MegaPilot Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 "Ik wil geen oudere man, boehoehoe.." Sylvester Stallone, anyone? Wat een slecht argument..Niko Bellic is ook niet van de jongste hoor.. Mij boeit het eerlijk gezegd geen flikker wie het hoofdpersonage is, en de vergelijking tussen SA en V(een vergelijking die imho nergens opslaat) kan me ook gestolen worden.. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Geplaatst: 12 november 2011 Gezien de nu toch wel enorme gelijkenissen tussen de acteur en het personage gezien en gehoord in de eerste trailer, is dit wel een apart topic waard. Ik denk echter niet dat dit het speelbare personage zal zijn, eerder een persoon die er heel dicht bij staat. Reageren
KenRosenburg Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Het zal sowieso een "oudere" protagonist zijn, want in de trailer verteld hij al dat hij kinderen heeft. Dan ben je waarschijnlijk geen 25. Niko was ook niet erg jong meer, en want maakt het uit als ie wat ouder is? Dan heeft hij ook meer levenservaring, lijkt me allemaal wel leuk en vernieuwend. Mij niet. Wil een rat als personage. Een nieuwkomertje die zichzelf waar maakt in de criminaliteit. Die vrienden wordt met hogere criminelen en zichzelf machtig maakt. Een oudere man lijkt me niks. Zie hem al wegrennen voor de politie. Het is hoop ik die neger in de trailer. Waarom, dat verhaal kennen we nou wel van Rockstar, het zou juist verfrissend zijn om een ouder personage te hebben dat bijvoorbeeld al erg machtig is maar alles kwijtraakt bijv. Reageren
GTARM Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik vind het wel leuk een ouder personage, maar misschien zijn er wel meerdere personages. Reageren
thebig Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 (bewerkt) Wat stereotiep zijn de meeste hier onder jullie: 'Een oude man gaat niet zoveel dingen kunnen, blablabla' Er zijn zeker kwieke 50ers die nog actiever zijn dan sommige 20ers en die nog stunts kunnen uithalen. Bewerkt: 13 november 2011 door thebig Reageren
ruben-gta Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik lees net dat Ned Luke het personage "Albert de Silva" speelt/inspreekt. http://www.imdb.com/title/tt2103188/ & http://www.imdb.com/name/nm0902623/ Verder niet bekend of dit nou het hoofdpersonage is of niet... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2011 (bewerkt) Klopt, dat staat nu ook op nu.nl En er staat dat er een gerucht is dat Carl Johnson weer terugkomt, volgens die site zou opnieuw Young Maylay de rol van CJ inspreken Bewerkt: 14 november 2011 door Jarno91 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Mij zou het me vet lijken dat je juist die kerel wel komt te spelen als een echte don, maar die later vermoord word en je verdergaat als zijn zoon/ander personage Die leeftijd boeit me echt vrij weinig Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Mij zou het me vet lijken dat je juist die kerel wel komt te spelen als een echte don, maar die later vermoord word en je verdergaat als zijn zoon/ander personage Die leeftijd boeit me echt vrij weinig Idd, als hij maar een beetje lenig en snel is. Wat ik trouwens niet zie gebeuren bij een man van in de 50 . Reageren
goldboy76 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Dat met Albert da Silva is door iemand van gtaforums op zijn pagina gezet. Fake dus. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Dat met Albert da Silva is door iemand van gtaforums op zijn pagina gezet. Fake dus. Inderdaad. Iedereen kan IMDB aanpassen. Dus ja als ik er neer zet dat ik de hoofdacteur in een nieuwe film of spel bent moet schijnbaar iedereen dat direct geloven ... >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek geen dergelijke onwaarheden te verkondigen! Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ik zou het echt jammer vinden als je die ene man van rond de 50 de hoofdpersonage is.. Hopelijk kan je dan nog tenminste je personage aanpassen ofzo kwa uiterlijk. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ik zou het echt jammer vinden als je die ene man van rond de 50 de hoofdpersonage is.. Hopelijk kan je dan nog tenminste je personage aanpassen ofzo kwa uiterlijk. Haha, hem helemaal transformeren naar een kerel van in de 20 zou wel vet zijn . Reageren
norik Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ik denk dat het als de classics word je kan kiezen tussen de oude man en de zwarte... wat ook leuk zou zijn dat elk hoofdpersonage een eigen uniek verhaal heeft. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 ik vind het niet erg als het een oudere man is als hij maar geen wandel stok nodig heeft om met 1/2 km/h vooruit te kruipen :zz: :zz: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.