Jump to content

Noord-Korea

SpacyColours

Noord-Korea  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Denk je dat er een oorlog gaat komen tussen Noord- en Zuid-Korea?

• Ja, de spanning is om te snijden, ik denk dat de strijd ieder moment kan losbarsten.
      10
    • Het zal er eens van komen, maar voorlopig nog niet.
      5
    • Nee, Noord-Korea lult maar wat.
      7
    • Anders, namelijk:
      1
  2. 2. Als er oorlog komt, hoe zal die dan verlopen?

• NK verovert de wereld.
      0
    • NK richt veel schade aan in VS/ZK, maar is niet opgewassen tegen ze en moet uiteindelijk opgeven.
      6
    • VS hakt NK-leger in de pan, neemt NK (uiteindelijk) over. Er blijven burgeroorlogjes ontstaan, maar de mensenrechten worden iig verbeterd.
      3
    • NK tegen ZK. VS bemoeit zich er amper mee. NK of ZK wint en neemt Korea over.
      1
    • Er blijven stijgende spanningen maar het wordt nooit een echte oorlog - Cold War style dus.
      5
    • Landen als China bemoeien zich ermee en het wordt een wereldoorlog.
      4
    • Terwijl de VS moe maar voldaan terugkeert van de strijd, neemt Portugal ineens random de wereld over.
      1
    • Anders, namelijk:
      3

Recommended Posts

• Reacties 221
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

20

• SpacyColours

19

• Bierbuikje

18

• -MessiaX-

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat nou als Noord-Korea het enige land is dat zich tegen Amerika heeft weten te beschermen? En dat Amerika allemaal leugens verzonnen heeft zodat wij ons allemaal tegen Noord-Korea gekeerd hebben?!

Noord-Korea laat geen gekken in haar land binnen om zo haar bevolking te beschermen tegen het kwade Amerika!

Denk er eens over na :cab:

Geplaatst:

Netalsof de USA zo netjes is .. Bij de verhalen dat mensen niet uit noord korea mogen zou ook vast een reden hebben. Zeker als je random fotos gaat maken, wat overigens ook niet in china mag. Daar is een vriend van mij aangehouden voor het maken van fotos en hij moest ze verwijderen.

Geplaatst:

Wat nou als Noord-Korea het enige land is dat zich tegen Amerika heeft weten te beschermen? En dat Amerika allemaal leugens verzonnen heeft zodat wij ons allemaal tegen Noord-Korea gekeerd hebben?!

Noord-Korea laat geen gekken in haar land binnen om zo haar bevolking te beschermen tegen het kwade Amerika!

Tegen Amerika heeft weten te beschermen in wat? Beleid? atoomwapens? spionagepraktijken?

Volgens mij hebben Rusland en China het ook niet altijd even nauw met de VS hoor :puh:

Geplaatst:

Tegen Amerika heeft weten te beschermen in wat? Beleid? atoomwapens? spionagepraktijken?

Noord-Korea beschermt haar burgers tegen de hersenspoel-praktijken die in Amerika plaatsvinden. Verder beschermt ze haar burgers ook tegen de Verenigde Staten omdat ze propaganda en leugens verspreiden.

Geplaatst:

Tsja, of je wilt weten of dat waar is zul je er toch echt zelf heen moeten gaan. Het idee is interessant, maar lijkt mij onwaarschijnlijk. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Noord-Korea beschermt haar burgers tegen de hersenspoel-praktijken die in Amerika plaatsvinden. Verder beschermt ze haar burgers ook tegen de Verenigde Staten omdat ze propaganda en leugens verspreiden.

Dat de VS (Amerika) in sommige delen iets anders in elkaar zit dan NL kan ik begrijpen. Ook kan ik begrijpen dat de media in de VS het via een bepaalde subjectieve optiek bekijkt en uitzend (dat doet ieder land). Maar om dat nou hersenspoelpraktijken, propaganda en leugens te noemen gaat wel te ver.

Ik heb familie in de VS wonen en ik kan je garanderen dat ze niet gehersenspoeld zijn >.<

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Ik heb familie in de VS wonen en ik kan je garanderen dat ze niet gehersenspoeld zijn >.<

Ja maar wat nou als wij nou ook al gehersenspoeld zijn?! We geloven alle leugens van Amerika!

Mijn eerste opmerking was niet serieus bedoeld, het was een soort 'conspiracy keanu'..

Geplaatst: (bewerkt)
Ja maar wat nou als wij nou ook al gehersenspoeld zijn?! We geloven alle leugens van Amerika! Mijn eerste opmerking was niet serieus bedoeld, het was een soort 'conspiracy keanu'..
En je weet zeker dat dit niet valt onder 'conspiracy keanu'?

Als ik "wat als?" hoor (dus als ik iets in kwestie stel), dan probeer ik het te definiëren

Hersenspoelen => indoctrinatie. En indoctrinatie betekent, dat wanneer deviant gedrag vertoont (op die doctrine), dat je dan daarop gecorrigeerd wordt. Nou, ik heb het dus helemaal niet op de US. En als ik dat in de Nederlandse politiek breng, dan kan dat gewoon (zie Wilders, met zijn islam-theoriën.

Dus van hersenspoelen, vind ik geen sprake. Misschien kan jij toelichten, waarom jij vind dat er sprake van Amerikaanse hersenspoeling is in Nederland? (dan begrijp ik je misschien wat beter)

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:
Ja maar wat nou als wij nou ook al gehersenspoeld zijn?! We geloven alle leugens van Amerika! Mijn eerste opmerking was niet serieus bedoeld, het was een soort 'conspiracy keanu'..
En je weet zeker dat dit niet valt onder 'conspiracy keanu'?

Als ik "wat als?" hoor (dus als ik iets in kwestie stel), dan probeer ik het te definiëren

Hersenspoelen => indoctrinatie. En indoctrinatie betekent, dat wanneer deviant gedrag vertoont (op die doctrine), dat je dan daarop gecorrigeerd wordt. Nou, ik heb het dus helemaal niet op de US. En als ik dat in de Nederlandse politiek breng, dan kan dat gewoon (zie Wilders, met zijn islam-theoriën.

Dus van hersenspoelen, vind ik geen sprake. Misschien kan jij toelichten, waarom jij vind dat er sprake van Amerikaanse hersenspoeling is in Nederland? (dan begrijp ik je misschien wat beter)

Heh wtf? Ik maakte met mijn kleine lettertjes duidelijk dat mijn opmerking niet als serieus beschouwd had moeten worden. Dit bevestig je en nu ga je alsnog door? :?:7

Geplaatst:

Dit is je eerste post, toch?

Wat nou als Noord-Korea het enige land is dat zich tegen Amerika heeft weten te beschermen? En dat Amerika allemaal leugens verzonnen heeft zodat wij ons allemaal tegen Noord-Korea gekeerd hebben?! Noord-Korea laat geen gekken in haar land binnen om zo haar bevolking te beschermen tegen het kwade Amerika! Denk er eens over na :cab:

Nja, het is ook veel te laat om serieus over dingen te praten. Rond dit tijdstip voelt het alsof mijn hersenen inderdaad worden gehersenspoeld >.<

Ik geloof het allemaal wel, ik ga naar bed :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...