Jump to content

Gta 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag in verband met gta 4..namelijk modding. Als ik het spel geinstalleerd heb, wat moet ik dan allemaal doen om te het spel te spelen met mods? Ik had graag police pursuit mod in het spel gehad. Maar via de installatie uitleg op de site loopt het spel vast, komt er een error. wie kan mij de juiste stappen geven aub bedankt en een zalig kerstfeest!!

Geplaatst:

Welke error krijg je precies?

njah kan het nu moeilijk zegge, anders moet ik het spel voor de 10de keer opnieuw installere.. sorry

zou jij toevallig de stappe kunne zegge zodat ik police pusuit met licht en sirene kan spelen aub?

op de site staat dit Installation:

1) Download & Install the GTA IV Patch: 1.0.7.0

2) Download the Police Pursuit Mod .exe file from above.

3) Open the Police Pursuit Mod .exe and when it prompts for a location, click 'browse' and navigate to your GTA root directory. [The place where your GTA_IV.exe is]

4) If you don't already have an ASI loader, type "yes" when prompted to do so at the end of the installation to install dsound.

5) Start GTA IV as you would normally. If the mod has loaded then you should see some text at the bottom of the screen. Press numpad 0 to activate the mod..

http://www.policemod.com/iv/

bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je dsound.dll (De ASI loader) in ja GTA 4 map staan?

Crasht GTA 4 als je op 0 drukt?

Bewerkt: door Sammie3
Geplaatst:

Heb je dsound.dll (De ASI loader) in ja GTA 4 map staan?

Crasht GTA 4 als je op 0 drukt?

dus dit staat nu in mijn gta 4 map zonder de bestanden van de police pursuit mod erin ( zie bijlage 1)

ondertussen de mod gedownload en laten isntalleren in dezelfde map. Dan vraagt hij in 2 kadertjes om yes te drukken,

heb ik ook gedaan en vraagt om de bestanden van de mod te vervangen met die van de gta 4 map is dit goed zo?

erna probeer ik om het spel te starten en krijg ik dit (bijlage 2) als error

dit is mijn probleem

post-132313-1324738085,79.jpg

post-132313-1324738789,3.jpg

Geplaatst:

Klik eens met de rechtermuisknop op LaunchGTA4.exe en selecteer dan Als administator uitvoeren.

ik ben al ne stap dichter..als ik via administrator uitvoer, dan start het spel krijg ik ook de melding dat ik de mod heb geinstalleerd en bijna op het einde dat ik op 0 moet drukken, dit doe ik en valt hij weg ' gta4 werkt niet meer' ???

Geplaatst:

Heb je patch 1.0.7.0 al geinstalleerd? Zoja: Installeer de mod eens opnieuw.

stap per stap zal ik wel kunnen spelen precies..de mod opnieuw geinstalleerd, de patch 1.0.7.0 en nog iets dat op die site stond en ik kan 5min bij ne auto rijde en tis weer werkt niet meer???

Geplaatst:

Had je al andere mods geinstalleerd dat je de police pursuit mod installeerde?

kan je toevallig je msn/ facebook adres geve, das misschien gemakkelijker ;)

nee de police pusuit mod is het eerste

Geplaatst:

ik vroeg dit, om dat gemakkelijker praat.. euhm hoe je kan je de missies van het spel uitzette ( de missies van nico zelf) en hoe zet je er andere politie auto's in het spel?

Geplaatst: (bewerkt)

Wil je geen missies spelen? Download dan een 100% savegame uit de downloaddatabase! Klik hier! (LET OP!: Je moet Xliveless hebben! Download Xliveless hier!!)

Plaats xlive.dll in je GTA 4 map. LET OP: Je kan dan geen multiplayer meer spelen!

Je kan andere politieauto's krijgen door ze te modden.

Klik hier voor een tutorial voor het vervangen van auto's!

Bewerkt: door Sammie3
Geplaatst:

Wil je geen missies spelen? Download dan een 100% savegame uit de downloaddatabase! Klik hier! (LET OP!: Je moet Xliveless hebben! Download Xliveless hier!!)

Plaats xlive.dll in je GTA 4 map. LET OP: Je kan dan geen multiplayer meer spelen!

Je kan andere politieauto's krijgen door ze te modden.

Klik hier voor een tutorial voor het vervangen van auto's!

dank u wel voor de hulp.. alleen het installeren van politie auto's lukt nog ni maja

groeten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...