TheDude2.0 Geplaatst: 8 februari 2012 Rapport Geplaatst: 8 februari 2012 ik volgde deze mod al een tijdje, nu maar even geregistreerd : ) Zoek je nog mappers? Ik kan wel een map in MTA maken en converteren naar Sa (Je moet dan wel met de map editor de co-ordinaten effe goed zetten) Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ik heb m uitgespeeld leuk einde Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 ik volgde deze mod al een tijdje, nu maar even geregistreerd : ) Zoek je nog mappers? Ik kan wel een map in MTA maken en converteren naar Sa (Je moet dan wel met de map editor de co-ordinaten effe goed zetten) Ik heb niks aan MTA-mappers, ik heb mensen nodig die items met de normale map editor in de steden kunnen plaatsen. Ik heb m uitgespeeld leuk einde Einde? Er is nog geen einde.. Reageren
TheDude2.0 Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 ik volgde deze mod al een tijdje, nu maar even geregistreerd : ) Zoek je nog mappers? Ik kan wel een map in MTA maken en converteren naar Sa (Je moet dan wel met de map editor de co-ordinaten effe goed zetten) Ik heb niks aan MTA-mappers, ik heb mensen nodig die items met de normale map editor in de steden kunnen plaatsen. Ik heb m uitgespeeld leuk einde Einde? Er is nog geen einde.. Revolution, Je snapt me niet. Ik map in MTA een paar objecten (niet te veel) en die zet ik dan met de normalen SA map editor goed ( de rotaties dus) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2012 Hier ook maar even een updateje geven. Ik ben onlangs begonnen met 'army faction missions' in San Fierro en het schiet lekker op. Ook heb ik voor het eerst een werkende voertuig modificatie ingame gekregen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Nice! Als je weer testers zoekt, nam wwet je me te vinden P.S: Mijn SA doet het weer Reageren
Basssss Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Ziet er weer prima uit RD! Keep up the good work. Reageren
DE_GROTESMURF Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar. Downloadlink: Klik Reageren
DE_GROTESMURF Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar. Downloadlink: Klik maar dit is toch niet de full version? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar. Downloadlink: Klik maar dit is toch niet de full version? Nog niet. Hij is nog in ontwikkeling Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Op het moment kun je alleen nog versie 1.0b downloaden, dit is een beta. Ik ben hard aan het werk om deze maand de final version 2.0 te releasen. Nu ik toch hier post, updates: (Cultist camp) (Vijandelijke kampen kunnen nu overgenomen worden) (Lawbringer camp) En nog heel veel meer, kijk voor meer info op Moddb: Klik Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 juni 2012 Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 Ziet er geweldig uit! Ik heb echt zin in deze mod! Reageren
DE_GROTESMURF Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 wel chill dat het klaar is in de vakantie verveel ik me tenminste niet op de regenachtige dagen -,- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.