vind ik toch het uitzetten van het verkeer (zoals in SA) - als je een leuk race-weggetje hebt gevonden in SA zet je gewoon het verkeer af en ja je lekker rijden. Maar vergeet dat maar in Liberty City hoor, daar rij je al iemand bumper er af vanaf je even de gas wat dieper induwt :3 Reageren
thebig Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik vond de Sucker Punch-cheat uit TBoGT geweldig, gebruikte ik veel om eens voor de lol mensen ergens vanaf te duwen, vliegen ze toch wel even hoor Uiteraard samengaand met de Explosive Sniper is dat super... Beste cheat vind ik toch het uitzetten van het verkeer (zoals in SA) - als je een leuk race-weggetje hebt gevonden in SA zet je gewoon het verkeer af en ja je lekker rijden. Maar vergeet dat maar in Liberty City hoor, daar rij je al iemand bumper er af vanaf je even de gas wat dieper induwt :3 Inderdaad, vind het vele verkeer ook wat irritant, op sommige wegen die godverlaten lijken, blijken er dan toch weer veel auto's te rijden. Zou beter zijn als er bepaalde momenten zouden zijn wanneer er veel auto's rijden en dan weer momenten waarop er niemand rijdt, gebasseerd op het uur van de dag, het seizoen,... Reageren
Dippie Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik vond de Sucker Punch-cheat uit TBoGT geweldig, gebruikte ik veel om eens voor de lol mensen ergens vanaf te duwen, vliegen ze toch wel even hoor Uiteraard samengaand met de Explosive Sniper is dat super... Beste cheat vind ik toch het uitzetten van het verkeer (zoals in SA) - als je een leuk race-weggetje hebt gevonden in SA zet je gewoon het verkeer af en ja je lekker rijden. Maar vergeet dat maar in Liberty City hoor, daar rij je al iemand bumper er af vanaf je even de gas wat dieper induwt :3 Inderdaad, vind het vele verkeer ook wat irritant, op sommige wegen die godverlaten lijken, blijken er dan toch weer veel auto's te rijden. Zou beter zijn als er bepaalde momenten zouden zijn wanneer er veel auto's rijden en dan weer momenten waarop er niemand rijdt, gebasseerd op het uur van de dag, het seizoen,... Dit is in te stellen bij de opties onder het kopje "Graphics" (als ik me niet vergis). Daar staat iets zoals "Vehicle intencity" of "Traffic Intencity". Als dit balkje op 100 staat is er heel veel verkeer. Staat dit balkje op 1, dan is er heel weinig verkeer en kun je vrij veel doorscheuren Maar dit was offtopic Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 (bewerkt) Dit is in te stellen bij de opties onder het kopje "Graphics" (als ik me niet vergis). Daar staat iets zoals "Vehicle intencity" of "Traffic Intencity". Als dit balkje op 100 staat is er heel veel verkeer. Staat dit balkje op 1, dan is er heel weinig verkeer en kun je vrij veel doorscheuren Niet iedereen speelt zijn GTA's op pc, voor de consoles ontbreekt dit finetunen wel een beetje, daarom dat we hopen dat er voor dergelijke zaken cheats komen @Onder mij: klopt, is nieuw sinds IV Bewerkt: 8 november 2011 door Phoenyxar Reageren
thebig Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Dit is in te stellen bij de opties onder het kopje "Graphics" (als ik me niet vergis). Daar staat iets zoals "Vehicle intencity" of "Traffic Intencity". Als dit balkje op 100 staat is er heel veel verkeer. Staat dit balkje op 1, dan is er heel weinig verkeer en kun je vrij veel doorscheuren Niet iedereen speelt zijn GTA's op pc, voor de consoles ontbreekt dit finetunen wel een beetje, daarom dat we hopen dat er voor dergelijke zaken cheats komen Bovendien heb ik GTA IV niet gespeeld en bij GTA San Andreas heb je deze opties niet (toch?). Reageren
Dippie Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Dit is in te stellen bij de opties onder het kopje "Graphics" (als ik me niet vergis). Daar staat iets zoals "Vehicle intencity" of "Traffic Intencity". Als dit balkje op 100 staat is er heel veel verkeer. Staat dit balkje op 1, dan is er heel weinig verkeer en kun je vrij veel doorscheuren Niet iedereen speelt zijn GTA's op pc, voor de consoles ontbreekt dit finetunen wel een beetje, daarom dat we hopen dat er voor dergelijke zaken cheats komen @Onder mij: klopt, is nieuw sinds IV Ah, maar dat wist ik dan weer net niet, haha Reageren
thebig Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Ik bedenk net dat Californië in 2010 failliet is gegaan, wat dus eigenlijk alleen maar bevestigt dat het hoofdthema de economische crisis zal zijn. En dus geloof ik dat het verhaal zich maximaal in 2010 tot 2012 zal afspelen, en niet van 2008 tot 2012 zoals ik eerder zei. Reageren
.Nicole. Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Bij het For Sale bord staat een telefoon nummer zou dit mischien ik weet niet het is een gok kunnen zijn dat je weer een mobiel kan hebben en je dan ook kan bellen om een huis te kopen? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Dat je een mobiel hebt is wel duidelijk want in de trailer zie je ook iemand bellen, maar of je dat nummer kan bellen is maar de vraag. In GTA IV zag je ook overal telefoonnummers van dat er gebouwen te huur zijn maar je kon ze niet bellen Reageren
.Nicole. Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Daar heb je een Punt Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Dat je een mobiel hebt is wel duidelijk want in de trailer zie je ook iemand bellen, maar of je dat nummer kan bellen is maar de vraag. In GTA IV zag je ook overal telefoonnummers van dat er gebouwen te huur zijn maar je kon ze niet bellen Dat was alleen voor de sier, R* kan je natuurlijk niet elk telefoonnummer laten bellen omdat dat gewoon onmogelijk is eigenlijk. Ik hoop ook dat er weer een mobiel in zit en dat denk ik ook, maar dat er wel meerdere functies opzitten dan in IV. Dat je nu bijvoorbeeld een mp3-speler erop hebt en ook meer met die foto's kan doen die je maakt. Reageren
Talliman Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Dat je een mobiel hebt is wel duidelijk want in de trailer zie je ook iemand bellen, maar of je dat nummer kan bellen is maar de vraag. In GTA IV zag je ook overal telefoonnummers van dat er gebouwen te huur zijn maar je kon ze niet bellen Dat was alleen voor de sier, R* kan je natuurlijk niet elk telefoonnummer laten bellen omdat dat gewoon onmogelijk is eigenlijk. Ik hoop ook dat er weer een mobiel in zit en dat denk ik ook, maar dat er wel meerdere functies opzitten dan in IV. Dat je nu bijvoorbeeld een mp3-speler erop hebt en ook meer met die foto's kan doen die je maakt. Waarom zou dat onmogelijk zijn, welkom in de wondere wereld van het programmeren Als het echt Rockstars grootste game is, zullen we waarschijnlijk meer mogelijkheden krijgen dan we voor mogelijk hadden gezien. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Uhm.. 3 verschillende vuilnisbakken TOT GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.