Revolution-Designer Geplaatst: 27 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2011 (bewerkt) Bedankt mensen. Vandaag was best een productief dagje. Ik heb alle (vier) scavenger kampen afgemaakt en een missie voor een van de kampen gemaakt. Ook heb ik een missie voor een van de bandit kampen gemaakt samen met de eerste 'faction' missie voor de bandits. En nog een paar bugs gefixed. Maar goed, ik wil volgende week de eerste beta releasen maar daarvoor moet ik nog flink wat doen. Ik wil namelijk nog een paar missies maken, een nieuw leger en bandit kamp maken en een paar bugs fixen die ik veel te lang heb uitgesteld. Ik wil begin volgende week graag beginnen met het beta-testen maar daarvoor heb ik nog één iemand nodig. Dus als je, je geroepen voelt kun je een PB naar me sturen. Hier nog een paar screens van de scavenger camp in Dillimore: Bewerkt: 27 december 2011 door Revolution-Designer Reageren
Basssss Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Ik had trouwens ook nog een idee op je ModDB pagina gedumpt als reactie (hier, om precies te zijn), weet niet of je het al gelezen hebt. Make Las Venturas heavily infected. The city is full of zombies. Only a few casinos are still inhabited by different mafia and gangs. They use the casino as forts against the zombie attacks. The attitude of each casino fort is different, some allow you to enter, some don't, some want you to do some jobs first. Maybe there could be some objectives to wipe out one of those casino forts, because another casino fort wants you to do that. Besides the casino forts, there is nobody left in Las Venturas. The others fled to somewhere else (nearby towns, Area 69 ect), others are infected by the zombies.Each casino fort is different, some allow other people to enter. (if so, there will be a lot of random people in the casino, besides the maffia/gang) Each casino can offer you different opportunities, but you can't be friendly with each casino fort, because some other casino forts are the enemy of the casino fort you're friendly with. One of the casino forts can, for example, offer you a tank/Rhino, if you have wiped out an enemy casino fort. (Which are very well defended) While another casino fort can give you the task to steal that Rhino from other the casino fort. Same can be done with other vehicles like the Hunter and the Hydra or special weapons like a rocket launcher or flame thrower or a jet pack. Which all can be stolen by other casino forts. Edit: Most casino forts don't have any relationships with the army or bandits in the other towns, some might have. Edit 2: The casino forts aren't small camps. They're massive defensive forts with heavily armed members of the mafia/gang which used to run the casino. (Triads, Leone Family, Russian Mafia ect) You can't take out or defeat such casino fort easily. It requires a lot of skills and a good strategy to take over/defeat such a casino fort. By the way, there aren't many of those casino forts in Las Venturas. I guess not more than 5; for example Four Dragons, Caligulas Casino (since those already have interiors), Emerald Isle, The Visage (Those have large parking garages where some (not all) of the action can take place) and maybe another one too. Edit: Maybe the casino construction site behind the Circus casino is a good fifth casino fort. It has a good secured position and the building site makes it a good battleground for an attack on that casino. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Ik wil wel beta testen Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2011 @Basssss: Ik had het al gelezen maar was te lui om te antwoorden. In ieder geval een goed idee, het gaat waarschijnlijk wel wat tijd kosten om zoiets in elkaar te zetten maar zeker het proberen waard. Bedankt. @BiglifeRPG: Check je inbox. Reageren
Cheers. Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) ziet er goed uit en uitgebreid, waarneer is ie ongeveer uit? Bewerkt: 29 december 2011 door Cheers. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2011 ziet er goed uit en uitgebreid, waarneer is ie ongeveer uit? Ik probeer eind volgende week hem uit te brengen. Het is allemaal wat krap aangezien er nog uitgebreid getest moet worden. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Kun je dan misschien ook uitleggen hoe je die instalt? als ik eerlijk ben ik wil hem supergraag spelen, maar weet er echt helemaal niks vanaf xd Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Geplaatst: 1 januari 2012 Is de mod trouwens een MPACK? Want dat maakt installeren heel erg makkelijk. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2012 De mod zal sowieso een readme bevatten, net als elke andere mod, die in detail uitlegt wat je moet doen. Als het mensen echt niet lukt wat ik me niet voor kan stellen wil ik eventueel een videootje maken. @Basssss: MPACK is inderdaad een goed idee het enige probleem is dat de mod best veel aangepaste dingen bevat. Bijvoorbeeld nieuwe animaties, zombie skins en extra geplaatste objecten door San Andreas heen. Dit gaat allemaal niet goed samen met de originele San Andreas denk ik. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Even een klein updateje. Ten eerste, komende Zaterdag zal Beta versie 1.0 gereleased worden. En ten tweede, ik ben nog bezig geweest met een nieuwe feature, namelijk je eigen safe camp of 'fortress'. Zie het filmpje voor meer info: Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Bedoel je daarmee dat je je eigen soort save plek kan maken? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Bedoel je daarmee dat je je eigen soort save plek kan maken? Zo ongeveer wel. De save plek is er al, je kunt het alleen veranderen in een soort safe camp. Later ben ik van plan om een soort van survival mode erin te proppen die je daar kunt starten. Maar dat komt allemaal later. Reageren
Basssss Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Misschien leuk als op de eigen saveplek het groene huisje en het saveicoontje pas verschijnen als je een kamp hebt gebouwt? En misschien leuk als je de boerderij eerst vrij moet maken van zombies. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Misschien leuk als op de eigen saveplek het groene huisje en het saveicoontje pas verschijnen als je een kamp hebt gebouwt? En misschien leuk als je de boerderij eerst vrij moet maken van zombies. Inderdaad, ik had helaas geen tijd meer om bijvoorbeeld een missie ervoor te maken die de boerderij unlocked. Dit komt allemaal in latere versies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.