Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

*Foto*

Uhm.. 3 verschillende vuilnisbakken :bonk:

:bier: TOT GTA

Misschien gaan we in GTA V wel heel milieubewust doen :puh: .

• Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

31

• Phoenyxar

29

• Faenty.

12

• blackops

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, laat alleen quotes staan wanneer je reageert op een bericht / onderwerp wat niet in de laatste post van het topic behandeld wordt.<<<

dat hoop ik niet laat je een auto wrak achter krijg je een bekeuring van de milieupolitie beetje jammer :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Oow er waren maar genoeg mensen die om bijna elke mogelijke verwijzing een potentiële nieuwe locatie voor GTA V zagen.

Zo geloofde de helft van het forum dat de volgende GTA in Vice City was, puur omdat er een billboard aan Francis hangt dat je voor 249$ naar Vice City kunt.

Maar ja, je kunt ze geen ongelijk geven, wie weet komt Vice City wel nog ^^

Geplaatst:

Dit is duidelijk een hint naar GTA V, ookal zeggen ze op dat forum van niet... toch moeten ze zeker al de ontwerpen en art prentjes van hoe het er ongeveer zal uitzien klaar hebben, ben er zeker van dat R* dit met opzet erin heeft gezet....

Ik geloof ook wel dat we nog een remake van Vice City gaan zien, of hoop ik toch wel :)

Geplaatst:

Het lijkt inderdaad net zoals in de trailer, maar denk niet dat ze echt de bedoeling hadden om een tip te geven.

Trouwens, als een volgende GTA in Vice City zou zijn, mogen ze het echt een grondige make over geven. Vice City is de map die me het minst aanspreekt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn duidelijk beelden uit GTA SA. Kijk maar naar de antennemast, de kleur van het Vinewoodbord, het landschap, het model van de Shamal etc. De enige overeenkomst is de Shamal met op de achtergrond de skyline van Los Santos, als je naar de trailer van GTA V kijkt.

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Nee hoor, dat is echt hetzelfde beeld als ze in de trailer hebben gebruikt hoor, ik kan het weten want ik heb dat moment een tijdje als signature gebruikt :7

Geplaatst:

Eigelijk heb ik het meer over die achtergrond, waar daar kun je het zogoed als 'zeker' van zeggen... maarja =3

(het is natuurlijk ook wat pixelig dus echt zeker zullen we het nooit kunnen zeggen)

Geplaatst:

Even wat me opgevallen is..

7nv9O.jpg

Ik heb even een screentje van de skyline van Los Santos in GTA SA erbij gepakt. De skyline lijkt vrijwel identiek. Maar het opvallende is rechtsboven.. een zeppelin??!

bqh8x.jpg

Enne.. krijgen we dan tóch dieren?

Geplaatst:

De zeppelin en hond waren al tijden bekend..

Wat betreft de skyline: hopelijk kunnen we met een volgende trailer meer. Vooralsnog lijkt het giswerk :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...