Jump to content

Acteur GTA V-hoofdpersoon mogelijk achterhaald


Jarno91

Recommended Posts

"Ik wil geen oudere man, boehoehoe.."

Sylvester Stallone, anyone? Wat een slecht argument..Niko Bellic is ook niet van de jongste hoor..

Mij boeit het eerlijk gezegd geen flikker wie het hoofdpersonage is, en de vergelijking tussen SA en V(een vergelijking die imho nergens opslaat) kan me ook gestolen worden..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno91

    5

  • MostWantedKid

    3

  • thebig

    3

  • Jacky-2007

    2

Gezien de nu toch wel enorme gelijkenissen tussen de acteur en het personage gezien en gehoord in de eerste trailer, is dit wel een apart topic waard.

Ik denk echter niet dat dit het speelbare personage zal zijn, eerder een persoon die er heel dicht bij staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal sowieso een "oudere" protagonist zijn, want in de trailer verteld hij al dat hij kinderen heeft. Dan ben je waarschijnlijk geen 25. Niko was ook niet erg jong meer, en want maakt het uit als ie wat ouder is? Dan heeft hij ook meer levenservaring, lijkt me allemaal wel leuk en vernieuwend.

Mij niet. Wil een rat als personage. Een nieuwkomertje die zichzelf waar maakt in de criminaliteit. Die vrienden wordt met hogere criminelen en zichzelf machtig maakt. Een oudere man lijkt me niks. Zie hem al wegrennen voor de politie. Het is hoop ik die neger in de trailer.

Waarom, dat verhaal kennen we nou wel van Rockstar, het zou juist verfrissend zijn om een ouder personage te hebben dat bijvoorbeeld al erg machtig is maar alles kwijtraakt bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat stereotiep zijn de meeste hier onder jullie: 'Een oude man gaat niet zoveel dingen kunnen, blablabla' Er zijn zeker kwieke 50ers die nog actiever zijn dan sommige 20ers en die nog stunts kunnen uithalen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Mij zou het me vet lijken dat je juist die kerel wel komt te spelen als een echte don, maar die later vermoord word en je verdergaat als zijn zoon/ander personage :puh:

Die leeftijd boeit me echt vrij weinig :7

Idd, als hij maar een beetje lenig en snel is. Wat ik trouwens niet zie gebeuren bij een man van in de 50 :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met Albert da Silva is door iemand van gtaforums op zijn pagina gezet. Fake dus.

Inderdaad. Iedereen kan IMDB aanpassen. Dus ja als ik er neer zet dat ik de hoofdacteur in een nieuwe film of spel bent moet schijnbaar iedereen dat direct geloven ...

>>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek geen dergelijke onwaarheden te verkondigen! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt jammer vinden als je die ene man van rond de 50 de hoofdpersonage is..

Hopelijk kan je dan nog tenminste je personage aanpassen ofzo kwa uiterlijk. :{

Haha, hem helemaal transformeren naar een kerel van in de 20 zou wel vet zijn :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...