TekaLoca Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Ik zie Nederland ook nog ver gaan dit EK.. Maar ik denk dat die titel voor Spanje of Duitsland zal zijn. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 mei 2012 Rapport Geplaatst: 7 mei 2012 Alexander Büttner vervangt de geblesseerde Erik Pieters in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. [Bron] Reageren
iFire Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Duitsland heeft de grootste kans. Spanje minder na de oplopende ruzies tussen de FCB-spelers en de RMCF-spelers Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Klik In de laatste Clasico heb ik ook geen ruzies opgemerkt dus volgens mij gaat Spanje er weer helemaal voor.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Ik ben benieuwd hoe Frankrijk het ervan gaat afbrengen op dit EK, hun laatste WK (onder Domench) was echt dramatisch. Die ze Blanc hebben als coach ben ik benieuwd of er al wat verandert is, want Frankrijk heeft wel een pak goede spelers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.