SpacyColours Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 (bewerkt) Maar wie begrijpt die vlag van de UK en die G's? Betekent dat dat er een hoofdletter G in zit die je op z'n Engels uitspreekt? Das tip 10, welke niet met de schrijfwijze te maken heeft. Lijkt me niet dus. Die nieuwe tip, WTF! Ik weet dat het Mario (Galaxy?) is, maar voor de rest. Misschien combinatie met die engel? Ik dacht aan de Ster van dat Kerstverhaal. Net als die Engel(en) van het Kerstverhaal. En De Verlosser van het Kerstverhaal. Bewerkt: 22 december 2011 door SpacyColours Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Ik dacht aan de Ster van dat Kerstverhaal. Net als die Engel(en) van het Kerstverhaal. En De Verlosser van het Kerstverhaal. Dat is heel goed gedacht! Even kijken of we daar iets mee kunnen oplossen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Y = X2 is dacht ik een parabool.. Je kan het ook zien als bij een rebus. Dus dat je op de plek van de Y in het woord XX doet, of X2. Maar wie begrijpt die vlag van de UK en die G's? Betekent dat dat er een hoofdletter G in zit die je op z'n Engels uitspreekt? Het zou ook kunnen zijn dat je het woord naar het Engels moet vertalen. De G zou naar God kunnen verwijzen, aangezien je dat met een hoofdletter schrijft. Think about it... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 (bewerkt) Geef toch eens bruikbare tips, je ziet toch zelf dat dit niet geraden gaat worden. Edit: 9de plaatje is corrupt? Bewerkt: 22 december 2011 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Geef toch eens bruikbare tips, je ziet toch zelf dat dit niet geraden gaat worden. Edit: 9de plaatje is corrupt? misschien is dat wel de bedoeling? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Wat nu als het wachtwoord over drie dagen nog niet geraden is? Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 december 2011 Rapport Geplaatst: 22 december 2011 Dan gaat kerst niet door. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Nieuwe hint: Drie Koningen? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Tsja.. dat het allemaal figuren zijn uit de Bijbel is mij inmiddels ook wel duidelijk: Johannes (Johan Cruijf), Maria (Madonna), Jezus (El Salvador), een heilige (het (A) emoticontje) en de Drie Koningen (laatste twee plaatjes: de Drie Koningen zagen immers een ster). Misschien is het wachtwoord wel het enige belangrijke Bijbelfiguur uit het kerstverhaal dat nog niet is langsgekomen hier in de tips..? Enfin, wie weet.. Reageren
myron.b Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Hoeveel letters lang is het wachtwoord,8? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Ik geloof dat er iemand binnen is.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Zo te zien heeft ZaroX het opgelost. Hoera voor de redder van kerst! Reageren
Rutger. Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Ben even de rendieren aan het aaien Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Ik heb 100 pogingen gedaan maar ik vind het knap dat jij het wel weet Reageren
Rutger. Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Ik zit hier heeeel erg te glimlachen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.