Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Après-ski-bar


Kerstman

Recommended Posts

Maar wie begrijpt die vlag van de UK en die G's? Betekent dat dat er een hoofdletter G in zit die je op z'n Engels uitspreekt?

Das tip 10, welke niet met de schrijfwijze te maken heeft. Lijkt me niet dus.

Die nieuwe tip, WTF! Ik weet dat het Mario (Galaxy?) is, maar voor de rest. Misschien combinatie met die engel?

Ik dacht aan de Ster van dat Kerstverhaal. Net als die Engel(en) van het Kerstverhaal. En De Verlosser van het Kerstverhaal.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kerstman

    22

  • SpacyColours

    17

  • Rutger.

    13

  • Thundercover

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Y = X2 is dacht ik een parabool..

Je kan het ook zien als bij een rebus. Dus dat je op de plek van de Y in het woord XX doet, of X2.

Maar wie begrijpt die vlag van de UK en die G's? Betekent dat dat er een hoofdletter G in zit die je op z'n Engels uitspreekt?

Het zou ook kunnen zijn dat je het woord naar het Engels moet vertalen. De G zou naar God kunnen verwijzen, aangezien je dat met een hoofdletter schrijft.

Think about it...

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja.. dat het allemaal figuren zijn uit de Bijbel is mij inmiddels ook wel duidelijk: Johannes (Johan Cruijf), Maria (Madonna), Jezus (El Salvador), een heilige (het (A) emoticontje) en de Drie Koningen (laatste twee plaatjes: de Drie Koningen zagen immers een ster). Misschien is het wachtwoord wel het enige belangrijke Bijbelfiguur uit het kerstverhaal dat nog niet is langsgekomen hier in de tips..? Enfin, wie weet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...