Davedavy Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Wat is het wachtwoord nu? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Wat is het wachtwoord nu? Hetzelfde als gister. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 I lolled.. Ik heb de eindjes ook nog steeds niet aan elkaar kunnen knopen helaas, maar we zullen nog even ons best moeten doen, misschien redt je het nog om het uit te puzzelen voordat het wachtwoord wordt onthuld. Dan pak je niet de prijs, maar wel de eer! Reageren
Rutger. Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Ik heb ook niet alle eindjes aan elkaar kunnen knopen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer. Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer. Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus.. Je kan ook een eind oprotten, Jesus.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Ik denk dat Jezus inderdaad iets te maken heeft met het wachtwoord. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Is het wachtwoord hoofdlettergevoelig? Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Is het wachtwoord hoofdlettergevoelig? Jep Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Omdat het puzzelen zo leuk is, en we nog niet alle tips hebben gezien, laten ZaroX en ik jullie nog even in onwetendheid over het wachtwoord. Wellicht lukt het anderen ook nog om het wachtwoord te kraken. Uiteraard is dat dan alleen nog voor de eer. Je kan het ook gewoon zeggen, Jesus.. Je kan ook een eind oprotten, Jesus.. Bwehe, voor zo'n soort post ben ik m'n SL verloren.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Alsof dat om één enkele post ging... Laten we in de gedachte van kerst nog even onze hersens aan het werk zetten met een uitdagend raadsel, voordat ze de komende twee dagen op hun lauweren kunnen rusten. Ik ga sowieso nog even proberen om het wachtwoord te achterhalen nu er nog de mogelijkheid voor is. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Ik geef het op... Ik heb volgens mij 200 verschillende dingen ingetypt , maar ik weet het niet meer Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 ik weet het niet meer Nee, je wist het daarvoor ook al niet. De Kerstman was de enige persoon die het niet meer wist. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 Maar wat doet die post van ZaroX in de stal? :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.