Jump to content

PC-versie GTA V


Poq

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Jarno91

    3

  • Poq

    2

AeroCool (gast)

Alle GTA-games zijn dat wel, dus het lijkt mij aannemelijk dat GTA V ook weer uitkomt voor de PC. ;)

Liberty City Stories en Vice City stories?

maar die zijn ook niet voor de xbox uitgekomen dacht ik alleen voor de psp en ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een van de redenen waarom GTA San Andreas nog steeds een groot succes is. Multi Theft Auto San Andreas en San Andreas Multiplayer zijn beide eigenlijk beter gecode dan de officiële multiplayer van GTA IV. Die worden allebei zelfs nog steeds véél gespeeld, er zijn misschien wel 300 servers op beide mods, en een stuk of 20 daarvan hebben ook dagelijks/24 uur lang gewoon 30-250 spelers. Die servers hebben weinig 'negatieve' hackers(die alleen hacken om mensen hun spel te verzieken). In GTA IV zijn er op dit moment niet zo veel servers. Ik weet zelf niet hoeveel hacker-loze servers er zijn, omdat ik zelf een trainer heb(dan worden dat soort servers niet weergegeven). Er zijn in ieder geval meestal een stuk of 10-15 servers waar trainers toegestaan worden, elk met meestal 3-10 spelers. Dit is niet te vergelijken met MTA en SA:MP.

Protect The President(SA:MP) is megapopulair(ik speel er zelf ook heel vaak), in het weekend zijn er makkelijk 100 spelers op bepaalde tijdstippen..

Ik hoop op een goede consoleport(wat IV dus NIET is), en een snelle release van de PC-versie. Jammer genoeg laat Rockstar ons altijd wachten qua PC-versies. Dat zuigt eigenlijk wel..:(

Link to comment
Delen op andere websites

Gta V komt sowieso voor de computer uit.

Veel mensen dachten dat Gta IV ook alleen bij de PS3 en xbox360 bleef.

Maar na een paar maanden was daar ook een PC-versie van.

Dus ik ga er wel van uit :)

En ik hoop het zelf ook, ik speel zelf nu Gta IV en vind dat de leukste tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik moet geloven, wordt het een supergrote game. Dat moet wel naar pc komen.

Dan komen de graphics pas echt naar voren. Bij GTA IV is er echt verschil tussen pc en consoles.

Dit wordt volgens mij wel een technisch hoogtepunt in de gamewereld.

LAAT MAAR KOMEN! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uiteraard komt GAT V op de pc uit, waarschijnlijk dat Rockstar Games dit zelfs als paradepaardje gaat gebruiken om te laten zien wat de game in zich heeft als het om grafisch opzicht gaat. Denk dat de game ook wel op de 360 en PS3 uitkomen, maar aangezien die nu bijna aan hun max. zitten van hun prestaties is er toch wel enige twijfel. De PC gaat zoiezo meer met deze game kunnen dan dat de consoles kunnen, tenzij GTA V op een next-gen console uitgegeven wordt... Ik hoop wel dat Rockstar Games dit keer véél meer tijd gaat besteden aan de PC versie en niet weer gaat poorten met als gevolg een hoop problemen!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bij R* dan toch bezig zijn mogen ze als het aan mij ligt zorgen voor een betere installatie. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik voor een spel (GTA IV) uren bezig ben om het alleen al te kunnen installeren, laat staan het te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...