SpacyColours Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Nouhouuuuu Kerstmaaaaaan, volgende keer een makkelijker wachtwoord kiezen hoor! Waarom dacht ik niet aan dat uitroepteken... ;-( Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Wachtwoord was in mijn ogen veel te moeilijk. Wel leuk georganiseerd, en bedankt NandroDavids om de tips eens uitgebreid uit te leggen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Pff, dat je hier op kan komen zeg. Goede organisatie, het was leuk! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Hoe had dat paint plaatje met "8" te maken? Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Het wachtwoord was acht tekens lang. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Nee weet ik maar ik bedoel meer van wat die Paint nou met "8" te maken had... Snap die hint niet echt, de rest wel na die uitleg. Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Je moest het plaatje opvullen. Zie de bijlage. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Oh ja, op die manier had ik het nog niet bekeken Makes sense now Kom er weer op gepaste wijze ook achter dat dit soort "raadsels" niks is voor mij. Bewerkt: 29 december 2011 door Zamg0d1 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 tof weer een event Alleen deze is al afgelopen Reageren
Rutger. Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Klein bumpje. Vandaag kwam de Kerstman langs mijn huis om een envelop af te geven! Wat zat er in? Een Wockstar T-Shirt, GTAGames keycoard, 4 GTAGames stickers en een GTA IV sticker! Ik wil de kerstman en de hele GTAGames crew bedanken voor mijn prijs en de strakke organisatie! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Klein bumpje. Vandaag kwam de Kerstman langs mijn huis om een envelop af te geven! Wat zat er in? Een Wockstar T-Shirt, GTAGames keycoard, 4 GTAGames stickers en een GTA IV sticker! Ik wil de kerstman en de hele GTAGames crew bedanken voor mijn prijs en de strakke organisatie! Gefeliciteerd jongen! Wockstar Games? xD Wie heeft dat bedacht? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Wockstar Games? xD Wie heeft dat bedacht? Dat komt uit het brein van Puma. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ha, gefeliciteerd met je prijs! Ziet er goed uit, hè! Wanneer komt de foto waarin jij in je Wockstar T-shirt zit? Reageren
Rutger. Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Ha, gefeliciteerd met je prijs! Ziet er goed uit, hè! Wanneer komt de foto waarin jij in je Wockstar T-shirt zit? Vrijdag, dan ga ik namelijk naar een LAN-Party Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.