Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Man man man ik kom werkelijk slecht van de stilte rondom gta v! Elke dag opnieuw alle sites overlopen om nieuwe nieuwsfeitjes te ontdekken. Gelukkig kan ik me vanaf maart wat bezighouden met fifa street, ik zou door een hel gaan anders ...

• Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

31

• Phoenyxar

29

• Faenty.

12

• blackops

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ach ja, als we het vergelijken met de trailerperiode voor GTA IV, dan zou de volgende trailer voor GTA V binnen de maand moeten komen.

Dat zegt uiteraard niks en is ook maar een lichte speculatie, maar dat is toch wel een lichtpuntje, is het niet? ;)

Geplaatst:

Ach ja, als we het vergelijken met de trailerperiode voor GTA IV, dan zou de volgende trailer voor GTA V binnen de maand moeten komen.

Dat zegt uiteraard niks en is ook maar een lichte speculatie, maar dat is toch wel een lichtpuntje, is het niet? ;)

Hopelijk heb je gelijk! Ik denk dat een volgende trailer wel het een en ander zal blootleggen ...

Geplaatst:

Bedoel je daarmee blootleggen op de "Thomas Stubbs III"-manier, of meer op een "One Last Thing"-achtige wijze? :clown:

Wat bedoel je hier mee? :puh:

Geplaatst:

De Thomas Stubbs-manier in GTA TLAD is nogal letterlijk (Klik) terwijl de missie One Last Thing juist op een heel figuurlijke manier zaken blootlegt over de verhaallijn van GTA IV.

Ik denk dat je de One Last Thing-manier bedoelde; figuurlijk gezien zaken blootleggen. Maar ik wilde het toch even zeker weten.. :D

Geplaatst:

Komt er weer een legerbasis terug in GTA V? In de trailer (0:50 ongeveer) zie je aan de andere kant van de straat een leger truck rijden. Deze truck is gebaseerd op een Kaiser M715, een leger voertuig. Dat zou kunnen betekenen dat we een legerbasis krijgen toch? Dan zou het misschien ook kunnen betekenen dat we een missie krijgen, waarbij we een legerbasis moeten binnen dringen om iets te stelen? Het is maar een gok :clown:

Geplaatst:

Achja thomas stubbs! Ik had even iemand anders voor me in gedachten. Idd dus wel degelijk one last thing-achtige blootlegging

Geplaatst:

Maarten: Dat moet niet noodzakelijk betekenen dat we een legerbasis krijgen. Er zijn toch GTA's geweest waar er geen was en er toch legervoertuigen aanwezig waren? Maar ik hoop en denk wel dat er eentje zal zijn.

Geplaatst:

Inderdaad, de Patriot (toen in Humvee-uitvoering) zat al in GTA III, ook al dat er geen militaire basis aanwezig was.

Laten we vooral niets zeggen over de Rhino, die iets meer voordeliggend is :clown:

Geplaatst:

Heey nog meer hondjes

*afbeelding*

*afbeelding*

Om nog even te reageren om dit bericht. Dit plaatje laat duidelijk zien dat deze hond ook beweegt.

ige20QKbyiNGl.gif

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...