Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem - Après-ski-bar


Kerstman

Recommended Posts

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kerstman

    22

  • SpacyColours

    17

  • Rutger.

    13

  • Thundercover

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

I lolled.. :D

Ik heb de eindjes ook nog steeds niet aan elkaar kunnen knopen helaas, maar we zullen nog even ons best moeten doen, misschien redt je het nog om het uit te puzzelen voordat het wachtwoord wordt onthuld. Dan pak je niet de prijs, maar wel de eer!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer.

Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus..:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer.

Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus..:duh:

Je kan ook een eind oprotten, Jesus.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer.

Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus..:duh:

Je kan ook een eind oprotten, Jesus.. :duh:

Bwehe, voor zo'n soort post ben ik m'n SL verloren..

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof dat om één enkele post ging... Laten we in de gedachte van kerst nog even onze hersens aan het werk zetten met een uitdagend raadsel, voordat ze de komende twee dagen op hun lauweren kunnen rusten. Ik ga sowieso nog even proberen om het wachtwoord te achterhalen nu er nog de mogelijkheid voor is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...