Jump to content

GTAForum Eindejaarsquiz - 30 december 2011


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • Thundercover

    4

  • Phoenyxar

    4

  • BoerTijger

    3

De meesten hadden de o wel goed hoor :puh:

Voorspelde reactie: "O."

Waar heb ik mijn 2 punten eigenlijk aan te danken? Vraag 1 en 2 had ik volledig fout, en bij vraag 3 had ik de voornaam verkeerd gespeld. Dat kan toch nooit 2 punten opleveren?

Overigens was ik een van de leden die eerder vertrok. De vragen waren simpel te beantwoorden door Google te gebruiken, wat natuurlijk verschrikkelijk laf is maar toch door een aantal werd gedaan. Daarnaast was het niet helemaal wat ik ervan verwachtte, qua opzet van de quiz. Maar dat geeft niet: het was de eerste keer, en volgens mij hebben veel leden zich uitstekend vermaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb ik mijn 2 punten eigenlijk aan te danken? Vraag 1 en 2 had ik volledig fout, en bij vraag 3 had ik de voornaam verkeerd gespeld. Dat kan toch nooit 2 punten opleveren?

Het kan gebeuren dat ik de voornaam niet helemaal goed gelezen had en als goed had gerekend, waardoor je als snelste nog een bonuspunt verdiende. Het was ook zo druk met 30 vensters waarvan er een stuk of vijftien binnen vijf seconden verschenen. :7 Ik heb daardoor de chat helaas niet helemaal kunnen volgen, maar ik hoop dat iedereen het gezellig vond. Absoluut iets om te herhalen, echter niet elke maand zoals sommigen suggereerden... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Complimenten voor het tellen, Thuco. :tu: Ben blij dat jij dat deed, ik werd af en toe al gek van het muziek draaien, verzoekjes opnemen, bijhouden hoeveel wachtenden er waren, vragen stellen, antwoorden vertellen, gezellig meepraten in de chat, vragen beantwoorden, etc... Als ik dat ook nog had moeten doen... :puh:

Thanks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, maar dan duurt het een dag voordat de uitslag bekend is. Het past er bij als je tussenstanden kan geven en de avond kan afsluiten met de uitslag. Dat is toch veel leuker dan een dag na afloop? :D

@ Jet: Bedankt voor de muziek! Daar kan je toch het beste iemand voor hebben die er wat ervaring in heeft. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...