Jump to content

Acteur GTA V-hoofdpersoon mogelijk achterhaald


Jarno91

Recommended Posts

Goed gevonden, maar ik wil niet met een oude man van 50 ofzoiets spelen :N

Ik wel, ik ben die dertigers beu.. Ik vind het ook veel bruter om met iemand in de 50 misdaden te plegen!

Is dat trouwens niet die kerel die aanspoeld op een onbewoond eiland in zo'n film en dan tegen 'n volleybal praat?

Bewerkt: door Poq
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno91

    5

  • MostWantedKid

    3

  • thebig

    3

  • Jacky-2007

    2

Ik denk dat het als de classics word je kan kiezen tussen de oude man en de zwarte...

wat ook leuk zou zijn dat elk hoofdpersonage een eigen uniek verhaal heeft.

Vraag me af hoe ze dat gaan doen om met meerdere personages te spelen als ze die manier gebruiken, ik heb zelf liever 1 personage met 1 groot verhaallijn. Want dat zijn toch al ongeveer 100 missies. Als er dus 2 personages spelen zullen ze zeker een verhaallijn bedenken van 50 missies per personage.

En als ze het zo doen dat je met 2 personages 1 verhaallijn moet spelen vraag ik me ook af hoe ze dat willen doen. Als je dan in de ene missie de oude man speelt en in de volgende missie de donkere man, dan weet ik niet hoe ze de overgang tussen die personages erin verwerken.

Als ik daar zo aan denk lijkt me dat helemaal niks :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het als de classics word je kan kiezen tussen de oude man en de zwarte...

wat ook leuk zou zijn dat elk hoofdpersonage een eigen uniek verhaal heeft.

Vraag me af hoe ze dat gaan doen om met meerdere personages te spelen als ze die manier gebruiken, ik heb zelf liever 1 personage met 1 groot verhaallijn. Want dat zijn toch al ongeveer 100 missies. Als er dus 2 personages spelen zullen ze zeker een verhaallijn bedenken van 50 missies per personage.

En als ze het zo doen dat je met 2 personages 1 verhaallijn moet spelen vraag ik me ook af hoe ze dat willen doen. Als je dan in de ene missie de oude man speelt en in de volgende missie de donkere man, dan weet ik niet hoe ze de overgang tussen die personages erin verwerken.

Als ik daar zo aan denk lijkt me dat helemaal niks :N

Zeker, en als je zoals je zei ongeveer dan 50 missie's per personage doet dan word de verhaallijn voor dat ene personage wel best kort. Ik vond het veel fijner zoals in IV, dat je maar met één personage speelt (Niko dus) en dan heb je ook veel meer tijd voor de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het moeten niet altijd soepele overgangen zijn tsusen de twee hoofdpersonages, de ene keer speel je met de ene en de andere keer met de andere.

Ze kunnen ook de verhaallijn apart doen en ze stilaan laten samensmelten.

Trouwens, Rockstar zei dat dit hun meest ambitieuze game ooit ging zijn, dus waarom zouden ze 'maar' 100 missies doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ze met groot bedoelen alleen de map

Elke GTA heeft tot nu toe nog maar ongeveer 100 hoofdmissies, of het nou Vice city was met een kleine map of San Andreas met een grote map.

Mij lijkt het gewoon veel beter om 1 verhaallijn te hebben met 1 personage maar dat komt omdat ik nog niet weet hoe ze dit erin gaan verwerken met meerdere personages, als ze dat al willen doen want R* heeft nog niks hierover gezegd

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

In IV hebben we meerdere speelbare personages gezien, wanneer je TLAD en TBOGT meetelt. Ik vond het een knap staaltje werk om op die manier drie verhalen te vertellen die elkaar kruisen, en ze allemaal speelbaar te zien. Tenslotte heb ik vaak genoeg na missies gedacht "wat zou die personage nu gaan doen" en dat werd bij IV/TLAD/TBOGT prachtig beantwoord. Het is ook wonderlijk hoe in één stad drie totaal verschillende belevingen werden gecreëerd, heel bijzonder.

Ik had dit "wat gaat 'ie nu doen"-gevoel het sterkste bij Lance Vance met z'n Lamborgini Countach in Vice City... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, je moet geen twijfel hebben dat Rockstar in staat is om op een goede manier meerdere speelbare personages in 1 spel te verwerken.

De vraag is of ze het gaan doen.

Nou ik vind meerdere speelbare personages dus echt niks. Vond dit in bijvoorbeeld CoD goed uitgewerkt, maar in een free raom game als GTA lijkt mij dit niks. Vond dat in Red Dead Redemption echt niks. Was veel te gehecht aan John

toen ik opeens met Jack moest spelen...

.

Ik vind zelf een oudere ervaren personage eigenlijk wel leuk. Ik zie het al voor me, zo'n oude man in pak, met een M16 voor zich. Dat vind ik wel een mooi plaatje. Die Louis van Tbogt, mijn god wat een irritante vent. Maarja, we zullen zien! :D

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal sowieso een "oudere" protagonist zijn, want in de trailer verteld hij al dat hij kinderen heeft. Dan ben je waarschijnlijk geen 25. Niko was ook niet erg jong meer, en want maakt het uit als ie wat ouder is? Dan heeft hij ook meer levenservaring, lijkt me allemaal wel leuk en vernieuwend.

Inderdaad. Ik hoop dat we meer georganiseerd misdaad krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...