Jump to content

GTA Mods?


023bobby

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Gister deed mijn GTA het niet meer, na veel zoeken en vragen op het forum ben ik erachter gekomen hoe ik het kon fixen.

Het probleem echter nu is als volgt:

Mijn mods die ik nog in mijn documenten had zitten (.Rar bestanden) werken niet meer.

Ik heb altijd mods geinstalleerd via IMG Tool, en werkte prima. Als ik nu een mod installeer (vehicle mod), doe ik hetzelfde als altijd. Vervolgens staat er dat het gelukt is, open ik me game en zie ik gewoon me Elegy rijden. Unmodded.

Ik heb ook al geprobeerd om sommige mods via sites opnieuw te installeren, alleen dit mocht helaas ook al niet baten.

Iemand ideeën?

Bobby.

EDIT: Ik heb al gedowngrade naar versie 1

Bewerkt: door 023bobby
Link to comment
Delen op andere websites

downgrade gta San andreas eerst naar versie 1

Heb ik al

Modding vragen horen in het modding forum; verplaatst. ;)

Mijn ecxuses :engel:

>>> Door Thundercover: Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik heb ook even je dubbelposts (twee berichten direct onder elkaar) samengevoegd. Je kan de Bewerk-knop gebruiken om je bericht aan te passen. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Nu heb je weer een dubbelpost. :7

OT: Dat probleem had ik ook een keer, dat je mods installeert maar je blijft de standaard wagen zien.

Mijn oplossing was: Het spel opnieuw installeren ;)

Ja sorry, ben nog niet zo thuis in de forum wereld haha.

Ik zal eens een poging gaan wagen :tu:

Edit: Beste wensen iedereen!

Bewerkt: door 023bobby
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je je bestanden nog op alleen-lezen hebt staan. Ga naar je GTA: San Andreas map, selecteer alles, rechtermuisknop, eigenschappen en vink "Alleen Lezen" uit. Klik op 'Toepassen', als er een schermpje komt met de vraag of je het ook op alle submappen wil toepassen, kies Ja en druk daana op OK.

Geen idee of dit je probleem oplost, maar je zou het kunnen proberen. Als je meerdere installaties van GTA: San Andreas hebt, moet je ook even opletten of je ze niet in een andere installatie hebt geïnstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je je bestanden nog op alleen-lezen hebt staan. Ga naar je GTA: San Andreas map, selecteer alles, rechtermuisknop, eigenschappen en vink "Alleen Lezen" uit. Klik op 'Toepassen', als er een schermpje komt met de vraag of je het ook op alle submappen wil toepassen, kies Ja en druk daana op OK.

Geen idee of dit je probleem oplost, maar je zou het kunnen proberen. Als je meerdere installaties van GTA: San Andreas hebt, moet je ook even opletten of je ze niet in een andere installatie hebt geïnstalleerd.

Nee ik heb alleen GTA:SA. Ik heb gedaan wat je zojuist gezegd hebt. Mijn bestanden staan niet op alleen lezen, maar de map staat wel op alleen lezen als ik de eigenschappen bekijk. Als ik deze wil uitzetten (eigenschappen, vakje uit-vinken, toepassen op alle mappen) zet ik m dus uit. Als ik de map dus afsluit, en opnieuw eigenschappen doe zie ik dat het weer aangevinkt is.

Er is misschien een kleine oplossing, maar ik ben een beetje een noob in dit soort dingen haha.

Ik ben trouwens de enige die deze computer gebruikt, en ik heb administrator rechten. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij.

Edit: kan iemand mij verder helpen?

Edit2: Mijn SpeedOmeter werkt gewoon prima. (is ook een mod?)

Bewerkt: door 023bobby
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens handmatig een voertuig te installeren.

Hier is een tutorial daarover:

http://www.gtaforum.nl/topic/42234-saov-handleiding-voor-img-tool-20/

Let wel even op: In deze tutorial worden de bestanden eerst verwijderd ('Delete' en daarna 'Add'), maar je kunt in plaats daarvan ook gewoon 'Replace' gebruiken. Bij stap 5 zoek je dan het .dff- of .txd-bestand op en kies je Edit --> Replace en vervolgens je nieuwe .dff- of .txd-bestand. Het voordeel hiervan, is dat je niet 'Rebuild Archive' hoeft te doen: dit duurt namelijk bijna vijf minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens handmatig een voertuig te installeren.

Hier is een tutorial daarover:

http://www.gtaforum.nl/topic/42234-saov-handleiding-voor-img-tool-20/

Let wel even op: In deze tutorial worden de bestanden eerst verwijderd ('Delete' en daarna 'Add'), maar je kunt in plaats daarvan ook gewoon 'Replace' gebruiken. Bij stap 5 zoek je dan het .dff- of .txd-bestand op en kies je Edit --> Replace en vervolgens je nieuwe .dff- of .txd-bestand. Het voordeel hiervan, is dat je niet 'Rebuild Archive' hoeft te doen: dit duurt namelijk bijna vijf minuten.

Ik heb precies hetzelfde gedaan, en geen verandering. Ik installeerde mijn mods trouwens altijd op deze manier.

Ik kom er echt niet meer uit..

Edit: Weet echt niemand een oplossing? ik ben ten einde raad. Ik heb versie 1 (dus de goeie), ik gebruik IMG Tool (deed het altijd prima), en heb verder geen gekke dingen. Mijn voertuigen blijven gewoon hetzelfde als ik ze mod. Ook staat het "Niet-Lezen" vinkje uit bij me game.

Bewerkt: door 023bobby
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...