Jump to content

PC-versie GTA V

Recommended Posts

AeroCool (gast)
Geplaatst:

de installatie zelf gaat snel

maar dat gepatch je moet je IV 2 keer patchen en dat is pas irri de eerste keer patch de games for windows

en daarna moet je het spel zelf nog patchen

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SpacyColours

4

• Kenny-Petrovic

3

• Jarno91

3

• Poq

2

Geplaatst:

dat vind ik wel appart dat het nog niet zeker is waar die op uitkomt. Want ik was laatst in de GameMania in Breda en daar had ik ineens gezien dat je GTA V alvast kon preorderen. Achterop waren screens uit de trailer, en stonden er de platforms Xbox360, PS3, en PC. Hoe en wanneer precies welke release uitkomt is nog niet zeker. Al vind ik het wel raar dat je GTA V nu al kan preorderen.

Geplaatst:

Volgens mij komt ie, net als alle andere GTA's (die ook op PS3 & XBOX kwamen) wel uit op PC. Maar het zal inderdaad wel weer later zijn. Ergens wel jammer, want er wordt toch vaak gezegd (wat eigenlijk ook waar is) dat een PC een stuk krachtiger is dan de console, en misschien dus ook wel beter is dan de consoles. Ik denk dat Rockstar Games vaak hun graphics enz. wat moeten downgraden voor de PS3 en XBOX360, dus het lijkt me dan toch leuk om ook een 'console' te hebben waar dat niet (of bijna niet) hoeft.

Nu ja, een andere reden zal waarschijnlijk zijn omdat pc-gamers vaak hun dingen downloaden. Jammer dat ontwikkelaars om die reden ook minder graag iets voor PC uitbrengen, maar dat is ook wel onze eigen fout. Ik downloadde vroeger ook regelmatig games, maar sinds kort ben ik van het principe dat bedrijven die goed hun best doen aan een game, en ook nog eens een degelijke game uitbrengen, mijn geld waard zijn.

Misschien zal GTA V wel te hoge eisen voor mijn PC zijn xD: GTA IV was namelijk ook de reden dat ik voor de pc die ik nu gebruik gekozen ben. Dus R*: Laat je eens goed gaan :D. (nieuwe pc komt er toch wel, maar toch :puh:).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...