myron.b Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 heeft het wachtwoord met kerst te maken? Dan weten we meer. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 De lol is dat je dat juist zelf uitvogelt De kerstman weet het niet meer, daarom vraagt ie juist onze hulp. Reageren
myron.b Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Weet die helemaal niks meer zeker te veel glühwein gedronken. Het kan van alles zijn. Reageren
norik Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Weet die helemaal niks meer zeker te veel glühwein gedronken. Het kan van alles zijn. een wilde gok maar is het wachtwoord 'RPODS(rendieren poepen op de stoep)' Reageren
Kerstman Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Zo zo zo, er zijn al heel wat mooie theorieën inmiddels. Sommigen ook wel belachelijk (zie hierboven), maar ik begin goede hoop te krijgen dat het wachtwoord op tijd achterhaald zal worden. Iemand die nog theorieën heeft met betrekking tot de laatste 2 tips? Ik kan er helemaal niks mee namelijk. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Een schijnheilige Brit, met acht letters... Erm... Madonna? Nee, da's te weinig letters... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik zelf vind het erg moeilijk, maar de Ena laatste is een vlag van de Britten die vieren het feest echt (wij hebben sinterklaas hun de kerstman) voor de rest zie ik er eigenlijk geen anwijziging in. De laatste emoticon kan misschien iets te maken hebben met de lucht/hemel? De kerstman vliegt namelijk met zijn arreslee door de lucht om pakjes te bezorgen. Sorry ik ben hier niet zo goed in Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Oei, kerst komt nu wel heel dichtbij... Kunnen de rendieren wel gelijk aan het werk? Ze hebben een jaar op stal gestaan! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 (bewerkt) Een schijnheilige Brit, met acht letters... Erm... Madonna? Nee, da's te weinig letters... Hey, niet zomaar mijn idool dissen meneer! Ze is niet eens Brits! Salvatore Leone is het ook niet. Bewerkt: 20 december 2011 door SpacyColours Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Och ja, daar heb je gelijk in! Reageren
PrioX Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Pff, ik vond het al moeilijk om een code te kraken. Maar nu we dit wiskunde kant op gaan gaat me dat helemaal al niet meer lukken... Het nieuwe plaatje is Y = X2 Reageren
Kerstman Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Het nieuwe plaatje is Y = X2 Dat kon ik nog nét lezen, maar wat betekent het? Je kan het simpelweg ook in Paint plakken en op een willekeurige plek de pixels opvullen. Als je een beetje geluk hebt, verschijnt daar inderdaad het cijfer 8. Vreemd. Ik zou toch zweren dat het een wit vlak is. Maar vaagjes kan ik me wel herinneren dat het wachtwoord inderdaad 8 tekens lang is. Ik hoop wel dat jullie me op tijd kunnen helpen. Ik begin toch een beetje de hoop te verliezen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 december 2011 Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Y = X2 is dacht ik een parabool.. Reageren
Kerstman Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2011 Y = X2 is dacht ik een parabool.. Een parabool? Wat is dat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.