Jump to content

Hoevaak heb jij de trailer al gezien?


GTAKevin023

  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vaak heb jij de trailer al gekeken?

    • 1x
      2
    • 2x
      3
    • Meer dan 2x
      11
    • Meer dan 5x
      13
    • Meer dan 10x
      43


Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    3

  • Bassieboy35

    2

  • BiglifeRPG

    2

  • PrioX

    1

De trailer verscheen net toen ik een beetje uit de GTA-Hype was en ik weer aan m'n Fallout: New Vegas verslaving bezig was.

Als de trailer een paar maanden eerder was verschenen dan was ik waarschijnlijk enthoushiaster en was mijn TimesTrailerWatched-Level inmiddels de negenduizend gepasseerd.

Nu iets van 4 keer.

Link to comment
Delen op andere websites

1 keer, de eerste trailer van GTA IV was veel magischer. Nu weten we al een hoop over GTA V, het zal daarom niet lang duren tot GTA V verschijnt.

Wel, ik ben het helemaal niet eens met jou. Ik heb de releaseperiode van GTA IV niet intensief gevolgd, maar ik heb de trailers onlangs eens bekeken.

Bij de eerste trailer zag je Niko die aan het praten was met zijn accent, zijn neef die hem omhelst, Niko is wat teleurgesteld dat zijn neef hem voor de gek heeft gehouden en wat dingen van de stad.

Je wist meteen: Liberty City, iemand met een lichtelijk Oostblokaccent en een familielid dat hem wat heeft opgelicht.

Bij GTA V krijg je meer sfeerbeelden, je ziet dat de stad leeft, je weet nog niets over het hoofdpersonage en met wat we van de storyline weten kunnen we nog alle kanten op (goed, bij GTA IV was dit laatste ook). Ze houden het hier meer in spanning. De magie rond de trailer wordt ook deels opgebouwd door de perfecte muziekkeuze en dan die stem... ik kreeg gewoon een rilling over mijn rug toen hij zijn eerste zin zei.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee :N, ik heb laatst terug gekeken in de data's van de releseases etcetera, daar zag ik wel dat de 2e trailer van GTA IV 4 maanden (weet het niet precies) later kwam maar dan kunnen we helaas nog even wachten als dut hetzelfde geval zou zijn :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...