Jump to content

Saved games locatie voor opslaan wijzigen?


Kippetje123

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb Vice City weer eens uit de kast gehaald en geïnstalleerd. Alleen ditmaal op een usb-stick, zodat ik 'm op school ook kan spelen. Ik heb me hiervoor helaas op het illegale circuit moeten begeven, om te zorgen dat 'ie zonder cd werkt. Maar nu zou het wel fijn zijn, als hij ook de safes op de usb maakt, zodat ik die niet elke keer moet kopiëren van en naar mijn usb. Weet iemand hoe dit moet? Ik kon namelijk niets op het internet vinden.

Alvast bedankt!

kippetje123

Link to comment
Delen op andere websites

Wij helpen mensen met een crack niet. Kijk eens in de forumregels onder Warez

Ok, dat snap ik. Ok, die crack is illegaal, maar ik heb de cd al sinds 2004 op mijn kamer liggen hoor! Ik snap dat jullie dit niet van iedereen geloven, maar dit van mij is echt waar!

Maar is het überhaupt niet mogelijk om 'h op een andere locatie op te slaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me hiervoor helaas op het illegale circuit moeten begeven, om te zorgen dat 'ie zonder cd werkt.

Het gaat erom dat je GTA Vice City speelt met illegale tools (cracks vallen hieronder), en wij bieden hier geen hulp aan op dit forum. Sammie3 heeft dus gewoon gelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Jammer, ik moet dus zelf gaan uitvogelen hoe het moet, begrijp ik? Maar mag ik dit dan wel vragen: hoe/met welk programma moet je .dat, .scm, .sc en .zon files openen? Met kladblok kan ik een paar bestandjes nl. niet openen.

Bewerkt: door Kippetje123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...