Revolution-Designer Geplaatst: 8 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 Dinsdag of Woensdag wordt versie 2.0 gereleased. Ik post hier nog wel even berichtje als hij te downloaden is. Nog even wat screenshotjes: Reageren
DE_GROTESMURF Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 ok cool die Patriot maakt wel een vage sprong LOL Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Eindelijk is versie 2.0 klaar en voor het publiek te downloaden! Er is echter een klein probleempje, op GTAGarage is hij nog niet te downloaden maar hij is altijd nog beschikbaar op ModDB! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Ik heb hem gedownload en gespeeld. En hij is echt supervet! Dit is een van de beste mods die ik heb gedownload, echt geweldig! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Fixed (bijna) alle crashes. Fixed verschillende kleine bugs. Nieuwe laadschermen. Zombies maken nu geluiden. Twee nieuwe models, waarvan een voor toekomstige 'DLC'. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Ik ga hem morgen downloaden! Laatste versie die ik heb gespeeld was de Beta. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2012 Ik ben nu bij Las Venturas. Na de cutscene van dat CJ in de machine zit, crasht SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.