GolfG60 Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Vast wel, en toevallig heb ik de mijne op Marktplaats staan omdat ik laatst aan de PSN versie heb gekocht. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Weet iemand of de remastered (ps4) versie nog te verkrijgen is bij Bart Smit? Volgens mij is hij bijna overal nog verkrijgbaar, hoor. Ik weet iig wel dat hij niet uit de productie is. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Vrijdag ga ik hem bestellen. Iemand tips voor de beginner? Reageren
Platypus Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Gebruik geweren enkel wanneer het echt nodig, en probeer gevechten te vermijden wanneer je kan. En probeer ook zo weinig mogelijk steekwapens te verbruiken op klikkers, want die steekwapens kun je beter voor andere dingen gebruiken. Probeer ook zo veel mogelijk de omgeving te verkennen zodat je nuttige voorwerpen vindt. En voor de rest: geniet zo veel mogelijk van het spel (de prachtige level designs en natuurlijk het verhaal), want het is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Hmm, handige tips. Thanks! Schijnt inderdaad een prachtige game te zijn, ben heel erg benieuwd! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 maart 2016 Rapport Geplaatst: 16 maart 2016 Sowieso niet te snel lopen in de buurt van clickers, ze kunnen je namelijk horen ondanks je gebukt bent. Gebruik verder molotov's op bloaters en probeer zuinig te zijn op je ammo. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 maart 2016 Rapport Geplaatst: 19 maart 2016 Hij is binnen! En damn wat een mooi spel. Graphics zijn echt geweldig! Sneaken is alleen nog wat lastig, puur omdat ik de vijand soms niet zie aankomen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Geweldig spel. Heb er wel lang over gedaan om het spel nog eens opnieuw te spelen, want ik raakte het al niet meer aan, maar toen vroeg mijn vriendin of ze hem kon spelen en dan zijn we samen tot het eind gegaan van deze game. En ik vond het eigenlijk jammer dat ik het zo had laten liggen want jezus wat een goeie game. Voor echte stealth-levels had ik het voordeel van de recentste AC's te hebben gespeeld, waardoor dat al makkelijker gaat. Voor mijn vriendin was dat net iets te moeilijk. Weinig geduld ook.. But we did it Wel wat een raar einde. Ik zie er nog wel graag een nieuwe van uitkomen.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2016 Speelt iemand nog TLOU? Heb de game 3 keer uitgespeeld, waarvan afgelopen week de game twee keer uitgespeeld op survivor mode en survivor plus mode, alles gevonden en moet alleen nog de wapens volledig upgraden, dan heb ik alle SP thophy's binnen. Wil de game platinum hebben, dus moet nog wat online spelen. Hoe dan ook, briljante game en als je het een beetje doorhebt is de game vrij makkelijk. Reageren
Platypus Geplaatst: 11 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2016 Zit je op PS3 of PS4? Als het PS4 is wil ik wel een paar matches online met je spelen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Geplaatst: 8 januari 2017 Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is :$ Ik heb net de game uitgespeeld op Survivor, dat was wel echt een gave ervaring! Aangezien ik hier meer dan 4 duizend upvotes voor kreeg op Reddit, wou ik toch even deze gave screenshot delen die ik had gemaakt in Left Behind : Reageren
Platypus Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is Laat maar weten of je eens samen online wilt spelen, de MP vind ik echt wel nice eigenlijk. Gave screenshot wel. Misschien moet je hem op Twitter naar Neil Druckmann sturen, die retweet wel vaker dat soort dingen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 (bewerkt) Hey guys. Omdat TLoU 2 was aangekondigd ben ik een playthrought begonnen op m'n kanaal. Ben nu bij het stuk dat we Henry en Sam ontmoeten. Misschien vinden jullie het leuk om het mee te volgen? Playlist met alle episodes voor zover: Bewerkt: 16 januari 2017 door Danger_dog_guy_7 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Ik heb het gevoel dat Factions niet echt beginnersvriendelijk is Valt opzicht wel mee, al helpen DLC wapens behoorlijk. Alleen de manier van spelen is niet te vergelijken met Battlefield en al helemaal niet met games als Call of Duty. Het is tactisch en heel slow paced, persoonlijk niet mijn ding maar heb het veel gedaan voor de trophy's. Ik heb net de game uitgespeeld op Survivor, dat was wel echt een gave ervaring! Idd, ik heb de game ongeveer 6 keer uitgespeeld, waaronder Normaal, Survivor plus en Genadeloos plus. Survivor is imo de beste moeilijkheidsgraad, niet simpel als normaal maar niet overdreven als Genadeloos. Genadeloos vond ik echt kut, heb het ook alleen afgemaakt omdat ik perse 100% trophy's wou. Genadeloos is geen Survivor zonder HUD zoals velen denken, maar daar zijn de suplies nog minder en de infected zijn nog krachtiger. Aangezien ik hier meer dan 4 duizend upvotes voor kreeg op Reddit, wou ik toch even deze gave screenshot delen die ik had gemaakt in Left Behind : Gave foto hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.