Jump to content

SparkIV


Zuid1234

Recommended Posts

beste forumleden,

Ik heb me de laatste weken erg geirriteerd aan auto's van GTA 4.

Ik heb een tijdje zitten zoeken op internet en kwam erachter dat je d.m.v modding,

je auto's kon toevoegen/vervangen door dingen in de GTA 4 map te veranderen.

Eerst heb ik dit geprobeerd d.m.v knippen en plakken en ook installeer versies,

Helaas werkte GTA 4 niet meer en kwam ik achter een andere oplossing: SparkIV.

Ook hier een tijdje mee zitten rotzooien want er waren meerdere versies die op mijn computer niet werkte..

Na op internet lange tijd gezocht te hebben, de laatste versie gevonden bij mijn weten (SparkIV 0.7.0 Beta 1).

Nu start SparkIV netje op zoals het hoord ( als admin natuurlijk ).

Nou is het enige probleem dat wanneer ik op het IV tekentje druk ik een foutmelding krijgt dat hij mijn gtaiv.exe niet kan vinden.. ?

(zie bijlage voor screenshot)

Ik heb me lange tijd achter internet gezeten maar heb tot noch toe geen oplossing gevonden.

(Mijn PC draait op Windows 7 64 bits )

Weten jullie misschien hoe ik dit probleem moet oplossen? Alvast bedankt voor jullie tips/oplossingen!!

Mvg,

Mike

post-131953-1322324007,62.png

Link to comment
Delen op andere websites

Voer het eens uit als Admin.

Rechtermuisknop > Uitvoeren als Administrator.

In de eigenschappen heb ik het punt aangevinkt> Altijd als admin uitvoeren dus volgens,

mij word het dan een beetje overbodig om het als admin uit te voeren toch?

Mvg,

Mike

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand enig idee welke crack en of patch ik moet gebruiken zodat het modden nogsteeds werkt want met razors hack lukt het niet.

Ik las iets dat je het met een patch upgrade ofzo wel kon. ....? Iemand misschien een idee ? Alvast bedankt!!!

Link to comment
Delen op andere websites

SparkIV kijkt in het register waar GTA IV geïnstalleerd staat. Daar wordt aangegeven dat dit in C:\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Maar daar blijkt GTA IV helemaal niet geïnstalleerd te zijn.

Je kunt SparkIV in de GTA IV-map plaatsen, de registerwaarde aanpassen of GTA IV opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand enig idee welke crack en of patch ik moet gebruiken zodat het modden nogsteeds werkt want met razors hack lukt het niet.

Ik las iets dat je het met een patch upgrade ofzo wel kon. ....? Iemand misschien een idee ? Alvast bedankt!!!

We mogen niet helpen met illegale gedownloade spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand enig idee welke crack en of patch ik moet gebruiken zodat het modden nogsteeds werkt want met razors hack lukt het niet.

Ik las iets dat je het met een patch upgrade ofzo wel kon. ....? Iemand misschien een idee ? Alvast bedankt!!!

We mogen niet helpen met illegale gedownloade spellen.

Kan iemand deze close en verwijderne hij is opgelost ;)

Bewerkt: door Zuid1234
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...