Jump to content

gta iv op de pc in plaats van xbox


maurovellucci

Recommended Posts

beste leden,

ik wil heel graag mods in gta proberen. helaas kan dit niet op de xbox.. dus vroeg ik me af of ik dan gta op de pc zou gaan spelen. maar ik weet ten eerste niet of m'n pc het aan kan :s en of de speel ervaring het zlefde is als op de xbox....

daarom vraag ik jullie mening hierover;)

misschien kunnen jullie mij wel over halen...

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Of je het spel anders beleeft weet ik niet, ik speel het ook op de Xbox360. Als ik jou was zou ik eerst middels de Flitskikker InfoTool, welke je hier kan downloaden, de specificaties van je PC opzoeken, om die daarna in dit topic te plaatsen. Daar kunnen anderen je vertellen of je het spel überhaupt op jouw PC kan spelen.

Als ik anderen moet geloven, hebben zij zeer veel plezier aan het modden van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

windows 7 ultimate 64bits

moederbord: ASUS P7P55D PRO

processor: intel core i5 750 @ 2.67 GHz (Quad Core)

kloksnelheid: 2668 MHz

Socket & Cache(s): LGA1156, 512 KB L2 Cache, 8192 KB L3 Cache

geheugen

grootte: 4087 MB RAM

hardeschijf

grootte: 596,07 GB

vrije ruimte: 504,44 GB (44,43 GB(C:) + 460,00 GB (D:))

videokaart

model: ATI Radeon HD 4800 Series (Microsoft Corporation WDDM 1.1)

beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9440)

geheugengrootte: 1024 MB VRAM

dit kwam er allemaal uit het programma gerold,

ben benieuwd of het sterk genoeg is

Link to comment
Delen op andere websites

Die PC kan GTA IV zeker aan op medium tot high, dus dat zit wel snor.

Als je GTA IV op de console speelt dan geniet je eigenlijk van het spel zoals Rockstar Games het voor jou heeft gemaakt. Ik heb me honderden uren geamuseerd in de Multiplayer op de PS3 en heb er zelf af en toe heimwee naar. ^^

Op de PC is het, voor mij althans, een heel andere ervaring. De multiplayer is niet erg actief en de meeste servers zitten vol met cheaters. Het kan uiteraard grappig zijn en met objecten te spawnen kan je heel grappige en leuke dingen creëren, maar de competitie-modes worden er soms wel ernstig door verstoord. De gewone storyling is uiteraard zowat hetzelfde als op de consoles al speel je nu met toetsenbord en muis (en is het mikken dus veel makkelijker). Je kan eventueel een controller aansluiten mocht je die besturing makkelijker vinden.

Dus de PC versie is zeker handig als je wilt modden, en eventueel video's wilt maken (er zit een handige video editor in). Maar als je hierin niet geïnteresseerd bent kan je volgens mij beter verder spelen op de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie ook nog een goede mod site?

ben opzoek naar een aantal politie mods. een auto heb ik al gevonden maar ik ben nog opzoek naar een aantal dingen:

- hot presuit V7.6

- ELS V6 het het volgens mij een programma om de zwaailichten te kunnen gebruiken, ik weet niet zeker of deze bij de download van de auto zit.

- een mod waardoor alle politieauto's in liberty city net als jou wagen worden( of twee verschillende)

alvast bedankt;)

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie ook nog een goede mod site?

Naast de GTAGames download database, moet je zeker ook eens een kijkje nemen op GTAGarage.com. Daar kan je heel veel vinden, zit vast ook wel iets leuks voor jou bij.

Naast een nieuwe post maken, kan je je berichten ook bewerken. Dat voorkomt onnodige double- en tripleposts, alsmede een bericht van de blauw-rode brigade ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...