Jump to content

Betere FPS?


Trixzzor

Recommended Posts

Hey GTAforum,

Denken jullie dat GTA V betere FPS krijgt?(frames per second)

Want ik had ergens gelezen dat ie beter optimaliseerd wordt :puh:

Ik hoop van wel :klap:

Groetjes Jeroen :bier:

Geen enkel idee :puh: 25 is al meer als genoeg voor mij ;-)

Ik weet wel dat het dezelfde engine is, en hoe langer ze met hun engine werken, hoe meer ze er kunnen uithalen. Kijk naar maar GTAIII, dat is ook dezelfde engine als San Andreas :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GTAforum,

Denken jullie dat GTA V betere FPS krijgt?(frames per second)

Want ik had ergens gelezen dat ie beter optimaliseerd wordt :puh:

Ik hoop van wel :klap:

Groetjes Jeroen :bier:

Ik hoop wel dat ze het op de PS3 verbeteren, bij mij was er altijd een soort van laggy gevoel.. ookal had ik goede set-up (tv, hdmi)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV ging op de PS3 op sommige momenten behoorlijk haperen. Op het moment dat er bijvoorbeeld achter elkaar auto's exploderen zag je duidelijk dat het spel moeite had om alles bij te houden. Het was niet heel storend want het kwam niet vaak voor bij mij, maar als ze het helemaal weten te fixen zou dat natuurlijk mooi zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, bij mij haperde die ook altijd een heeel klein beetje als ik zegmaar snel de bocht omkwam of iets dergelijks, daarnaast waren de textures soms net niet goed uitgewerkt. GTA was ooit Playstation focussed, ik hoop dat ze er weer wat meer werk in stoppen

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mooi zijn als ze een standaard 60 FPS kunnen doen in GTA V maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Maar een stabiele 30 FPS zonder framedrops zou al heel mooi zijn. In GTA IV op de PS3 was dat namelijk af en toe een ellende, net als veel pop ups. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie eigenlijk niet waar dit topic naar toe moet gaan, aangezien FPS nog altijd afhankelijk is van de console waarop je het speelt en hoe krachtig die is (doorgaans is de PC het best, waarna de PS3 en de Xbox 360 volgen). Ervan uitgaande dat door verbeterde technieken steeds krachtigere consoles nodig zijn, kun je verwachten dat een oudere console het wat lastiger zal krijgen en dus een lagere FPS haalt. Aangezien er over de engine en specs nog weinig tot niets bekend is, sluit ik dit topic maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...