Mythbuster Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2011 Klik! Ik dacht ik zal dit eens posten. Hierin worden een aantal vragen over GTA 3 beantwoord: Waarom praat Claude niet, heeft Claude Maria vermoord op het einde van GTA? Hoe is Claude geëvolueerd tijdens development? Wat was het idee achter Darkel? Komen er ooit characters terug van de trilogy naar het GTA IV era? Wie is nu die gozer met die bril/honkbalknuppel op de artwork/cover van GTA 3? Allemaal zaken die hier op het forum erg vaak gevraagd zijn, en Joriz heeft ze niet in zijn nieuwsberichten gezet over het uitkomen van GTA 3 voor iOS, dus vandaar dit topic Veel leesplezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2011 Nice, maar we hebben nog altijd een GTA III forum. Verplaatst. Wel een genot om te lezen, thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2011 Leuk om eens door te lezen! Vind het wel jammer dat ze bij sommige vragen nogal kortaf zijn of niet veel bijzonders vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2011 Weinig mysteries ontrafeld, wel veel mysteries ontkracht. Jammer inderdaad, liever een luguber verhaal dan slechts "het paste niet meer in de game" en "De cover was gemaakt voor de sfeer, niet specifiek om de game karakters te laten zien". Anderzijds doet het me wel deugd wat er wordt gezegd over de diverse era's, dat de "3D models" niet overgaan naar een volgend universum. M.a.w. geen Claude, CJ of OG Loc in GTA V, dat smoort de discussie, da's weer jammer.. Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar de afloop van sommige personages, maar die zou ik liever uitgeschreven zien, dan er mee verder te spelen in een nieuwe GTA. Zo blijft het sentiment behouden, en verdrongen door nieuwere, flitsende beelden. Ben benieuwd naar die van volgende week. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 16 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Nice, maar we hebben nog altijd een GTA III forum. Verplaatst. Wel een genot om te lezen, thanks! Da's waar. Het leek mij bij GTA als serie passen in plaats van alleen GTA 3, aangezien het ook wat dingen opheldert over GTA V en zijn opvolger(s)(b.v. dat GTA trilogy personages waarschijnlijk niet terugkomen en dat soort dingen), maar als jij zegt dat het hier beter staat, dan staat het hier beter. Geen dank in elk geval Bewerkt: 16 december 2011 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) En ziehier deel twee: Hier dus ;d Dit is toch wel een grappige en treffende foto in het artikel: Het originele GTA III script naast een 'glimpse' van het GTA IV script. Bewerkt: 5 januari 2012 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Ja heb het weer gelezen toch wel intresant. Heb vanochtend nog gta 3 gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.