Jump to content

Left 4 Theft


Revolution-Designer

Recommended Posts

oi85kp.png

De zombie infectie spreidt zich uit over de hele wereld en San Andreas is geen uitzondering. Ontmoet nieuwe vrienden en vecht jezelf door hordes van zombies!

9iv03a.png

Het verhaal bestaat eigenlijk uit twee delen. Ten eerste zijn er de 'campaigns', deze vormen een klein deel van de mod. Net als in Left 4 Dead zullen er een aantal campaigns zijn die het verhaal vertellen van een groepje survivors die overleven in de zombie apocalypse. Left 4 Theft zal dit ook doen op kleinere schaal, de bedoeling was eerst om een groot met grote campaigns te ontwerpen maar dit is vervangen door twee tot drie kleinere campaigns. Het grootste deel van de mod zal de 'free roaming mode' zijn. In deze mode kun je zelf je verhaal maken. Ga je San Andreas verkennen in de zombie apocalypse of ga je mensen helpen? Voeg je, je toe bij het leger of bij de bandits? De mod zal je de mogelijkheid geven om je verhaal vorm te geven. Meer informatie is te lezen beneden onder het kopje 'free mode'.

2ekus00.png

Zoals ik al eerder zei zullen de campaigns niet zo'n hele grote rol spelen in de mod. De campaigns zijn er eerlijk gezegd alleen om de naam eer aan te doen doordat er tenminste iets in de mod moet zitten wat te maken heeft met Left 4 Dead. De campaigns vertellen het verhaal van CJ en nog drie andere overlevenden in de zombie apocalypse. In de campaigns zul je als CJ samen met je team naar het einde van het level moeten gaan terwijl je zombies afknalt. Naast zombies zullen er ook special infected zijn, namelijk de Witch en de Tank.

j7c7q9.png

Survival mode is iets wat niet mag ontbreken in een zombie mod. In survival zul je het als CJ zo lang mogelijk moeten uithouden tegen groepen van zombies. De survival mode werkt met het systeem van waves, een wave bestaat uit ongeveer 20 zombies en na een aantal waves krijg je ammo en een health refill. Na 10 waves krijg je een sterker wapen. Uiteraard worden de zombies iedere wave iets sterker. Er zullen vijf verschillende locaties voor survival zijn, namelijk:

  • Grove Street
  • Bayside
  • Mount Chilliad
  • Unity Station
  • Dillimore

ebd10g.png

De 'free mode' oftewel de vrije modus zal de speler net als in de originele GTA de mogelijkheid geven om de wereld te verkennen. Je kunt ervoor kiezen om te gaan verkennen en wapens vinden, of je kiest ervoor om missies te gaan doen. Er zijn verschillende soorten missies:

  • Verhaal missions
  • Survivor missions
  • Faction missions
  • Car missions

- De verhaal missies laten je een verhaal volgen van CJ in de apocalypse.

- Survivor missies geven je de mogelijkheid om het 'survivor systeem' te unlocken.

- De faction missies laten je speciale missies doen voor de bepaalde groepering waarbij je bent aangesloten.

- Car missies zijn kleine missies met als beloning een auto.

Het voltooien van missies is handig omdat je er geld voor krijgt wat je weer kunt gebruiken om een auto of wapens te kunnen kopen. Aangezien er geen auto's meer rondrijden zul je ze moeten kopen, verdienen of vinden op parkeerplaatsen e.d.

De free mode bevat ook verschillende 'systemen', hiermee kun je verschillende dingen doen in de apocalypse. Zo heb je het 'faction system'. Dit systeem geeft je de mogelijkheid om je bij een van de twee grote groepering in de apocalypse aan te sluiten, namelijk het leger en de bandits. Beiden hebben verscheidene beschermde kampen door de stad staan waar je veilig bent voor zombies en waar je, je spel kunt opslaan wapens kunt kopen. Ook kun je hier missies aannemen. Voor meer informatie kun je het filmpje onderaan de post bekijken. (L4T Free Mode Preview #2 en #3)

Verder heb je nog de 'survivor system'. Dit systeem laat je survivors/overlevenden bellen die je vervolgens komen helpen. Met elke extra survivor missie die je voltooid kun je een extra survivor inroepen. Tenzij je bent aangesloten bij de bandits, deze zijn tegen het leger en de survivors.

Misschien is niet alles helemaal duidelijk, als dat zo is kun je gerust een vraag stellen in dit topic.

t4tdur.png

Screenshots:

ZScreen8.jpg

HScreen1.jpg

HScreen4.jpg

gta_sa_2011-10-30_17-30-17-97.jpg

JScreen2.jpg

FScreen1.jpg

Videos:

Aangezien ik veel meer update op Moddb kun je beter daar de mod in de gaten houden. Daar zijn ook meer screens te zien en veel meer informatie. Hier is de link naar de Moddb pagina: Left 4 Theft

Ik zie graag uit naar jullie mening en eventuele feedback over de mod!

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    27

  • Sammie_GTA

    14

  • Cheers.

    10

  • Basssss

    7

Ziet er heel erg goed uit! Leuk gedaan. Trouwens ook leuk om je weer eens terug te zien, RD! :) Vind het alleen wel vaag dat sommige soms verschijnen vlak voor je neus en soms ook weer verdwijnen vlak voor je neus. :puh: En misschien een leuk idee om bij die kerel die je moet verdedigen, een keuze toe te voegen of je met hem mee wilt rijden naar Las Venturas? En dat je onderweg blokkades tegenkomt die je moet vrijmaken van zombies, bij die blokkades heb je dan ook de keuze of je de man wilt achterlaten bij de blokkade of dat je verder met hem mee wilt rijden. Je kunt 'm dan bijvoorbeeld achterlaten omdat je een missie in Dillimore wilt doen ofzo. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er heel erg goed uit! Leuk gedaan. Trouwens ook leuk om je weer eens terug te zien, RD! :) Vind het alleen wel vaag dat sommige soms verschijnen vlak voor je neus en soms ook weer verdwijnen vlak voor je neus. :puh: En misschien een leuk idee om bij die kerel die je moet verdedigen, een keuze toe te voegen of je met hem mee wilt rijden naar Las Venturas? En dat je onderweg blokkades tegenkomt die je moet vrijmaken van zombies, bij die blokkades heb je dan ook de keuze of je de man wilt achterlaten bij de blokkade of dat je verder met hem mee wilt rijden. Je kunt 'm dan bijvoorbeeld achterlaten omdat je een missie in Dillimore wilt doen ofzo. ^_^

Zo'n soort idee had ik ook al, vind het alleen een beetje te snel om de speler gelijk naar Las Venturas te bonjouren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er heel erg goed uit! Leuk gedaan. Trouwens ook leuk om je weer eens terug te zien, RD! :) Vind het alleen wel vaag dat sommige soms verschijnen vlak voor je neus en soms ook weer verdwijnen vlak voor je neus. :puh: En misschien een leuk idee om bij die kerel die je moet verdedigen, een keuze toe te voegen of je met hem mee wilt rijden naar Las Venturas? En dat je onderweg blokkades tegenkomt die je moet vrijmaken van zombies, bij die blokkades heb je dan ook de keuze of je de man wilt achterlaten bij de blokkade of dat je verder met hem mee wilt rijden. Je kunt 'm dan bijvoorbeeld achterlaten omdat je een missie in Dillimore wilt doen ofzo. ^_^

Zo'n soort idee had ik ook al, vind het alleen een beetje te snel om de speler gelijk naar Las Venturas te bonjouren.

De speler zat toch wel ooit eens terugkomen in Los Santos, aangezien hij dan daar een hele berg heeft overgeslagen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er heel erg goed uit! Leuk gedaan. Trouwens ook leuk om je weer eens terug te zien, RD! :) Vind het alleen wel vaag dat sommige soms verschijnen vlak voor je neus en soms ook weer verdwijnen vlak voor je neus. :puh: En misschien een leuk idee om bij die kerel die je moet verdedigen, een keuze toe te voegen of je met hem mee wilt rijden naar Las Venturas? En dat je onderweg blokkades tegenkomt die je moet vrijmaken van zombies, bij die blokkades heb je dan ook de keuze of je de man wilt achterlaten bij de blokkade of dat je verder met hem mee wilt rijden. Je kunt 'm dan bijvoorbeeld achterlaten omdat je een missie in Dillimore wilt doen ofzo. ^_^

Zo'n soort idee had ik ook al, vind het alleen een beetje te snel om de speler gelijk naar Las Venturas te bonjouren.

De speler zat toch wel ooit eens terugkomen in Los Santos, aangezien hij dan daar een hele berg heeft overgeslagen. :puh:

True. Maar aangezien ik stad per stad 'ontwikkel' ben ik nog lang niet toe aan LV, waardoor er bijna niks te doen zal zijn daar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voor de freemode zou ik als ik jou was ook de mogelijkheid geven om een poppetje te kunnen "recruten" om hem bijvoorbeeld mee te nemen op een missie, dat is wat minder eenzaam :puh:

Ik zou ook niet steeds dezelfde Skins gebruiken voor de mensen in de camps, voor de zombies etc.

en ook zou het mooi zijn om die camps wat levendiger te maken :puh:

bijvoorbeeld een poppetje die aan een kapotte auto werkt, een gewonde soldaat die tegen een muurtje aanzit, en daar een paramedic langs.

Dat soort dingetjes :puh:

Ik vind het in ieder geval een hele leuke mod.

En als hij klaar is zou ik hem graag willen downloaden ( als ik zou weten hoe je hem installeert en hoe je hem opstart :$ )

Grzz, GF-S!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de freemode zou ik als ik jou was ook de mogelijkheid geven om een poppetje te kunnen "recruten" om hem bijvoorbeeld mee te nemen op een missie, dat is wat minder eenzaam :puh:

Ik zou ook niet steeds dezelfde Skins gebruiken voor de mensen in de camps, voor de zombies etc.

en ook zou het mooi zijn om die camps wat levendiger te maken :puh:

bijvoorbeeld een poppetje die aan een kapotte auto werkt, een gewonde soldaat die tegen een muurtje aanzit, en daar een paramedic langs.

Dat soort dingetjes :puh:

Ik vind het in ieder geval een hele leuke mod.

En als hij klaar is zou ik hem graag willen downloaden ( als ik zou weten hoe je hem installeert en hoe je hem opstart :$ )

Grzz, GF-S!

Het eerste punt heb ik al aan gewerkt, dat lees je later in deze post. Ten tweede, uiteraard ga ik geen zombies spawnen die er hetzelfde uitzien, dit pas ik simpelweg aan wanneer de mod overgaat in de 'beta-test' fase. Het idee om het wat levendiger te maken is niet slecht, ik zal eens wat animaties uitproberen.

Anyway, ik update eigenlijk alleen op Moddb maar hier een update geven kan geen kwaad natuurlijk. Ik ben bezig geweest met de 'survivor system', hiermee kan de speler survivors inroepen die hij heeft geholpen. Elke stad zal een survivor missie hebben, wanneer je deze missie voltooid zul je de mogelijkheid krijgen om deze survivor op te bellen om je te laten helpen. Uiteindelijk zul je drie survivors kunnen inroepen om je te helpen.

Screens:

LScreen3.jpg

LScreen2.jpg

LScreen1.jpg

Verder ben ik op het moment vooral bezig met het toevoegen van bandit en army camps en ben ik bezig met het scripten van missies.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit! Misschien een idee om random survivor missies te maken? Dat je ze gewoon op willekeurige plaatsen plotseling tegenkomt zonder dat je een missie hoeft te starten, en dat je dan de keuze hebt om de survivor te helpen of niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt mensen. :)

@Basssss: Is een goed idee maar gaat wel wat tijd kosten om erin te krijgen. Ik zal het in gedachte houden.

Ik heb zojuist even een scriptje gemaakt die random auto's door de stad laat spawnen. Op deze manier is het wat makkelijker om snel een auto te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine teaser trailer:

Ik heb gister vele suggesties en ideeën binnengekregen en een daarvan waar ik vandaag me wil beginnen zijn de 'scavenger' camps. Deze kampen zijn te vinden in de plattelandsdorpjes. Elk dorpje heeft een zo'n kamp. Deze kampen verschillen van de leger- en banditkampen aangezien je er altijd terecht kunt, of je nu bent aangesloten bij het leger of de bandits, ze zijn dus neutraal. De scavengers bestaan simpelweg uit boeren en dorpsbewoners. Misschien stop ik er ook wel een paar kleine missies in die je van de scavengers krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...