Jump to content

Left 4 Theft

Recommended Posts

Geplaatst:

ik volgde deze mod al een tijdje, nu maar even geregistreerd : ) Zoek je nog mappers? Ik kan wel een map in MTA maken en converteren naar Sa (Je moet dan wel met de map editor de co-ordinaten effe goed zetten)

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

27

• Sammie_GTA

14

• Cheers.

10

• Basssss

7

Geplaatst:

ik volgde deze mod al een tijdje, nu maar even geregistreerd : ) Zoek je nog mappers? Ik kan wel een map in MTA maken en converteren naar Sa (Je moet dan wel met de map editor de co-ordinaten effe goed zetten)

Ik heb niks aan MTA-mappers, ik heb mensen nodig die items met de normale map editor in de steden kunnen plaatsen.

Ik heb m uitgespeeld leuk einde :)

Einde? Er is nog geen einde..

Geplaatst:

Ik heb niks aan MTA-mappers, ik heb mensen nodig die items met de normale map editor in de steden kunnen plaatsen.

Ik heb m uitgespeeld leuk einde :)

Einde? Er is nog geen einde..

Revolution, Je snapt me niet. Ik map in MTA een paar objecten (niet te veel) en die zet ik dan met de normalen SA map editor goed ( de rotaties dus)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hier ook maar even een updateje geven. Ik ben onlangs begonnen met 'army faction missions' in San Fierro en het schiet lekker op. Ook heb ik voor het eerst een werkende voertuig modificatie ingame gekregen.

screen2a.jpg

screen2b.jpg

screen1b.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:

weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar.

Downloadlink: Klik

maar dit is toch niet de full version?

Geplaatst:

weet je al de release datum. ik ben er echt benieuwd naar.

Downloadlink: Klik

maar dit is toch niet de full version?

Nog niet. Hij is nog in ontwikkeling

Geplaatst:

Op het moment kun je alleen nog versie 1.0b downloaden, dit is een beta. Ik ben hard aan het werk om deze maand de final version 2.0 te releasen.

Nu ik toch hier post, updates:

screen1a.1.jpg

Cultsc1.jpg

(Cultist camp)

gta_sa_2012-05-22_22-11-20-67.jpg

(Vijandelijke kampen kunnen nu overgenomen worden)

gta_sa_2012-06-03_22-00-55-60.jpg

(Lawbringer camp)

En nog heel veel meer, kijk voor meer info op Moddb: Klik

Geplaatst:

wel chill dat het klaar is in de vakantie verveel ik me tenminste niet op de regenachtige dagen -,-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...