Jump to content

GTA IV Nederlandse eenheden.


Tseardbuma

Recommended Posts

Hallo beste Gta gamers.

Ik heb veel filmpjes gezien over de nederlandese dienstverlenings wagens. Ik wil er ook een paar in hebben. Dan heb ik het over een politie auto. Politie helicopter. Mischien een nederlandse ambulance? Maar hoe zit het met de lichten en de sirenes? Dat moet toch ook via iets. Naja. Wie kan het er alle 2 inzetten? Ik zla zo spark iv ff downloaden.

Alvast bedankt :D

@ Edit. Graag zou ik de Engelse eenheden. Dus de politie die. Reflecterende gele en rode. Is het ook mogelijk dat de LCPDRF erin kan komen. Dat is zo'n politie mod. Dat je ene agent speelt. Ik werk via teamviewer. Neem contact op in eenpm

Bewerkt: door Tseardbuma
Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig weet ik dat dat met die zwaailichten kan met Emergency Light Mod (ELM). Je kunt dan doormiddel van toetscombinaties (weet ik niet zeker, maar het klinkt best logisch, eigenlijk) de 'standen' selecteren. Maar het is volgens mij ook mogelijk om dit met een soort in-game venstertje te doen (net als een trainer).

Hoe dat met de sirenes zit, weet ik niet. :puh:

@GTAnerd 007: Kan ook. Maar ELM wordt veelal gebruikt, vandaar dat ik dat zo zeg. Ofwel, het is hetzelfde, maar dan met een andere naam. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig weet ik dat dat met die zwaailichten kan met Emergency Light Mod (ELM). Je kunt dan doormiddel van toetscombinaties (weet ik niet zeker, maar het klinkt best logisch, eigenlijk) de 'standen' selecteren. Maar het is volgens mij ook mogelijk om dit met een soort in-game venstertje te doen (net als een trainer).

Hoe dat met de sirenes zit, weet ik niet. :puh:

het is els

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe je EML erin zet, weet ik niet. :puh:

Maar ik weet wel dat je bijvoorbeeld (als je dat nog niet geprobeerd hebt) GTAInside te gebruiken voor de Engelse politie. Genoeg keuze op die site. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...